Welkom in de wondere wereld die "Dommel" heetmoonknight schreef:dommel helpdesk is op en top blijkbaar, no response, trekt uwen plan lijkt het wel

Yep... 'k Ontvang die reactie als ik mail naar hotmail.com stuur.Luke schreef:Luke schreef:Vanavond weer proberen wat mails te versturen, met nadruk op proberen
Krijg naar ieder domein dat ik probeer te versturen
6/4/2009
554 mail server permanently rejected message (#5.3.0)
Begin er redelijk moedeloos van te worden de laatste tijd.
Nog steeds niet in staat om een mail te versturen op dit moment.
Zijn er meer mensen met dit probleem??
ben ik heel goed mee geholpen dus volgens hun gewoon wachten en hopen dat het probleem zich zelf oplost.Geachte,
We zijn bekend met de problemen die gebruikers hebben met het versturen van mails naar bepaalde e-mailadres.
Dit komt omdat een aantal ip's tijdelijk geblokkeerd zijn of waren.
Deze blokkering vind echter niet plaats op onze eigen servers maar bijvoorbeeld op de servers van hotmail, wij kunnen u dus ook geen oplossing leveren voor dit probleem.
best regards,
met vriendelijke groeten,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
ik weet niet hoe het bij jou is maar ik heb hier personen die ik mail waar ik een bevestiging moet vragen om te weten te komen dat de mail is aangekomen of gelezen. Op deze manier vindt ik het wel handig.manu schreef:vind u leesbevestigingen niet ergerlijk? ik wel en daarom worden die in mijn mailprogramma straal genegeerd.
zo'n leesbevestiging vragen is vrij zinloos, via elk mailprogramma kan je vermijden dat zulke bevestigingen worden verzondenSmurf schreef:ik weet niet hoe het bij jou is maar ik heb hier personen die ik mail waar ik een bevestiging moet vragen om te weten te komen dat de mail is aangekomen of gelezen. Op deze manier vindt ik het wel handig.manu schreef:vind u leesbevestigingen niet ergerlijk? ik wel en daarom worden die in mijn mailprogramma straal genegeerd.
uit noodzaak dan maar via mijn hotmail maar heb hier toch nog een vraagje over wordt je inkomende mail dan gescant (Avast Home)???PumbaaH schreef:Dat valt te bezien eigenlijk... Neem nou die mailbox die je krijgt van bv telenet. Enkele pps erin en wat mails met videootjes en binnen de 10 mails zit je mailbox vol tot je je windows mail, thunderbird of iets degelijks opstart om je mailbox te legen.
Het ging hier eigenlijk wel over mails versturen, dus ik ga me daar ook toe beperken. In 5 stappen zal ik uitleggen hoe je zelden of nooit meer verzend problemen zult hebben
Neem nu thunderbird als voorbeeld:
1) indien je dit nog niet hebt kan je altijd bij een gratis maildienst een account aanmaken. Ik gebruik gmail, maar livemail of hotmail zouden ook mogelijk moeten zijn
2) voeg bij je smtp servers de instellingen van je gratis account toe
3) ga hierna naar je accountinstellingen
4) bij de standaard identiteit van je account stel je de naam in die de ontvanger te zien krijgt bij je mail
5) bij het mailadres en antwoordadres tik je gewoon het dommel mailadres in
en je bent klaar zonder al te veel problemen + je verstuurt nu via gmail en niemand die het op het eerste zicht doorheeft
't Is vandaag weer van dat!lemon schreef:Ik krijg al mijn mail terug met de mededeling dat het spam is. En dat is het niet.. Ik kan geen mail versturen!
Dit probleem sleept al jaren aan en Dommel doet/deed niets om het op te lossen. Naast andere problemen gaf dit de doorslag om naast mijn hosting ook mijn internetabbo op te zeggen. Klanten zijn blijkbaar nog steeds een last bij D.meon schreef:Dommel mailserver is blacklisted, dommel doet er niks aan. Bekende situatie, live with it of omzeil het (permanent door andere ISP te nemen, andere mailprovider, ...).
met alle respect maar ik vindt dit bericht niets overdreven en je zal het enkel pas merken als je zelf klant bent bij Dommel dan kom je er ook zo achter hoe je in de kou wordt gezet door dommel en hoe vervelend het is als je telkens een omweg moet gaan zoeken om een mailtje te kunnen versturen echt een schande, zulke mensen moeten ze hun vergunning afnemen zodat deze praktijken de wereld worden uit geholpen.meon schreef:Tik heeft volgend bericht gepubliceerd: Conflict tussen Dommel en Microsoft: Dommel klanten staan in de kou!.
Los van de bewoordingen die ik nooit in de mond zou durven nemen in een publicatie (Conflict? Zou Microsoft weten dat ze in conflict zijn?) vind ik het een beetje non-nieuws dat hier als spektakelbericht wordt gebracht. Dommel mailserver is blacklisted, dommel doet er niks aan. Bekende situatie, live with it of omzeil het (permanent door andere ISP te nemen, andere mailprovider, ...).