Discoveryline

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jawel, de discovery line kost 9,95 EUR per maand, het bellen met die lijn is wel duurder. Ben je tevreden van Euphony?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Veel mensen in die (jou) situatie zeggen hun vaste telefoon af en gebruiken enkel nog de gsm om bereikbaar te zijn.
Elk zijn keus daarin :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Lord Utopia schreef:Jawel, de discovery line kost 9,95 EUR per maand, het bellen met die lijn is wel duurder. Ben je tevreden van Euphony?
Bedankt voor de info. Ga eens contakt opnemen met belgacom.
Euphony is ok voor mij. 19,9€/maand.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Als besluit om toch eens te bellen dan is het interessant om te weten dat je bovenop de normale gesprekskosten € 0,15 per minuut bij elk type oproep dient te betalen zodat het in vele gevallen gewoon goedkoper is om met je mobieltje te bellen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Special_K schreef:Als besluit om toch eens te bellen dan is het interessant om te weten dat je bovenop de normale gesprekskosten € 0,15 per minuut bij elk type oproep dient te betalen zodat het in vele gevallen gewoon goedkoper is om met je mobieltje te bellen.
Inderdaad, maar er zullen er wel nog meer zijn als ondergetekende die een Discovery Line enkel hebben om op gebeld te worden. Je zou nog aardig verrast zijn hoeveel mensen weigeren om naar een GSM-nummer te bellen. Want... bellen naar een vaste lijn is toch nog altijd goedkoper.
Ik hou zelf een Discovery Line aan zolang raw copper duurder is. Vanzodra dat omgekeerd is, vliegt mijn 'vaste' lijn buiten en kunnen mijn correspondenten mij toch nog op een 'vast' nummer bereiken, met dank aan WeePee.
Computer(k)nul
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

polle schreef:Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
Als je enkel nog voor Internet je vaste lijn hebt, kan je overwegen om naar zogenaamd 'raw copper' om te schakelen (dat is een telefoonlijn waar je niet meer mee kan bellen, en dus ook niets meer aan Belgacom betaalt). Als je Internet bij Scarlet neemt (*), kan je voor 5,- euro extra raw copper hebben.


(*) "Scarlet start" Internet kost 14,95 euro/maand; "Scarlet No Limit" kost momenteel 19,95 euro/maand (speciale aktie voor het eerste jaar)
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Edward Valckx schreef:
polle schreef:Ik gebruik mijn vaste telefoon niet meer. Heb een telefoonlijn van belgacom al 38 jaar. Ben bruggepesioneerde, ouders en schoonouders overleden. Kinderen de "deur" uit, en hebben alleen een gsm.
Allen voor internet (euphony) heb ik die telefoon nodig. Telefoonabo kost 22€/maand, maar de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Is dit correct ?
mvg,
Pol
Als je enkel nog voor Internet je vaste lijn hebt, kan je overwegen om naar zogenaamd 'raw copper' om te schakelen (dat is een telefoonlijn waar je niet meer mee kan bellen, en dus ook niets meer aan Belgacom betaalt). Als je Internet bij Scarlet neemt (*), kan je voor 5,- euro extra raw copper hebben.


(*) "Scarlet start" Internet kost 14,95 euro/maand; "Scarlet No Limit" kost momenteel 19,95 euro/maand (speciale aktie voor het eerste jaar)
Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?
mvg,
Pol
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Raw Copper bij Scarlet Start kost wel 20 EUR extra. Indien je internet wilt zonder vaste lijn, kunt ge evengoed overschakelen op Mobistar ADSL Max6, voor 25 EUR 30 GB aan een degelijke snelheid zonder vaste lijn, daarvoor kun je niet sukkelen. :)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

polle schreef:Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?
De meeste providers kunnen wel raw copper leveren (dat zou je eens moeten navragen bij Euphony). Het is echter wel zo dat bij de meeste providers raw copper meer kost dan een discovery lijn... Enkel via Scarlet is het minder.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Lord Utopia schreef:Raw Copper bij Scarlet Start kost wel 20 EUR extra.
Ja, maar voor hun 'normale' abonnement is het slechts 5,- euro extra.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Edward Valckx schreef:
polle schreef:Dus ook bijvoorbeeld voor mijn huidige provider (euphony). Geen Belgacom faktuur meer. ?
De meeste providers kunnen wel raw copper leveren (dat zou je eens moeten navragen bij Euphony). Het is echter wel zo dat bij de meeste providers raw copper meer kost dan een discovery lijn... Enkel via Scarlet is het minder.
En bij dommel is het momenteel ook aan 5 EUR.
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

polle schreef:de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Ter info, bij Scarlet betaal je slechts 5 euro pm extra als je geen bgc lijn hebt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

gunny schreef:
polle schreef:de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Ter info, bij Scarlet betaal je slechts 5 euro pm extra als je geen bgc lijn hebt.
dat is al gezegd...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het lijkt me dat topic starter, om welke reden dan ook, liever bij euphony blijft. De website van euphony is duidelijk:
Om gebruik te kunnen maken van Euphony-ADSL dient u te beschikken over:

* een actief abonnement op een vaste lijn van het type PSTN (de standaardlijn of Classic Line).
Indien u beschikt over een ISDN-lijn (Belgacom Duoline, Belgacom Twin, ISDN-2, ...) kan u voorlopig helaas nog niet aansluiten op Euphony-ADSL.
Volgens mij kan je dus wel degelijk euphony op een discoverly lijn ontvangen, maar niet op raw copper en bieden ze ook geen raw copper optie aan. M.a.w. je zal nog altijd een BGC factuur blijven hebben.

Tussen haakjes: Euphony's kleinste abo is nu al een tijdje in prijs gedaald naar 14,99 €, maar je krijgt dan natuurlijk wel een nieuw jaar (of 2 jaar bij hen?) contract. Het is dus mss de moeite om dat eens na te vragen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Goztow schreef:Het lijkt me dat topic starter, om welke reden dan ook, liever bij euphony blijft. De website van euphony is duidelijk:
Om gebruik te kunnen maken van Euphony-ADSL dient u te beschikken over:

* een actief abonnement op een vaste lijn van het type PSTN (de standaardlijn of Classic Line).
Indien u beschikt over een ISDN-lijn (Belgacom Duoline, Belgacom Twin, ISDN-2, ...) kan u voorlopig helaas nog niet aansluiten op Euphony-ADSL.
Volgens mij kan je dus wel degelijk euphony op een discoverly lijn ontvangen, maar niet op raw copper en bieden ze ook geen raw copper optie aan. M.a.w. je zal nog altijd een BGC factuur blijven hebben.

Tussen haakjes: Euphony's kleinste abo is nu al een tijdje in prijs gedaald naar 14,99 €, maar je krijgt dan natuurlijk wel een nieuw jaar (of 2 jaar bij hen?) contract. Het is dus mss de moeite om dat eens na te vragen?
Ik heb Euphony als provider (6MB-15GB) met een overeenkomst voor 2 jaar aan 19,99€.....kan dus daar niet weg.....tot jan 2011. Ga toch eens informeren naar de rawcopper/discovery mogelijkheid bij euphony.
Volgens de infodienst belgacom zou het met een discovery line wel gaan.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Polle,


raw copper is bij Euphony niet mogelijk. Discovery-lijn aan 9.95 inclusief BTW wel. Die die je nog apart aan Belgacom te betalen.
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Steven7 schreef:Polle,


raw copper is bij Euphony niet mogelijk. Discovery-lijn aan 9.95 inclusief BTW wel. Die die je nog apart aan Belgacom te betalen.
Merci, ga dit deze week in orde brengen. Hou u op de hoogte.

vg,
Polle
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia schreef:
gunny schreef:
polle schreef:de "discovery" line zou "maar" 10€/maand kosten.
Ter info, bij Scarlet betaal je slechts 5 euro pm extra als je geen bgc lijn hebt.
dat is al gezegd...
Sorry, heb ik blijkbaar overgekeken dan.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Dag allemaal,

Mijn naam is Eva en ik maak deel uit van de Belgacom klantendienst.

Misschien hebt u ondertussen al de juiste oplossing gevonden, maar ik had het graag toch nog bevestigd voor u:

U kan inderdaad zonder problemen een Discovery Line van Belgacom combineren met uw Euphony-internetabonnement.
De prijs van een Discovery Line bedraagt, zoals u zelf aangaf, 9,95 € maand.

Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.

Meer informatie hierover vindt u op: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... _adsllight

Om de juiste en meest aangewezen oplossing voor u te vinden, verwijs ik u graag naar onze Belgacom-klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

Veel oplossingen en antwoorden op vragen over Belgacom zijn overigens te vinden in ons Online helpcenter.

Vriendelijke groet,

Eva
Belgacom klantendienst
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

De Charlotte van BGC is duidelijk meer commercieel getint.
Hopelijk vangt userbase iets voor deze reclamespot :?
Tip aan Eva: dit soort reply's op reeds beantwoorde vragen gaat snel enerveren vrees ik :nono:
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony :-o

Code: Selecteer alles

Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

Eva_van_Belgacom schreef:Belangrijke mededeling: Eva is een officiële woordvoerster van Belgacom.
Meer info over Eva? Bezoek haar webpagina.
Huh?!? Wat krijgen we nu??? Ik ben eens benieuwd hoelang dit gaat duren. Zelfs bij Telenet hebben ze dat al lang geleden geprobeerd en weer opgegeven. Of gaan ze misschien samenwerken met de chinese regering? Die hebben ook duizenden goedkope ambtenaren in dienst die alle internetfora controleren.
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Met alle respect, maar als alle telecom klantendiensten hun personeel naar hier sturen om te ronselen dan wordt het wel snel heel onleesbaar. ik ging er van uit dat Userbase een verzamelplek voor gebruikers was.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Aan alle UB leden: de crew is dit even aan het bespreken, dus vragen we jullie wat geduld. Vergeet ook niet dat Eva een nieuw project is dat zijn weg nog moet vinden :). Wij zullen als crew trachten Eva hier zo goed mogelijk bij te begeleiden. Dus gelieve even bepaalde reacties uit te stellen, indien mogelijk, om de crew wat tijd te laten om dit eerst eens samen te bespreken.

Dank!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Verder ga ik zwijgen, maar dit eva gedoe is puur commercie..wat gaat de meerwaarde worden van deze persoon wat je niet vindt op de helpdesk van Belgacom zowel online als telefonisch als reclame rondom ons hoofd gezwierd in de alle mogelijke media ? Ze prijst duidelijk de Belgacom producten aan en ik vindt dat dit hier niet past op een gebruikers forum waar leden elkaar proberen te helpen in allerhande tech kwesties enfin elkaar proberen te helpen met allerhande problemen en informatie als gebruikers ervaringen....

Btw als je veranderd van classic naar een Discovery lijn zit je terug aan oyo contract vast (wat de TS wel niets doet natuurlijk wat zit vast aan zijn euphony contract) en.... (vindt het niet meer hier op UB maar heb gelezen van users dat ze heel moeilijk doen bij overschakeling classic<>discovery momenteel)
Edit/ zie dat eva ed al isp staff aangeduid wordt, I rest my case :wink:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

kaise1 schreef:Verder ga ik zwijgen, maar dit eva gedoe is puur commercie..wat gaat de meerwaarde worden van deze persoon wat je niet vindt op de helpdesk van Belgacom zowel online als telefonisch als reclame rondom ons hoofd gezwierd in de alle mogelijke media ? Ze prijst duidelijk de Belgacom producten aan en ik vindt dat dit hier niet past op een gebruikers forum waar leden elkaar proberen te helpen in allerhande tech kwesties enfin elkaar proberen te helpen met allerhande problemen en informatie als gebruikers ervaringen....
Moest de helpdesk telefonisch alles kunnen oplossen en de gebruikers daarmee tevreden zijn, dan zouden er totaal geen topics in het BGC forum of in andere subforums staan, wat zeker niet klopt.

Met het aanprijzen van producten moet heel voorzichtig worden omgesprongen, ik ben het daarmee eens. Echter: wij allen doen daar ook duchtig aan mee (lees maar eens alle replies in dit topic). Wanneer is iets informatie en wanneer wordt iets reclame? Bovendien antwoordt Eva wel op de vraag van topic starter, wat van de laatste posts niet kan gezegd worden :-S.

Enfin, het zijn allemaal dingen die we met de crew eens moeten bekijken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Deze Dame is wel isp staff en dus subjectief (gewoon mijn mening gezien die reply) en zoals ik al schreef zijn users reply's van meer belang dan zo'n alledaagse reply's van belanghebbende personen..ach ja aan users ervaringen hebben onze leden heel wat meer duidelijkheid :wink: enfin jullie doen maar in dit geval maar denk dat er bij vele repy's van deze dame een hoop verborgen reclame gaat bijzitten als ons carlotje die telenet de hemel vindt.. :P
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Dat is gewoon een goed gecoördineerde en uitgekiemde marketing stunt van Belgacom. Dat Eva gedoe. Geef mij dan maar Charlotte van Telenet, die geeft tenminste antwoord zonder daarbij ook nog direct de producten te proberen verkopen. Charlotte luistert (leest) tenminste. Belgacom kan evengoed een robot op de forums loslaten en iedere keer een standaard tekstje posten. Met de nodige linken om hun producten te verkopen.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Muziekbos schreef:Geef mij dan maar Charlotte van Telenet, die geeft tenminste antwoord zonder daarbij ook nog direct de producten te proberen verkopen. Charlotte luistert (leest) tenminste.
Dat is ook mijn ervaring. Dus zorg er a.u.b. voor dat de komst van Eva er niet voor zorgt dat we Charlotte gaan beperken of wegsturen.
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony :-o

Code: Selecteer alles

Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Ja, dat schijnt EVA te "vergeten"...als ik op dat "aanbod" van bgc zou ingaan, krijg ik natuurlijk een behoorlijke boete van Euphony.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

polle schreef:
kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony :-o

Code: Selecteer alles

Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.
Ja, dat schijnt EVA te "vergeten"...als ik op dat "aanbod" van bgc zou ingaan, krijg ik natuurlijk een behoorlijke boete van Euphony.
Daar trekt belgacom zich niets van aan, als ze maar een nieuwe klant kunnen lokken naar hun stal :bang: ze denken alleen maar aan hun eigen (geld)beugel en niet van de consument.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Als Eva, zonder al teveel reclame voor haar winkel te maken, de mensen hier kan helpen, zie ik het probleem daar niet van in.
Dus ik zou de berg vooroordelen voorlopig maar even begraven en afwachten wat dit project geeft.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Allé ja, we gaan doen wat goztown gevraagt heeft en dus ff afwachten hoe de nieuwe replys van een isp staff BGC vertegenwoordiger gaat evolueren hier op dit USERBASE forum :wink: (is toch hollebollegijs niiet zeker in disguise..grapje zenne :-)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

kaise1 schreef:Ook vergeet ons charlotje van BGC wel dat die mens gebonden is aan een contract tot 2011 bij euphony :-o
Bwa, moest er morgen een ISP zijn die contracten wil afkopen zou dat een grote stap in de toekomst zijn. Als een ISP dergelijke dingen begint te doen zal het snel gedaan zijn met de annulatie fees. Let wel op; bepaalde ISP's zijn zelf gebonden aan een bepaalde periode bij een toeleverancier en daarin moeten ISP's ook gerespecteerd worden. Maar een contract zoals de (waarschijnlijk) deur verkoper van euphony voorgeschoteld is vrij ridicuul en zou eigenlijk bij wet verboden moeten worden (het is zelfs niet compleet legaal, maar de mensen die het tekenen stemmen wel akkoord - lang leven België - )
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”