Mijn domicilieringsopdracht met de 240 € voor overschakeling van Netconnect naar Speedconnect is doorgegaan op Maandag 8 juni. (confirmed door mijn bank dat het geld die dag op de rekening van Dommel is aangekomen)
Bevestiging van deze betaling door Dommel is echter pas 5 dagen later, op 13 juni (op een zaterdag?! o_O) doorgemailed.
Router is nog altijd MIA, we zijn nu 23 juni, meer dan 2 weken nadat Dommel mijn betaling toekreeg.
Waarom moet het 5 dagen duren om eens een bankrekening te raadplegen?
Lijkt me sterk dat dit nog manueel moet gebeuren met al die bestellingen van klanten?
En waarom moet het zolang duren om een router op te sturen?
Administratie en logistiek draaien compleet vierkant bij Dommel.
Nog geen mailtje of telefoontje met een woordje uitleg, helemaal niets.
240 euro Is tenslotte wel een smak geld voor een upgrade naar een snellere lijn, het minste dat ze dan kunnen doen als er vertragingen zijn, is de klanten die "early adaptors" zijn ook een beetje "in the loop" houden, of toch minstens iets op die kale crm zetten.
Enige dat daar op staat is "Speedconnect migratie is aangevraagt".
Ja ok, super, weet ik ook wel, ik heb de bestelling zelf geplaatst.
Dat ze daar dan wat nuttige info zetten, zoals een datum van overschakeling en een datum waarop ze die router komen leveren.
De ganse "8 tot 10 werkdagen meneer!" standaard uitleg is om de muren van op te kruipen.
Lijkt wel alsof ze elke dag een paar klanten afwerken waar en wanneer ze er eens zin in hebben, ipv met een planning te werken.
Zucht.
Het was weer te mooi om waar te zijn.