Is het mogelijk om de Siemens Gigaset SX762 ergens goedkoper te vinden ?
Op de dommelwebsite kost deze €139 maar ik zie al bijvoorbeeld op loveno dat Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect al al 129€ kost.
+ heb ik het juist begrepen, als dit ook een router is, (dus modem/router) ? ik zou deze met kabels gebruiken
PS; is er iemand van Kessel-lo die al gebruik maakt van dommel voor een snelheidschattig, heb ook al dommel gemailed.
Dommel modem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
nee! niet vr homeconnect.Lazio schreef:Is het mogelijk om de Siemens Gigaset SX762 ergens goedkoper te vinden ?
Op de dommelwebsite kost deze €139 maar ik zie al bijvoorbeeld op loveno dat Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect al al 129€ kost.
+ heb ik het juist begrepen, als dit ook een router is, (dus modem/router) ? ik zou deze met kabels gebruiken
PS; is er iemand van Kessel-lo die al gebruik maakt van dommel voor een snelheidschattig, heb ook al dommel gemailed.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Ik ben ni zo supertevreden van die Siemens Tis een bitch om die beke deftig in te stellen precies... Kga mijn Siemens vervangen peisk. Kmoet nog is testen met wat juist... Ik wil U dan eventueel wel de mijnne aan de hand doen, maar niet voor minder dan da ik hem 2de hands kocht (80 euro dachtek + verzendkosten)
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Noem mij 10 routers die geen ethernet poort hebben! (Fiber exclusief).Lazio schreef:moet nu alleen nog vinden of deze ook met ethernet kan werken, zo te zien wel ?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)