Hi,
Wat is ondertussen de gemiddelde terugbetaaltijd van de waarborg voor de fritzbox?
Ik ben van plan over te stappen naar vdsl, maar heb nog een fritzbox.
Ik wil niet nu 250 euro gaan betalen wetende dat ik nog 149 euro van die gasten moet krijgen.
Ik heb aan dommel de vraag gesteld of dit niet tegelijk kon afgerekend worden, maar zoals verwacht, daar krijg je geen antwoord op.
Ik heb hier nog een adsl modem liggen omdat ik bij mijn eerste aansluiting 3 maand heb moeten wachten op de plaatsing van de fritzbox, terwijl mijn abo reeds liep.
Dus zou ik eerst mijn fritzbox willen etrug sturen voor ik overschakel naar vdsl, mss dat ik dan al geen aktivatie niet meer moet betalen.
Vandaar mijn vraag.
groeten
Tom.
Terugbetaling waarborg fritzbox
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Hoi,
ik heb hier idd gelezen dat er mensen tot 8 maanden moeten wachten.
Ik vroeg me gewoon af of dit nog zo is.
Heb al een jaar of drie netconnect en ben der best wel tevreden van, alleen ik kan tot max 4mbit gaan, en adsl 2 gaat niet omdat ik te ver van de centrale zit, maw scarlet is dus zeker ook geen oplossing.
Tom
ik heb hier idd gelezen dat er mensen tot 8 maanden moeten wachten.
Ik vroeg me gewoon af of dit nog zo is.
Heb al een jaar of drie netconnect en ben der best wel tevreden van, alleen ik kan tot max 4mbit gaan, en adsl 2 gaat niet omdat ik te ver van de centrale zit, maw scarlet is dus zeker ook geen oplossing.
Tom
een collega van mij heeft de modem verzonden met ontvangstbevestiging, een ticket aangemaakt waarin hij dit vermelde en gevraagd heeft zijn waarborg te storten op zijn rekening.
Iets nadien was het in orde...waarschijnlijk omdat je door de ontvangstbevestiging een deftig bewijs in handen hebt en een procedure kan starten indien ze nalatig zijn. Het kost je wat geld en het zou eenvoudiger moeten kunnen...maar ja..'t is Dommel hé
Iets nadien was het in orde...waarschijnlijk omdat je door de ontvangstbevestiging een deftig bewijs in handen hebt en een procedure kan starten indien ze nalatig zijn. Het kost je wat geld en het zou eenvoudiger moeten kunnen...maar ja..'t is Dommel hé
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb de mijne binnengebracht in diepenbeek en papier gehad v ontvangstbevestiging.
na een dik half jaar (geloof ik, weet niet meer exact) eindelijk m'n waarborg gehad.
na een dik half jaar (geloof ik, weet niet meer exact) eindelijk m'n waarborg gehad.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 27 nov 2008, 11:59
ik zit er al een maand of acht op te wachten
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
echt waar gewoon tickets blijven aanmaken. ik maakte om de week of om de 2 weken een ticket aan waarin ik iedere keer opnieuw de nadruk lag hoe lang ik al wacht, hoeveel tickets ik al gemaakt heb en hoeveel "beloftes" ik al gekregen heb.
uiteindelijk raakt het wel opgelost maar je moet blijven aandringen...
uiteindelijk raakt het wel opgelost maar je moet blijven aandringen...
Het is nu al een jaar geleden dat ik de modem heb terug gestuurd. En na vele tickets is er vandaag iets eigenaardigs gebeurt.
Ik heb uit het nergens een proforma gekregen van 98.99€ die ook als betaald is aangeduid. Voor de gene die hun waarborg hebben terug gekregen is dit ook bij jullie gebeurt, betekent dat ik na een paar dagen eindelijk mijn waarborg ga terug zien?
Ik heb uit het nergens een proforma gekregen van 98.99€ die ook als betaald is aangeduid. Voor de gene die hun waarborg hebben terug gekregen is dit ook bij jullie gebeurt, betekent dat ik na een paar dagen eindelijk mijn waarborg ga terug zien?
Kan je aub checken hoeveel dat bedrag precies was. Indien hetzelfde kan dit mijn gelukkige week zijn .darkzero schreef:ik heb toen geen pro forma ontvangen geloof ik. gewoon ineens het geld op m'n rekening
Ik wacht ondertussen een jaar. Al vele tickets aangemaakt, telkens een flauwe uitleg ("volgend kwartaal", "sorry, probleem met internetbankieren", "komt zo snel mogelijk in orde", ... Ondertussen ook al bemiddeling via ombudsdienst telecom. Dommel reageerde op mijn klacht met een proforma tegoed van 99 euro. Eerstvolgende maandafrekening zou dan van dit tegoed geboekt worden. Echter: de maand erna een gewone factuur. Op mijn vraag waarom dat niet van het tegoed afging was het antwoord dat dat niet kon in hun administratief systeem. Ik hield voet bij stuk en eiste dat de factuur van het tegoed zou afgetrokken worden. Gevolg: ben al twee weken afgesloten (van telefoon en internet).
Gelukkig komt telenet volgende week alles installeren;-)
Dommel is al een jaar ellende. Ik was vroeger tevreden klant, maar sinds de overstap naar homeconnect niets dan last gehad. Slechte telefonie, te trage verbinding en eigenlijk te duur voor wat je krijgt. Zeer weinig reactie op mails of telefoons. Eindelijk ben ik er vanaf. Ik heb allang de hoop opgegeven om die waarborg van 99 euro ooit terug te zien...
Gelukkig komt telenet volgende week alles installeren;-)
Dommel is al een jaar ellende. Ik was vroeger tevreden klant, maar sinds de overstap naar homeconnect niets dan last gehad. Slechte telefonie, te trage verbinding en eigenlijk te duur voor wat je krijgt. Zeer weinig reactie op mails of telefoons. Eindelijk ben ik er vanaf. Ik heb allang de hoop opgegeven om die waarborg van 99 euro ooit terug te zien...