De grofste en slechtste service ooit... Mensen die zelf fouten maken door e-mails te versturen naar verkeerde e-mailadressen, gewoon zomaar de lijn blokeren, helpdesk die de telefoon insmijten na 3 kwartier aan de lijn te hangen, beweren duizend en 1 dingen die allemaal fout zijn EN zijn dan nog eens zo zot om het op papier te zetten...
De klacht bij test-aankoop was al gedeponeerd, maar nu ga ik met mijn advocaat overleggen om ook een gerechtelijke procedure op te starten... Deze 6 maanden waren, op internetgebied, de meest zotte ooit...
Eerst al een gigantische miserie met het verkrijgen van de verbindinggegevens... Ik had zelf ipv .be een .com e-mail adres opgegeven... Maar als je naar dat adres een mail stuurt, dan krijg je direct een mail terug dat het e-mail adres niet bestaat... Als provider zou er dan een belletje moeten rinkelen... Niet dus... Uiteindelijk zelf opgelost door te bellen. Na 2 keer UITGESCHOLDEN te worden voor het vuil van het straat door een mevrouw van de helpdesk (waarop ik klacht heb ingediend bij test-aankoop), omdat ik het e-mail adres verkeerd had opgegeven, eindelijk verbinding... Maar wat voor 1? De commerciële dienst had mij verzekerd dat ik 10 Mbit zou krijgen, terwijl ze er uiteindelijk maar 4 gaven. Na weer veel vijven en zessen eindelijk 6 Mbit gekregen...
En dan nu, tijdens de examens, besluit edpnet het internet af te sluiten... Waarom? Omdat ze de facturen van het internet bleven sturen naar dat .com adres... Dus die werden enkel betaalt wanneer de eerste brief bij ons thuis arriveerde. Nu door een of ander geval bij de post. Kregen wij op één dag 2 aanmaningen binnen, waarvan 1 zei dat het internet binnen de 3 dagen ging afgesloten worden bij niet betaling... Betaalt wordt er via overschrijving, maar toch wordt het internet afgesloten...
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Er wordt direct contact opgenomen met de klantendienst, zij erkennen hun fout, en beloven het internet binnen het kwartier terug in te schakelen... Na 4 dagen nog altijd niets... Maar de derde dag krijgen wij een ondertekende brief van EDPNET, dat hun afsluiting correct was verlopen en dat wij in fout waren omdat het e-mail adres nooit veranderd hadden...
IL FAUT LE FAIRE!!!!!!!!!
Maar goed, ik heb dus nog altijd die klacht bij testaankoop, waaruit blijkt dat ik wel degelijk aangevraagd heb om het e-mail adres te veranderen... EDPNET NOOIT MEER!