Dommel modem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Lazio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Is het mogelijk om de Siemens Gigaset SX762 ergens goedkoper te vinden ?

Op de dommelwebsite kost deze €139 maar ik zie al bijvoorbeeld op loveno dat Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect al al 129€ kost.

+ heb ik het juist begrepen, als dit ook een router is, (dus modem/router) ? ik zou deze met kabels gebruiken

PS; is er iemand van Kessel-lo die al gebruik maakt van dommel voor een snelheidschattig, heb ook al dommel gemailed.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Lazio schreef:Is het mogelijk om de Siemens Gigaset SX762 ergens goedkoper te vinden ?

Op de dommelwebsite kost deze €139 maar ik zie al bijvoorbeeld op loveno dat Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect al al 129€ kost.

+ heb ik het juist begrepen, als dit ook een router is, (dus modem/router) ? ik zou deze met kabels gebruiken

PS; is er iemand van Kessel-lo die al gebruik maakt van dommel voor een snelheidschattig, heb ook al dommel gemailed.
nee! niet vr homeconnect.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik ben ni zo supertevreden van die Siemens ;) Tis een bitch om die beke deftig in te stellen precies... Kga mijn Siemens vervangen peisk. Kmoet nog is testen met wat juist... Ik wil U dan eventueel wel de mijnne aan de hand doen, maar niet voor minder dan da ik hem 2de hands kocht (80 euro dachtek + verzendkosten) ;)
Lazio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Na wat googling beland bij
http://www.loveno.be/product/15754/Ovis ... PSTN).html

moet nu alleen nog vinden of deze ook met ethernet kan werken, zo te zien wel ?
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Lazio schreef:moet nu alleen nog vinden of deze ook met ethernet kan werken, zo te zien wel ?
Noem mij 10 routers die geen ethernet poort hebben! (Fiber exclusief).

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”