duidelijk dommel netwerk problemen
-
- Starter
Hallo
Bij mij zone 016 met cityconnect plus
nu al bijna een maand (dat ik me kan herinneren) problemen
steeds rond 19u en dit tot 23-24u 's avonds volledig verlies van connectie..
Dommel helpdesk gecontacteerd...eerst komen ze af dat ik een siemens modem moet hebben anders kun je probs hebben..
gezever dacht ik, maar heb hem toch gekocht voor een prikje op ebay...en wat dacht je? ik had het bij het rechte eind no change ofcourse!
Nu zou het, volgens dommel, bij de buren liggen die 's avonds naar tv kijken en voor storing zorgen...wat een gezever !!!
Ben het zo beu dat ik er bijna geen woorden meer voor heb! (zoals zo velen blijkbaar..)
Wij betalen met z'n allen voor een service die ze niet ten volle 100% leveren en ze (dommel) vinden dat blijkbaar niet erg..
Klanttevredenheid is hun onbekend....zolang wij braafjes blijven betalen is dommel tevreden en dat primeert
koekie
Bij mij zone 016 met cityconnect plus
nu al bijna een maand (dat ik me kan herinneren) problemen
steeds rond 19u en dit tot 23-24u 's avonds volledig verlies van connectie..
Dommel helpdesk gecontacteerd...eerst komen ze af dat ik een siemens modem moet hebben anders kun je probs hebben..
gezever dacht ik, maar heb hem toch gekocht voor een prikje op ebay...en wat dacht je? ik had het bij het rechte eind no change ofcourse!
Nu zou het, volgens dommel, bij de buren liggen die 's avonds naar tv kijken en voor storing zorgen...wat een gezever !!!
Ben het zo beu dat ik er bijna geen woorden meer voor heb! (zoals zo velen blijkbaar..)
Wij betalen met z'n allen voor een service die ze niet ten volle 100% leveren en ze (dommel) vinden dat blijkbaar niet erg..
Klanttevredenheid is hun onbekend....zolang wij braafjes blijven betalen is dommel tevreden en dat primeert
koekie
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
nog iemand problemen met lage snelheden in Oostende, de snelheid schommelt hier al sinds gisteren tussen de 30 en 200k b/s
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Hier is al sinds een tijdje alles terug perfect in orde, ik durf zelfs zeggen dat het stabieler/beter is nu, ofwel komt het omdat er meer en meer mensen op VDSL gezet worden nu
waar of niet waar, maar een mogelijke verklaring gevonden op het scarletforum: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... b3#p290867