Ik download van een newsserver (niet die van Dommel) aan een zeer stabiele 2MByte/sec. Upload geen idee.
Voor degene die de Sagem modem even willen zien.. ik heb hier een filmpje (~7MB) geupload met de interface menu's. VNC speelt hem niet fatsoenlijk af maar WMP en QuickTime lijken geen issues te hebben.
http://www.pricewatch.be/stuff/sagem_iface.avi
Heb het nog niet effectief geprobeerd, maar de GUI laat in elk geval toe om zelf de interfaces te kiezen waartussen je wil bridgen. Standaard wordt er tussen LAN en WLAN gebridged maar als je bridged de PPPOE hierbij zet, krijg je vast een gewone bridged modem als resultaat..
De wireless functie kan je inderdaad disablen. 't Is een 802.11b/g model trouwens, geen a of n ondersteund..
Ik zie nergens Sagem of Dommel branding. Lijkt me gewoon unlocked device.
Zoals je in't filmpje kan zien, heb'k rdp proberen te configureren. Dit werkt om rednenen unknown (to me) niet. Is nochtans een simpele port redirect en heb voor de zekerheid zowel udp als tcp geprobeerd.
Wat ik zo direkt niet kan terugvinden in de menu's is iets om te configureren zodat die usb poort niet nutteloos blijft.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ook een dynamic dns optie heb'k zo op't eerste zicht niet tegengekomen.
Anyway, als er nog iemand wat wou weten, gil je maar.