duidelijk dommel netwerk problemen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Klant
Plus Member
Plus Member

't Gaat hier ook weer traag. Ping staat momenteel op 66ms, downloads gaan tegen'n gemiddelde van 50Kb/s, en pagina's inladen duurt laaaaaaaang (tussen 3 seconden en 10)
Yensor
Starter
Starter

Heeft nog iemand last van disconnects regio 016 ?
koekiewookie
Starter
Starter

Hallo

Bij mij zone 016 met cityconnect plus
nu al bijna een maand (dat ik me kan herinneren) problemen

steeds rond 19u en dit tot 23-24u 's avonds volledig verlies van connectie..

Dommel helpdesk gecontacteerd...eerst komen ze af dat ik een siemens modem moet hebben anders kun je probs hebben..
gezever dacht ik, maar heb hem toch gekocht voor een prikje op ebay...en wat dacht je? ik had het bij het rechte eind no change ofcourse!

Nu zou het, volgens dommel, bij de buren liggen die 's avonds naar tv kijken en voor storing zorgen...wat een gezever !!!

Ben het zo beu dat ik er bijna geen woorden meer voor heb! (zoals zo velen blijkbaar..)
Wij betalen met z'n allen voor een service die ze niet ten volle 100% leveren en ze (dommel) vinden dat blijkbaar niet erg..
Klanttevredenheid is hun onbekend....zolang wij braafjes blijven betalen is dommel tevreden en dat primeert

koekie
Furon
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Zopas weer 2 uur zonder internet gezeten... regio 056, netconnect.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

was dat 19 juni of 29 juni dat het in orde moest komen?
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

nog iemand problemen met lage snelheden in Oostende, de snelheid schommelt hier al sinds gisteren tussen de 30 en 200k b/s
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Hier is al sinds een tijdje alles terug perfect in orde, ik durf zelfs zeggen dat het stabieler/beter is nu, ofwel komt het omdat er meer en meer mensen op VDSL gezet worden nu :p
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

waar of niet waar, maar een mogelijke verklaring gevonden op het scarletforum: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... b3#p290867
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”