Sinds begin mei heb ik niets anders dan disconnects met m'n Homeconnect. M'n lijnwaardes zijn tegenwoordig hopeloos.
Ik zit weliswaar op 3.2 km van de centrale maar heb op twee jaar tijd altijd mijn maximum van 4.6 mbps gehaald.
De laatste weken mag ik al geluk hebben wanneer m'n modem online geraakt. Het maximum dat ik de laatste weken haal is 2 à 2.3 mbps.
Het is ingeseind maar kunnen ze zoiets oplossen (en dan bedoel ik niet dat ze me op een lager profiel zetten)....?
Disconnects sinds een maand (en nu een dode lijn)
Heb hetzelfde probleem gehad twee weken geleden, constant disconnect als ik online was ook een veel lager profiel 2.2mbit.
Heb ook homeconnect, ticket aangemaakt ze hebben me toen gebeld en de raad gegeven binnenbekabeling na te kijken splitters en kabels.
Heb ik gedaan maar probleem bleef aanwezig, maar sinds deze eind vorige week was het probleem ineens weg geen disconnect meer en men lijnwaardes zijn terug in orde dusja niet veel aan te doen en hopen dat het zich vanzelf oplost
Heb ook homeconnect, ticket aangemaakt ze hebben me toen gebeld en de raad gegeven binnenbekabeling na te kijken splitters en kabels.
Heb ik gedaan maar probleem bleef aanwezig, maar sinds deze eind vorige week was het probleem ineens weg geen disconnect meer en men lijnwaardes zijn terug in orde dusja niet veel aan te doen en hopen dat het zich vanzelf oplost
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Spijtig genoeg is het bij mij van slechter naar een hopeloze situatie gegaan.
Ik heb sinds woensdag geen ADSL signaal meer (dus geen internet en geen telefoon).
De modem heb ik ook eens aangesloten op het originele aansluitpunt van Belgacom maar dit geeft hetzelfde resultaat.
Gelukkig dat het jaarcontract binnenkort afloopt.
Zone 03
Ik heb sinds woensdag geen ADSL signaal meer (dus geen internet en geen telefoon).
De modem heb ik ook eens aangesloten op het originele aansluitpunt van Belgacom maar dit geeft hetzelfde resultaat.
Zone 03
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
En we zijn meer dan week verder en nog altijd 'noppes'.testertje schreef:Spijtig genoeg is het bij mij van slechter naar een hopeloze situatie gegaan.
Zone 03
In gebreke gesteld en weg ermee. Spijtig genoeg was dit na m'n financiële fiasco met hen dé druppel.
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
Na 2,5 weken geen connectie te hebben, wou ik vandaag eens kijken naar m'n ticket.
Dommel.be en subsites zijn blijkbaar vanaf hier niet bereikbaar?
Ik heb woensdag nog maar eens gebeld naar de helpdesk en nu prioriteit '1'.
Gisteren telefoon gekregen dat de technieker het probleem niet rechtstreeks bij Belgacom kon ingeven wegens de één of andere (fout)melding. (?)
Dommel.be en subsites zijn blijkbaar vanaf hier niet bereikbaar?
Ik heb woensdag nog maar eens gebeld naar de helpdesk en nu prioriteit '1'.
Gisteren telefoon gekregen dat de technieker het probleem niet rechtstreeks bij Belgacom kon ingeven wegens de één of andere (fout)melding. (?)
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
Vervolg van de soap:
Vandaag telefoon gekregen van Dommel.
De man vertelde me dat Belgacom ons lijn zonder meer had geschrapt!
Hopelijk is volgende week alles terug in orde.
Vandaag telefoon gekregen van Dommel.
De man vertelde me dat Belgacom ons lijn zonder meer had geschrapt!
Hopelijk is volgende week alles terug in orde.
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
Update:
Mijn lijn wordt pas volgende week woensdag (terug) in orde gemaakt door Belgacom.
Hier ga ik nog eens wat energie insteken: een maand zonder telefoon / internet door een fout van Belgacom.
Mijn lijn wordt pas volgende week woensdag (terug) in orde gemaakt door Belgacom.
Hier ga ik nog eens wat energie insteken: een maand zonder telefoon / internet door een fout van Belgacom.
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
Case closed:
Zojuist Belgacomtechnieker binnen geweest om een nieuw kastje te plaatsen en 'iets' in de kelder te doen.
Probleem opgelost na één maand zonder internet en telefoon!
Eén ding dat raar is, mijn ruismarge is nog steeds 7.2 dB maar ik kan wel downloaden tegen 625 KB/s.
Vroeger was dit maar tegen 485 KB/s. Belgacom heeft ons blijkbaar op een iets hoger profiel gezet.
Zojuist Belgacomtechnieker binnen geweest om een nieuw kastje te plaatsen en 'iets' in de kelder te doen.
Probleem opgelost na één maand zonder internet en telefoon!
Eén ding dat raar is, mijn ruismarge is nog steeds 7.2 dB maar ik kan wel downloaden tegen 625 KB/s.
Vroeger was dit maar tegen 485 KB/s. Belgacom heeft ons blijkbaar op een iets hoger profiel gezet.
Victory Not Vengeance
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Het is jammer dat Dommel nog afhankelijk is van Belgacom.
Ik ben er zeker van als dat niet zo was, ze een perfect ISP waren.
Ik ben nu ongeveer 3 jaar bij dommel en nog steeds tevreden !
Ik ben er zeker van als dat niet zo was, ze een perfect ISP waren.
Ik ben nu ongeveer 3 jaar bij dommel en nog steeds tevreden !