Discoveryline
Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jawel, de discovery line kost 9,95 EUR per maand, het bellen met die lijn is wel duurder. Ben je tevreden van Euphony?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Veel mensen in die (jou) situatie zeggen hun vaste telefoon af en gebruiken enkel nog de gsm om bereikbaar te zijn.
Elk zijn keus daarin
Elk zijn keus daarin
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Bedankt voor de info. Ga eens contakt opnemen met belgacom.Lord Utopia schreef:Jawel, de discovery line kost 9,95 EUR per maand, het bellen met die lijn is wel duurder. Ben je tevreden van Euphony?
Euphony is ok voor mij. 19,9€/maand.
Als besluit om toch eens te bellen dan is het interessant om te weten dat je bovenop de normale gesprekskosten € 0,15 per minuut bij elk type oproep dient te betalen zodat het in vele gevallen gewoon goedkoper is om met je mobieltje te bellen.
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Inderdaad, maar er zullen er wel nog meer zijn als ondergetekende die een Discovery Line enkel hebben om op gebeld te worden. Je zou nog aardig verrast zijn hoeveel mensen weigeren om naar een GSM-nummer te bellen. Want... bellen naar een vaste lijn is toch nog altijd goedkoper.Special_K schreef:Als besluit om toch eens te bellen dan is het interessant om te weten dat je bovenop de normale gesprekskosten € 0,15 per minuut bij elk type oproep dient te betalen zodat het in vele gevallen gewoon goedkoper is om met je mobieltje te bellen.
Ik hou zelf een Discovery Line aan zolang raw copper duurder is. Vanzodra dat omgekeerd is, vliegt mijn 'vaste' lijn buiten en kunnen mijn correspondenten mij toch nog op een 'vast' nummer bereiken, met dank aan WeePee.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Als je enkel nog voor Internet je vaste lijn hebt, kan je overwegen om naar zogenaamd 'raw copper' om te schakelen (dat is een telefoonlijn waar je niet meer mee kan bellen, en dus ook niets meer aan Belgacom betaalt). Als je Internet bij Scarlet neemt (*), kan je voor 5,- euro extra raw copper hebben.polle schreef:Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
(*) "Scarlet start" Internet kost 14,95 euro/maand; "Scarlet No Limit" kost momenteel 19,95 euro/maand (speciale aktie voor het eerste jaar)
Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?Edward Valckx schreef:Als je enkel nog voor Internet je vaste lijn hebt, kan je overwegen om naar zogenaamd 'raw copper' om te schakelen (dat is een telefoonlijn waar je niet meer mee kan bellen, en dus ook niets meer aan Belgacom betaalt). Als je Internet bij Scarlet neemt (*), kan je voor 5,- euro extra raw copper hebben.polle schreef:Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
(*) "Scarlet start" Internet kost 14,95 euro/maand; "Scarlet No Limit" kost momenteel 19,95 euro/maand (speciale aktie voor het eerste jaar)
mvg,
Pol
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Raw Copper bij Scarlet Start kost wel 20 EUR extra. Indien je internet wilt zonder vaste lijn, kunt ge evengoed overschakelen op Mobistar ADSL Max6, voor 25 EUR 30 GB aan een degelijke snelheid zonder vaste lijn, daarvoor kun je niet sukkelen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
De meeste providers kunnen wel raw copper leveren (dat zou je eens moeten navragen bij Euphony). Het is echter wel zo dat bij de meeste providers raw copper meer kost dan een discovery lijn... Enkel via Scarlet is het minder.polle schreef:Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Ja, maar voor hun 'normale' abonnement is het slechts 5,- euro extra.Lord Utopia schreef:Raw Copper bij Scarlet Start kost wel 20 EUR extra.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En bij dommel is het momenteel ook aan 5 EUR.Edward Valckx schreef:De meeste providers kunnen wel raw copper leveren (dat zou je eens moeten navragen bij Euphony). Het is echter wel zo dat bij de meeste providers raw copper meer kost dan een discovery lijn... Enkel via Scarlet is het minder.polle schreef:Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
dat is al gezegd...gunny schreef:Ter info, bij Scarlet betaal je slechts 5 euro pm extra als je geen bgc lijn hebt.polle schreef:de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het lijkt me dat topic starter, om welke reden dan ook, liever bij euphony blijft. De website van euphony is duidelijk:
Tussen haakjes: Euphony's kleinste abo is nu al een tijdje in prijs gedaald naar 14,99 €, maar je krijgt dan natuurlijk wel een nieuw jaar (of 2 jaar bij hen?) contract. Het is dus mss de moeite om dat eens na te vragen?
Volgens mij kan je dus wel degelijk euphony op een discoverly lijn ontvangen, maar niet op raw copper en bieden ze ook geen raw copper optie aan. M.a.w. je zal nog altijd een BGC factuur blijven hebben.Om gebruik te kunnen maken van Euphony-ADSL dient u te beschikken over:
* een actief abonnement op een vaste lijn van het type PSTN (de standaardlijn of Classic Line).
Indien u beschikt over een ISDN-lijn (Belgacom Duoline, Belgacom Twin, ISDN-2, ...) kan u voorlopig helaas nog niet aansluiten op Euphony-ADSL.
Tussen haakjes: Euphony's kleinste abo is nu al een tijdje in prijs gedaald naar 14,99 €, maar je krijgt dan natuurlijk wel een nieuw jaar (of 2 jaar bij hen?) contract. Het is dus mss de moeite om dat eens na te vragen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ik heb Euphony als provider (6MB-15GB) met een overeenkomst voor 2 jaar aan 19,99€.....kan dus daar niet weg.....tot jan 2011. Ga toch eens informeren naar de rawcopper/discovery mogelijkheid bij euphony.Goztow schreef:Het lijkt me dat topic starter, om welke reden dan ook, liever bij euphony blijft. De website van euphony is duidelijk:
Volgens mij kan je dus wel degelijk euphony op een discoverly lijn ontvangen, maar niet op raw copper en bieden ze ook geen raw copper optie aan. M.a.w. je zal nog altijd een BGC factuur blijven hebben.Om gebruik te kunnen maken van Euphony-ADSL dient u te beschikken over:
* een actief abonnement op een vaste lijn van het type PSTN (de standaardlijn of Classic Line).
Indien u beschikt over een ISDN-lijn (Belgacom Duoline, Belgacom Twin, ISDN-2, ...) kan u voorlopig helaas nog niet aansluiten op Euphony-ADSL.
Tussen haakjes: Euphony's kleinste abo is nu al een tijdje in prijs gedaald naar 14,99 €, maar je krijgt dan natuurlijk wel een nieuw jaar (of 2 jaar bij hen?) contract. Het is dus mss de moeite om dat eens na te vragen?
Volgens de infodienst belgacom zou het met een discovery line wel gaan.
Sorry, heb ik blijkbaar overgekeken dan.Lord Utopia schreef:dat is al gezegd...gunny schreef:Ter info, bij Scarlet betaal je slechts 5 euro pm extra als je geen bgc lijn hebt.polle schreef:de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Dag allemaal,
Mijn naam is Eva en ik maak deel uit van de Belgacom klantendienst.
Misschien hebt u ondertussen al de juiste oplossing gevonden, maar ik had het graag toch nog bevestigd voor u:
U kan inderdaad zonder problemen een Discovery Line van Belgacom combineren met uw Euphony-internetabonnement.
De prijs van een Discovery Line bedraagt, zoals u zelf aangaf, 9,95 € maand.
Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Meer informatie hierover vindt u op: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... _adsllight
Om de juiste en meest aangewezen oplossing voor u te vinden, verwijs ik u graag naar onze Belgacom-klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.
Veel oplossingen en antwoorden op vragen over Belgacom zijn overigens te vinden in ons Online helpcenter.
Vriendelijke groet,
Eva
Belgacom klantendienst
Mijn naam is Eva en ik maak deel uit van de Belgacom klantendienst.
Misschien hebt u ondertussen al de juiste oplossing gevonden, maar ik had het graag toch nog bevestigd voor u:
U kan inderdaad zonder problemen een Discovery Line van Belgacom combineren met uw Euphony-internetabonnement.
De prijs van een Discovery Line bedraagt, zoals u zelf aangaf, 9,95 € maand.
Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Meer informatie hierover vindt u op: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... _adsllight
Om de juiste en meest aangewezen oplossing voor u te vinden, verwijs ik u graag naar onze Belgacom-klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.
Veel oplossingen en antwoorden op vragen over Belgacom zijn overigens te vinden in ons Online helpcenter.
Vriendelijke groet,
Eva
Belgacom klantendienst
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony
Code: Selecteer alles
Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Huh?!? Wat krijgen we nu??? Ik ben eens benieuwd hoelang dit gaat duren. Zelfs bij Telenet hebben ze dat al lang geleden geprobeerd en weer opgegeven. Of gaan ze misschien samenwerken met de chinese regering? Die hebben ook duizenden goedkope ambtenaren in dienst die alle internetfora controleren.Eva_van_Belgacom schreef:Belangrijke mededeling: Eva is een officiële woordvoerster van Belgacom.
Meer info over Eva? Bezoek haar webpagina.
- patrickc
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
- Locatie: Ekeren 2030
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Met alle respect, maar als alle telecom klantendiensten hun personeel naar hier sturen om te ronselen dan wordt het wel snel heel onleesbaar. ik ging er van uit dat Userbase een verzamelplek voor gebruikers was.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Aan alle UB leden: de crew is dit even aan het bespreken, dus vragen we jullie wat geduld. Vergeet ook niet dat Eva een nieuw project is dat zijn weg nog moet vinden . Wij zullen als crew trachten Eva hier zo goed mogelijk bij te begeleiden. Dus gelieve even bepaalde reacties uit te stellen, indien mogelijk, om de crew wat tijd te laten om dit eerst eens samen te bespreken.
Dank!
Dank!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Verder ga ik zwijgen, maar dit eva gedoe is puur commercie..wat gaat de meerwaarde worden van deze persoon wat je niet vindt op de helpdesk van Belgacom zowel online als telefonisch als reclame rondom ons hoofd gezwierd in de alle mogelijke media ? Ze prijst duidelijk de Belgacom producten aan en ik vindt dat dit hier niet past op een gebruikers forum waar leden elkaar proberen te helpen in allerhande tech kwesties enfin elkaar proberen te helpen met allerhande problemen en informatie als gebruikers ervaringen....
Btw als je veranderd van classic naar een Discovery lijn zit je terug aan oyo contract vast (wat de TS wel niets doet natuurlijk wat zit vast aan zijn euphony contract) en.... (vindt het niet meer hier op UB maar heb gelezen van users dat ze heel moeilijk doen bij overschakeling classic<>discovery momenteel)
Edit/ zie dat eva ed al isp staff aangeduid wordt, I rest my case
Btw als je veranderd van classic naar een Discovery lijn zit je terug aan oyo contract vast (wat de TS wel niets doet natuurlijk wat zit vast aan zijn euphony contract) en.... (vindt het niet meer hier op UB maar heb gelezen van users dat ze heel moeilijk doen bij overschakeling classic<>discovery momenteel)
Edit/ zie dat eva ed al isp staff aangeduid wordt, I rest my case
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Moest de helpdesk telefonisch alles kunnen oplossen en de gebruikers daarmee tevreden zijn, dan zouden er totaal geen topics in het BGC forum of in andere subforums staan, wat zeker niet klopt.kaise1 schreef:Verder ga ik zwijgen, maar dit eva gedoe is puur commercie..wat gaat de meerwaarde worden van deze persoon wat je niet vindt op de helpdesk van Belgacom zowel online als telefonisch als reclame rondom ons hoofd gezwierd in de alle mogelijke media ? Ze prijst duidelijk de Belgacom producten aan en ik vindt dat dit hier niet past op een gebruikers forum waar leden elkaar proberen te helpen in allerhande tech kwesties enfin elkaar proberen te helpen met allerhande problemen en informatie als gebruikers ervaringen....
Met het aanprijzen van producten moet heel voorzichtig worden omgesprongen, ik ben het daarmee eens. Echter: wij allen doen daar ook duchtig aan mee (lees maar eens alle replies in dit topic). Wanneer is iets informatie en wanneer wordt iets reclame? Bovendien antwoordt Eva wel op de vraag van topic starter, wat van de laatste posts niet kan gezegd worden :-S.
Enfin, het zijn allemaal dingen die we met de crew eens moeten bekijken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Deze Dame is wel isp staff en dus subjectief (gewoon mijn mening gezien die reply) en zoals ik al schreef zijn users reply's van meer belang dan zo'n alledaagse reply's van belanghebbende personen..ach ja aan users ervaringen hebben onze leden heel wat meer duidelijkheid enfin jullie doen maar in dit geval maar denk dat er bij vele repy's van deze dame een hoop verborgen reclame gaat bijzitten als ons carlotje die telenet de hemel vindt..
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Dat is gewoon een goed gecoördineerde en uitgekiemde marketing stunt van Belgacom. Dat Eva gedoe. Geef mij dan maar Charlotte van Telenet, die geeft tenminste antwoord zonder daarbij ook nog direct de producten te proberen verkopen. Charlotte luistert (leest) tenminste. Belgacom kan evengoed een robot op de forums loslaten en iedere keer een standaard tekstje posten. Met de nodige linken om hun producten te verkopen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Dat is ook mijn ervaring. Dus zorg er a.u.b. voor dat de komst van Eva er niet voor zorgt dat we Charlotte gaan beperken of wegsturen.Muziekbos schreef:Geef mij dan maar Charlotte van Telenet, die geeft tenminste antwoord zonder daarbij ook nog direct de producten te proberen verkopen. Charlotte luistert (leest) tenminste.
Ja, dat schijnt EVA te "vergeten"...als ik op dat "aanbod" van bgc zou ingaan, krijg ik natuurlijk een behoorlijke boete van Euphony.kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphonyCode: Selecteer alles
Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn. U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Daar trekt belgacom zich niets van aan, als ze maar een nieuwe klant kunnen lokken naar hun stal ze denken alleen maar aan hun eigen (geld)beugel en niet van de consument.polle schreef:Ja, dat schijnt EVA te "vergeten"...als ik op dat "aanbod" van bgc zou ingaan, krijg ik natuurlijk een behoorlijke boete van Euphony.kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphonyCode: Selecteer alles
Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn. U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Als Eva, zonder al teveel reclame voor haar winkel te maken, de mensen hier kan helpen, zie ik het probleem daar niet van in.
Dus ik zou de berg vooroordelen voorlopig maar even begraven en afwachten wat dit project geeft.
Dus ik zou de berg vooroordelen voorlopig maar even begraven en afwachten wat dit project geeft.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Allé ja, we gaan doen wat goztown gevraagt heeft en dus ff afwachten hoe de nieuwe replys van een isp staff BGC vertegenwoordiger gaat evolueren hier op dit USERBASE forum (is toch hollebollegijs niiet zeker in disguise..grapje zenne
Bwa, moest er morgen een ISP zijn die contracten wil afkopen zou dat een grote stap in de toekomst zijn. Als een ISP dergelijke dingen begint te doen zal het snel gedaan zijn met de annulatie fees. Let wel op; bepaalde ISP's zijn zelf gebonden aan een bepaalde periode bij een toeleverancier en daarin moeten ISP's ook gerespecteerd worden. Maar een contract zoals de (waarschijnlijk) deur verkoper van euphony voorgeschoteld is vrij ridicuul en zou eigenlijk bij wet verboden moeten worden (het is zelfs niet compleet legaal, maar de mensen die het tekenen stemmen wel akkoord - lang leven België - )kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony