Vdsl2 bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Alex-G
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2009, 15:19

Mijn VDSL2 hebben ze gisteren geaktiveerd.

Tof als je de modem nog niet hebt ontvangen... :nono:

Helpdesk van dommel gebeld, modem is zelfs nog niet opgestuurd, zij hebben blijkbaar problemen het hun leverancier (lees: ze hebben er zelf geen meer in stock!!)

Spijtig dat je die nergens kan kopen want nu zit ik zonder internet totdat dommel de modem heeft en naar mij opstuurd :bang:
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Sinds vandaag is het bij ons hier ook actief (boerengat ver buite bilzen centrum ) , en dus eindelijk een concurrent voor alleenheerser telenet , adsl was zels niet mogelijk . Maar k zal nog maar even wachten als de leverancier niet kan volgen :lol: . Ik heb nog tijd , hang nog aan Tn tot februari 2010 ( die packs hé ) :P .
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

frado schreef:Mag je die 1e factuur niet gewoon zelf overschrijven, en dan pas een domi starten? Dan gaat het toch veel sneller? Btw, hoe zit dat nu met die vdsl2 splitter: kan je de gewone oude voor adsl gebruiken of niet? Zo nee, zit er dan een bij? Zo nee, waar koopt ge dat dan nog es (extra)?

blijkbaar is het bedrag al betaald via domi. sinds 12juni, vandaag (17e) gebeld, kan nog een dag of 5 duren eerde factuur in crm.schedom als betaald verschijnt.
Dan ontvang je de modem en dan nog +-2weken.

We zullen maar niet klagen over die domiciliëring, die van belgacom is na 2 maand nog altijd niet in orde (kan 3 maand duren).
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

icekiller2k6 schreef:@rottekoppe als je dat echt denkt probeer dan is aan te vragen mbv uw 'adres' maar dan het huis langs u.. (wel aan dezelfde kant van de straat.. dus als je huisnr 20 bent 22.. niet 21..)

Bedankt voor deze tip. Ik krijg helaas dezelfde gegevens te zien :cry:
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Hoi

ik had hetzelfde voor.
bij de test op dommel , alleen adsl.
Op de website van belgacom tv heb ik ook een test gedaan, daar stond dat ik BC tv kon krijgen (2 kanaals), maw dan zou vdsl hier wel moeten liggen.
Heb dommel gemailed, en blijkbaar ben ik dus wel aansluitbaar.
Mss daar ook is testen

Tom
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Bij het controleren op de BGC TV website blijkt dat ik 2 TV's kan aansluiten, maar dat er geen HD kwaliteit beschikbaar is. Is dat normaal?
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

adsl2+ 12Mbit zal wel genoeg zijn voor 2 streams zeker :), maar HD ga je er toch niet op krijgen
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

@Burny : en zelfs indien je wel 2HD kanalen kan ontvangen bij BGC wil dat bij dommel nog niks zeggen.
Ik heb volgens de BGC site 2 HD kanalen mogelijk (dus VDSL2) maar volgens Dommel geen Speedconnect mogelijkheid. Go figure. Misschien zit het in die database soms ook wel eens fout, ik ga Dommel hier eens een mailtje voor sturen, who knows.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

kaween schreef:@Burny : en zelfs indien je wel 2HD kanalen kan ontvangen bij BGC wil dat bij dommel nog niks zeggen.
Ik heb volgens de BGC site 2 HD kanalen mogelijk (dus VDSL2) maar volgens Dommel geen Speedconnect mogelijkheid. Go figure. Misschien zit het in die database soms ook wel eens fout, ik ga Dommel hier eens een mailtje voor sturen, who knows.


Aha, dus hier in Zolder is nog geen VDSL2+ dan waarschijnlijk. Ik heb ook nog geen ROP's gezien eigenlijk.
Bedankt voor de verduidelijkingen gasten.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

1 à 2 maanden geleden was belgacom in HD kwaliteit hier nog niet beschikbaar. Ondertussen blijkbaar wel, toch volgens de site van Belgacom.

Als ik op Dommel mijn telefoonnummer (Belgacomlijn) ingeef, dan krijg ik dat Cityconnect beschikbaar is (wat ook klopt), maar geen woord over SpeedConnect.

Is dat omdat ze willen dat je voornamelijk Cityconnect neemt omdat dat hun apparatuur is?

(ROP staat hier op de hoek van de straat,; aan mijn kant, op ongeveer 50-100m, weet wel niet hoe de kabels lopen)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Het is in ieder geval geen regel want hier is alles beschikbaar
op uw telefoonlijn/adres is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:

- adsl netconnect start
maximale downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec, 5 gb dataverkeer per maand inbegrepen. nu al vanaf 14.95 euro!
- adsl(2+) netconnect lite
maximale downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec, 30 gb dataverkeer per maand inbegrepen. nu al vanaf 23.95 euro!
- adsl(2+) netconnect
maximale downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec, 200 gb dataverkeer per maand inbegrepen. nu al vanaf 28.95 euro!
- adsl(2+) netconnect plus
maximale downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec, 500 gb dataverkeer per maand inbegrepen. nu al vanaf 48.95 euro!
- vdsl2 speedconnect
maximale downloadsnelheid tot 12 mbit/sec, 500 gb dataverkeer per maand inbegrepen. nu al vanaf 39.00 euro!
- vdsl2 speedconnect plus
maximale downloadsnelheid tot 18 mbit/sec, geen datalimiet. nu al vanaf 49.00 euro!

PS: hm nu merk ik pas dat city niet beschikbaar. Woon nochtans in mechelen dicht bij centrum. Mechelen was toch al lang uitgerold?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

driesve schreef:1 à 2 maanden geleden was belgacom in HD kwaliteit hier nog niet beschikbaar. Ondertussen blijkbaar wel, toch volgens de site van Belgacom.

Als ik op Dommel mijn telefoonnummer (Belgacomlijn) ingeef, dan krijg ik dat Cityconnect beschikbaar is (wat ook klopt), maar geen woord over SpeedConnect.

Is dat omdat ze willen dat je voornamelijk Cityconnect neemt omdat dat hun apparatuur is?

(ROP staat hier op de hoek van de straat,; aan mijn kant, op ongeveer 50-100m, weet wel niet hoe de kabels lopen)

Ik zou al blij zijn als ik cityconnect kon nemen.
VDSL2 is blijkbaar ook beschikbaar bij mij, maar om nog nog eens 100 euro aansluitingskosten een modem van 140 euro ... das al een half jaar abonnement, dat is toch net iets teveel (heb nog maar een jaar geleden een nieuwe router moeten kopen voor homeconnect)
...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

proforma factuur van 01/06 staat nog altijd als niet betaald aangegeven, zal de 22e wss in orde zijn.
cowke
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 mei 2007, 15:11

Hey,

Ik wou toch ff duidelijk stellen dat die test van BGC niet 100% is. Heb namelijk voor een collega vdsl2 aangevraagd en volgens de website van BGC was het mogelijk vdsl2 te krijgen (2streams en 2HD streams). Echter als ik in de BGC winkel kwam zei de verkoper me dat het nog niet 100% mogelijk was (volgens zijn verkoopsprogramma was er maar 16MB beschikbaar en dus 1HD stream en 1SD stream ...). Hoe dit kwam kon hij me niet verklaren. :(

Ik weet dat het mss niet in het juiste forum staat maar wou toch ff duidelijk maken aan de mensen hier dat ze niet 100% op de BGC test moeten afgaan.
Dus ook al zegt die test van BGC dat het gaat toch ff opletten :)

Mvg
Laatst gewijzigd door cowke 29 maa 2010, 17:03, in totaal 1 gewijzigd.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

pfff factuur overdue en de 12e juni betaald (domiciliering), schiet niet echt op zo.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Ik wou toch ff duidelijk stellen dat die test van BGC niet 100% is. Heb namelijk voor een collega vdsl2 aangevraagd en volgens de website van BGC was het mogelijk vdsl2 te krijgen (2streams en 2HD streams). Echter als ik in de BGC winkel kwam zei de verkoper me dat het nog niet 100% mogelijk was (volgens zijn verkoopsprogramma was er maar 16MB beschikbaar en dus 1HD stream en 1SD stream ...). Hoe dit kwam kon hij me niet verklaren


Verklaring is nochtans simpel volgens mij, de afstand tussen de woning en de VDSL2 ROP (centrale) is te groot
Giel
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 mei 2009, 21:16

de factuur voor VDSL2 is betaalt op: 2009/06/13

en nog altijd niks van router of iets anders toe gekregen.

En nog steeds: speedconnect migration: migration has been requested.

hmmm. slapen ze bij dommel ofzo?
Alex-G
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2009, 15:19

uiteindelijk is mijn modem aangekomen!

Afbeelding

is wel via wifi, dus heeft invloed op de ping tijd.

i'm happy!
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Giel schreef:de factuur voor VDSL2 is betaalt op: 2009/06/13

en nog altijd niks van router of iets anders toe gekregen.

En nog steeds: speedconnect migration: migration has been requested.

hmmm. slapen ze bij dommel ofzo?


pfff factuur overdue en de 12e juni betaald (domiciliering), schiet niet echt op zo: dit was de 22e


En vandaag first reminder (factuur overdue) en op het eind van de dag was de factuur dan opeens betaald (op de vervaldag).
Steven Seagull
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2005, 10:45
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Mijn domicilieringsopdracht met de 240 € voor overschakeling van Netconnect naar Speedconnect is doorgegaan op Maandag 8 juni. (confirmed door mijn bank dat het geld die dag op de rekening van Dommel is aangekomen)
Bevestiging van deze betaling door Dommel is echter pas 5 dagen later, op 13 juni (op een zaterdag?! o_O) doorgemailed.
Router is nog altijd MIA, we zijn nu 23 juni, meer dan 2 weken nadat Dommel mijn betaling toekreeg.

Waarom moet het 5 dagen duren om eens een bankrekening te raadplegen?
Lijkt me sterk dat dit nog manueel moet gebeuren met al die bestellingen van klanten?
En waarom moet het zolang duren om een router op te sturen?
Administratie en logistiek draaien compleet vierkant bij Dommel.
Nog geen mailtje of telefoontje met een woordje uitleg, helemaal niets.
240 euro Is tenslotte wel een smak geld voor een upgrade naar een snellere lijn, het minste dat ze dan kunnen doen als er vertragingen zijn, is de klanten die "early adaptors" zijn ook een beetje "in the loop" houden, of toch minstens iets op die kale crm zetten.
Enige dat daar op staat is "Speedconnect migratie is aangevraagt".
Ja ok, super, weet ik ook wel, ik heb de bestelling zelf geplaatst.
Dat ze daar dan wat nuttige info zetten, zoals een datum van overschakeling en een datum waarop ze die router komen leveren.
De ganse "8 tot 10 werkdagen meneer!" standaard uitleg is om de muren van op te kruipen.
Lijkt wel alsof ze elke dag een paar klanten afwerken waar en wanneer ze er eens zin in hebben, ipv met een planning te werken. :x

Zucht.
Het was weer te mooi om waar te zijn.
Steven Seagull
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2005, 10:45
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

update:
Ik had bovenstaande dus ook beetje kort samengevat in een support ticket voor de helpdesk van Dommel gisteren.
Vandaag krijg ik hetvolgende antwoord:

Dommel Helpdesk schreef:De overschakeling naar speedconnect zal binnenkort normaal gezien uitgevoerd worden.
U wordt hiervan op de hoogte gehouden via email.
De sagem modem/router wordt u ook eerstdaags verzonden via taxipost.


Handig die info, "binnekort normaal gezien", nog altijd even concreet dus. :roll:
Nuja, ze gaan me emails sturen zeggen ze, ben eens benieuwd. :wink:
Wel tof dat ze nu na al die tijd wachten toch eindeijk m'n modem/router gaan versturen, lijkt wel net of ze waren het rats vergeten ofzo.
Anyway, misschien is dit een goeie tip voor de andere mensen die nog zitten te wachten.
Blijft niet bij de pakken zitten, maar val de helpdesk lastig tot ze je geven waarvoor je betaalde! :)
Nu nog zien of de aandeelhouder wint. ;)
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Voor wie is die vdsl2 bedoeld? homeconnecters? Of is dit voor cityconnect. Even niet op de hoogte. :?
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

VDSL2 is Speedconnect ;-)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

eens je bretaald hebt duurt het nog een week of 3(zeiden ze).
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

kleine update over het "welles nietes aansluitbaar verhaal".

Vandaag van Dommel als antwoord gehad dat ik inderdaad niet aansluitbaar ben op speedconnect, hoewel BGC mij 2 HD kanalen aangeeft als mogelijkheid. Tja, sneu. Maar ik vond het wel positief dat Dommel tenminste de moeite heeft gedaan om te antwoorden; dat was verleden jaar wel even anders.
Steven Seagull
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2005, 10:45
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Welgeteld 3 weken na hun ontvangst van mijn betaling heb ik van Dommel nog altijd niets concreet vernomen over de upgrade van mijn Netconnect naar Speedconnect.
Zelfs geen datum waarop de overschakeling zou gebeuren...
Router is ook nog alijd, na 3 weken, niet toegekomen. (die versturen ze per schildpad?)

Dus nog maar eens naar de Dommel Helpdesk gebelt.
Ik kies nr. 1 voor administratieve vragen zoals gewoonlijk al ondertussen.
Ik vraag waardoor die vertragingen komen, en men kan mij geen uitleg verschaffen, aangezien dat een "technische kwestie" betrof.
Ik bel dus terug, en ik kies dit keer nummer 2 voor technische vragen.
Krijg exact dezelfde Dommel helpdeskmedewerkster aan de lijn :-D
Ze gaat voor mij dan nog eens een ticketje aanmaken en escaleren, over het uitblijven van die levering en overschakeling. :roll:
Activatie zou nog een paar weken kunnen duren volgens haar (NOG EENS EEN PAAR WEKEN?! hoelang duurt die onzin? 2 maand ofzo?) :eek:
Toen ik hiervoor 6 dagen geleden een support ticket voor indiende wist men mij exact hetzelfde te vertellen. :roll:
Ondertussen zit ik al wel meer dan een week op een VDSL2 hostmask te surfen met mijn Netconnect... :x

Ik krijg alsmaar meer de indruk dat ze mij hier ferm aan het lijntje aan het houden zijn. :|
Als ze mij hier niet snel iets concreet kunnen vertellen ga'k eens tot ginder moeten rijden denk ik. :bang:
Zijn er hier nog mensen die ook al weken en weken zitten te wachten op een woordje nieuws?
Als ik de topic hier doorlees lijkt het meestal een 2 weken na bestelling in orde, ik wacht al 3 weken en ik heb m'n router nog niet eens...
TDM
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2007, 18:59

.
Laatst gewijzigd door TDM 09 maa 2012, 23:56, in totaal 1 gewijzigd.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Je zou toch denken dat ze leren uit hun fouten... :roll:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

op voorhand betalen. tja, zot zijn doet gene pijn zeker.
met dergelijke providers wil ik niets te maken hebben.
ze hebben intussen uw centen en ze doen niks, zuiver niks.

en waarom zou dommel zich haasten, als ze toch al uw centen hebben.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Daar zit ik ook een beetje mee in m'n maag.

Ik heb al een ganse maand abo betaald, de maand is bijna om en de rekening voor maand 2 ligt al op de mat. Hoe ga ik hier het beste mee om? Aansluitkosten en de modem betalen, daar kan ik inkomen. Maar effectief het maandelijkse abo betalen zonder het product te hebben lijkt me een tik te ver te gaan.

Donderdag komen ze bij mij de lijnen nakijken (raw copper, hoewel er een ADSL verbinding van Tele2 op draait momenteel.)

Ik hoop dat het donderdag dan ook effectief geklaard is allemaal.
cowke
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 mei 2007, 15:11

Bon,

Hier dus ook hetzelfde voor ... speedconnect migratie aangevraagd, betaald en nog steeds nix gehoord ... dan maar zelf gebeld!
Uitleg van hun: - De modems liggen klaar maar moeten nog worden voorzien van firmware door de systeem beheerder en zouden dus eerstdaags moeten vertrekken (voor het einde van de week nog zei de mens aan de telefoon) eenmaal de modems vertrokken zijn moet de migratie bij BGC nog worden geregeld maar volgens de man aan de telefoon ging het nog een kleine week tot 2 weken duren voor alles in orde is! :( Ik hoop dat die gelijk heeft want het duurt hier allemaal veel te lang naar mijn zin :(.

Mvg Ken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Firmware ? denk dat de originele er nog opstaat alé bij mij toch...dateert van 2007 ? (Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21) :???:
Steven Seagull
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2005, 10:45
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Mijn recentste ticket met vraag voor meer info over de vertraging van mijn overschakeling en het uitblijven van de levering van mijn VDSL2 modem-router stond na 3 dagen nog altijd open, zonder enige actie ondernomen.
Ik had weer geen email ontvangen en geen telefoon van een technieker gekregen, alhoewel dat toch ging gebeuren zogezegd.
Dus ik dan maar zelf nog eens gebeld.
De helpdesker van dienst bevestigde dat er nog niets ondernomen was (wooptiedoo) en gaat het ticket escaleren. :banana:
De modem-router zelf zou "klaar liggen voor verzending en eerstdaags de deur uitgaan" in mijn richting.

Niet echt opwindend, aangezien het exact hetzelfde verhaal is dat ze me vorige week ook al probeerden wijs te maken.
Helpdesker confirmed ook dat de normale overschakelingstermijn van Netconnect naar Speedconnect 2 weken is, maar kan toch geen verklaring geven waarom mijn overschakeling dan langer duurt, of waarom er zelfs nog geen router verstuurd is...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Steven Seagull 02 jul 2009, 07:07, in totaal 1 gewijzigd.
digitalboy
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02

jullie krijgen tenminste gehoor aan de telefoon.
Ik probeer al een hele week te bellen naar die 011 nr en krijg enkel faxcommunicatie na het bandje met de vrouwenstem.
:/
TDM
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2007, 18:59

Ik heb voor de tweede keer een ticket aangemaakt en dit is het antwoord:
Een collega van mij is bezig om een juiste firmware te plaatsen op de modems. Ook dienden we even te wachten op de levering wat we vooraf niet konden voorzien.

Daarmee deze vertraging maar u mag de modem en de overgang nu heel binnenkort verwachten.


Gelijkaardig antwoord als bij cowke, spijtig genoeg nog even vaag als de eerste keer: "heel binnenkort" :-( .

Ik moet wel zeggen dat ze snel antwoorden op mijn berichten, ik krijg steeds antwoord binnen het uur.
cowke
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 mei 2007, 15:11

TDM schreef:Ik heb voor de tweede keer een ticket aangemaakt en dit is het antwoord:
Een collega van mij is bezig om een juiste firmware te plaatsen op de modems. Ook dienden we even te wachten op de levering wat we vooraf niet konden voorzien.

Daarmee deze vertraging maar u mag de modem en de overgang nu heel binnenkort verwachten.


Gelijkaardig antwoord als bij cowke, spijtig genoeg nog even vaag als de eerste keer: "heel binnenkort" :-( .

Ik moet wel zeggen dat ze snel antwoorden op mijn berichten, ik krijg steeds antwoord binnen het uur.


Met dat verschil dat ze bij mij echt gezegd hebben dat het einde van de week de modems zouden weg zijn dus :)
Ik hoop het beste ... :)
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

amaai , ben blij dat ik het nog niet besteld heb en afgewacht op commentaar van de proefkonijnen ;)
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

ik stoor mij toch aan het feit dat sommigen hier typen ik heb toch nog maar eens gebel"t" !!!! Het is wel met de D van ....
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

is hier toch beschreven wat hun probleem is viewtopic.php?f=57&t=23120&start=80 (Alex-G) Mijn modem was direct opgestuurd na betaling, activatie liet wel wat op zich wachten...(enfin enorme vdsl2 aanvragen nu zekers)(conehead WTF onozelaar)
Steven Seagull
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2005, 10:45
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

kaise1 schreef:is hier toch beschreven wat hun probleem is viewtopic.php?f=57&t=23120&start=80 (Alex-G) Mijn modem was direct opgestuurd na betaling, activatie liet wel wat op zich wachten...(enfin enorme vdsl2 aanvragen nu zekers)(conehead WTF onozelaar)


Dat Alex ons komt vertellen wat ze hem aan de telefoon zeggen is leuk, maar daarmee is het complete gebrek aan concrete info van Dommel naar mij toe niet opgelost.
Het is Dommel's verantwoordelijkheid om hun klanten geïnformeerd te houden, zeker als er problemen zijn met iets waarvoor die klant extra betaalt, zoals een overschakeling.
Met wat Alex post is voor mij niet alles uitgeklaart, zeker als je rekening houd met het feit dat ze die router dus nog steeds niet gestuurd hebben, ondanks het feit dat ze dat dus wel beloofd hadden al een paar keer.

Zaten hier vroeger ook geen Dommel mederwerkers op dit forum die af en toe posts lazen en antwoorden?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”