Anderlecht - Standard TOCH kijken!! Voor TN klanten

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wat moet je doen?

Snel naar de klantendienst van Telenet bellen (als je TN klant bent) en abbo vragen op BE TV!
Je krijgt de eerste maand gratis en moet VOOR 20 juni opzeggen, je betaalt NIETS!

Ze vragen het zelfs op de klantendienst: is't voor de voetbal meneer? Ja? Ok wel opzeggen voor de 21ste :)
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

ik zal de matchen wel bekijken via satelliet :D

Er zijn 3 kanalen die de match live uitzenden en dan heb je nog de feed.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Prutske007
Starter
Starter

Op welke kanelen op de sat geven ze het wel uit dan?

Grtz
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Eum en wat dan met de rechten??
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Ik ben zelf op zoek naar een live stream, via één of andere obscure site moet dat toch te vinden zijn :-)

//EDIT: http://foot-live.webs.com/ daar staat 't aangekondigd, kwaliteit is redelijk bedroevend, maar beter kon ik niet vinden (áls het al effectief gaat uitgezonden worden)
Opus
Elite Poster
Elite Poster

Prutske007 schreef:Op welke kanelen op de sat geven ze het wel uit dan?

Grtz
makkelijkste kanaal voor u om te vinden is sportklub+ op 16 oost en op sportklub op 0.8 west.
moet je wel zorgen dat je een share hebt die dat kanaal heeft :)

het derde kanaal is minder goed te ontvangen dus die is voor u mss de moeite niet.
dan heb je nog de feed maar die is meer dan wss in biss gecodeerd maar dat is dan wel weer te kraken vrij snel :) .
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Kan je zoiets niet zelf maken, een programma dat werkt zoals zattoo ? Als je kijkt dan upload je toch ook.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Die online uitzending gisteren was best een succes te noemen denk ik. Toch tegen de 25000 kijkers op 't eind! :D
and-sta.jpg
(161.85 KiB) 221 keer gedownload
ooh. shiny.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Cloink,

waar kon je die uitzending bekijken en was die betalend? Ik ben een paar honderd meter verder op café gaan kijken.

Steven
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wij hebben dus op BE TV gekeken en ja.. buiten de commentator hun voorkeur voor Stand, was het goed :) De uitzending dan..
Want het voetbal van Anderlecht was veel minder :(
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Steven7 schreef:waar kon je die uitzending bekijken en was die betalend? Ik ben een paar honderd meter verder op café gaan kijken.
Hierzo: http://www.justin.tv/dptvnet

De commentaar in 't Portugees moet ge er bij pakken... ;)
ooh. shiny.
novastreamer
Starter
Starter

Opus schreef:

het derde kanaal is minder goed te ontvangen dus die is voor u mss de moeite niet.
dan heb je nog de feed maar die is meer dan wss in biss gecodeerd maar dat is dan wel weer te kraken vrij snel :) .
Hoe doe je dat dan ?
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Opus schreef:

Grtz
makkelijkste kanaal voor u om te vinden is sportklub+ op 16 oost en op sportklub op 0.8 west.

Op 19.2 oost (zelfde sat als TVV ) was het ook te zien op sportklub hongarije .
Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik geef de voorkeur aan livetvfootball.com.
Vaak heb je verschillende streams en soms is de kwaliteit ook gewoon beter.

Meer informatie voor de wedstrijd van zondag kan je hier vinden.

Ik heb zelf Telenet maar ik heb geen "gratis" abonnement op BE TV genomen want op de Telenet Shop staat duidelijk vermeld dat de klant geen verzakingsrecht heeft. M.a.w. je moet het volledige jaarabonnement betalen. Voor degene de het wel gedaan hebben hoop ik dat ik ongelijk heb :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Astralon schreef:Ik heb zelf Telenet maar ik heb geen "gratis" abonnement op BE TV genomen want op de Telenet Shop staat duidelijk vermeld dat de klant geen verzakingsrecht heeft. M.a.w. je moet het volledige jaarabonnement betalen. Voor degene de het wel gedaan hebben hoop ik dat ik ongelijk heb :wink:
Opzeggen zal duidelijk geen probleem zijn... Telenet gaat er zelfs een aparte optie voor voorzien in het helpdesk menu :lol:

Meer info... http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 090522_035
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

@astralon
Dat vind ik toch maar een vage site ze. Vragen om iets te installeren wat mogelijk een virus bevat...
Bossie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Astralon schreef:Ik geef de voorkeur aan livetvfootball.com.
Vaak heb je verschillende streams en soms is de kwaliteit ook gewoon beter.

Meer informatie voor de wedstrijd van zondag kan je hier vinden.

Ik heb zelf Telenet maar ik heb geen "gratis" abonnement op BE TV genomen want op de Telenet Shop staat duidelijk vermeld dat de klant geen verzakingsrecht heeft. M.a.w. je moet het volledige jaarabonnement betalen. Voor degene de het wel gedaan hebben hoop ik dat ik ongelijk heb :wink:
Vertrek altijd van http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

t-town schreef:@astralon
Dat vind ik toch maar een vage site ze. Vragen om iets te installeren wat mogelijk een virus bevat...
Hm, niets gezien van virusmelding. Gebeurde dit misschien tijdens het installeren van Sopcast ?
Als je nog geen sopcast hebt kan je het best downloaden van de officiele web site.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Opzeggen zal duidelijk geen probleem zijn... Telenet gaat er zelfs een aparte optie voor voorzien in het helpdesk menu :lol:

Meer info... http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 090522_035
Damastaer
Plus Member
Plus Member

dopke schreef:
Opus schreef:

Grtz

Op 19.2 oost (zelfde sat als TVV ) was het ook te zien op sportklub hongarije .
Kun je die zender bekijken met een gewoon tvv abbonement?
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Geen enkele van deze zenders kun je zo bekijken , heb je een apart abbo voor nodig ( of een share ) . Voor diegene met een canal+kaartje ( van nederlandse vrienden bv ) kunnen de terugwedstrijd ook volgen op sport 1.2 .

Blijkbaar veel zenders waar je de wedstrijd kunt op volgen , behalve in vlaanderen .
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

http://www.vtm.be/tv/index_teletext.htm

Pagina 107

Komaan telenet,doe eraan mee en knijp bgtv dood,dank u.
Dat eindelijk de meeste mensen naar het voetbal thuis kunnen kijken.
Ge kunt ze kussen
Opus
Elite Poster
Elite Poster

Marlboro schreef:http://www.vtm.be/tv/index_teletext.htm

Pagina 107

En gij gelooft dat ???
Ge weet toch dat ge voor BE TV ook moet betalen heh.

En als ze dat voetbal contract binnenhebben samen met telenet zal het zeker niet voor 37€ per jaar zijn maar een pak meer.

Dus of het nu bij bgtv of bij telenet/BE TV zit het blijft dezelfde rommel.

Neen dank u zeg ik dan en ik kijk wel naar de topmatchen op de satelliet gratis en voor niets :D
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Het wordt tijd dat een BGC , TN , BETV of wat voor provider ook geweerd wordt uit het hele rechten verhaaltje . Dit behoort aan de omroepen toe die televisie maken , en niet aan bedrijf a of b dat het signaal bij je binnenbrengt ( omdat bgc het nu heeft valt het merendeel van de vlaamse bevolking al uit de boot ) . Gelijk het nu zit leiden vele kleine zelfstandigen er al schade door . in 1 straat een vol (cafe ) huis met bgc op de buis , straatje verder kan de concurrentie de deuren sluiten .

We moeten dringend af van deze scheve situatie , en desnoods bgc verplichten van de personen die voetbal willen het ook krijgen via dat bedrijf ,ongeacht of je aansluitbaar bent of niet .
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Opus schreef:
Marlboro schreef:http://www.vtm.be/tv/index_teletext.htm

Pagina 107

En gij gelooft dat ???
Ge weet toch dat ge voor BE TV ook moet betalen heh.

En als ze dat voetbal contract binnenhebben samen met telenet zal het zeker niet voor 37€ per jaar zijn maar een pak meer.

Dus of het nu bij bgtv of bij telenet/BE TV zit het blijft dezelfde rommel.

Neen dank u zeg ik dan en ik kijk wel naar de topmatchen op de satelliet gratis en voor niets :D
Jij slaat de bal compleet mis;men gaat hetzelfde doen als bgtv moeten doen,alle matchen uitzenden.Dan betaal je bv voor je eigen club alle matchen per maand bv 20 euro,doodnormale zaak.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Standard-Anderlecht, de beslissende wedstrijd om de titel, zal zondag toch op groot scherm (62 m²) te zien zijn in het Astridpark ! Be TV gaf RSCA daarvoor vandaag, zaterdag 23 mei 2009, alsnog de toestemming. RSC Anderlecht is heel tevreden dat ze haar trouwe supporters die de wedstrijd Standard-RSCA zondag niet live op Sclessin kunnen bijwonen, zo de kans kan geven om die uiterst belangrijke match op groot scherm te volgen in het Constant Vanden Stock-stadion !
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Er is nog wat voetbalnieuws, want Be TV wil vanaf volgend jaar meedingen naar de uitzendrechten voor de hele Belgische voetbalcompetitie. Belgacom heeft tot 2011 de rechten heeft van de Jupiler Pro League en zal dus zeker concurrentie krijgen in de strijd om de volgende rechten. Be TV wil hiervoor graag met Telenet samen de rechten verwerven, of Telenet dit ook wil is niet bekend. Be TV biedt, buiten de Belgische, alle belangrijke buitenlandse competities aan.
Ge kunt ze kussen
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

En de modale klant vanwie voetbal voor geen f*ck interesseert betaalt maar gretig mee voor al die kapitalistische batlles tussen allerhande aanbieders en tv zenders. :twisted: Trouwens hetzelfde voor van die CEO's en hun ontslag premies.

Ik denk dat ik hier nog ooit weer gewoon per antenne ga kijken, de VRT is gelukkig bedoeld om voor iedereen bekijkbaar te zijn, zonder dikke portefeuille!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

TomG schreef:En de modale klant vanwie voetbal voor geen f*ck interesseert betaalt maar gretig mee voor al die kapitalistische batlles tussen allerhande aanbieders en tv zenders. :twisted: Trouwens hetzelfde voor van die CEO's en hun ontslag premies.

Ik denk dat ik hier nog ooit weer gewoon per antenne ga kijken, de VRT is gelukkig bedoeld om voor iedereen bekijkbaar te zijn, zonder dikke portefeuille!
Schaf dan aub dan meteen dienen stommen eurokutfestival af aub,vriendjespolitiek eerste klas om te beginnen en het word met de werkmens hun geld betaald,afschaffen die handel,om maar een voorbeedlje te geven wat er eerst eens moet gedaan worden want das echt van ons geld die strontboel.
Ge kunt ze kussen
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Marlboro schreef:Er is nog wat voetbalnieuws, want Be TV wil vanaf volgend jaar meedingen naar de uitzendrechten voor de hele Belgische voetbalcompetitie. Belgacom heeft tot 2011 de rechten heeft van de Jupiler Pro League en zal dus zeker concurrentie krijgen in de strijd om de volgende rechten. Be TV wil hiervoor graag met Telenet samen de rechten verwerven, of Telenet dit ook wil is niet bekend. Be TV biedt, buiten de Belgische, alle belangrijke buitenlandse competities aan.
Blijkbaar heeft BEtv geen last van de crisis die bezig is (in het zuiden is men super rijk en heeft iedereen een abonnement op BEtv). Of heeft dat bedrijf grootheidswaanzin? Of wordt het op de één of anderen manier een hand boven het hoofd gehouden door een regionale regering? Dat potje stinkt als je het mij vraagt.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Marlboro schreef:
TomG schreef:En de modale klant vanwie voetbal voor geen f*ck interesseert betaalt maar gretig mee voor al die kapitalistische batlles tussen allerhande aanbieders en tv zenders. :twisted: Trouwens hetzelfde voor van die CEO's en hun ontslag premies.

Schaf dan aub dan meteen dienen stommen eurokutfestival af aub,vriendjespolitiek eerste klas om te beginnen en het word met de werkmens hun geld betaald,afschaffen die handel,om maar een voorbeedlje te geven wat er eerst eens moet gedaan worden want das echt van ons geld die strontboel.
*off topic*
Totally agree, maar kom, zolang ze geen jurken meer van een half miljoen belgische franken kopen kan het er nog wel een klein beetje door qua decadentie. Het kapitalisme zal ooit wel eens vallen hoor, dan kunnen we weer allemaal als aboriginals gaan leven.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Be TV = 37,30 € per maand? Wie gaat dat nemen speciaal voor de voetbal???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Be Tv, de Waalse betaalzender die de testmatchen tussen Anderlecht en Standard heeft gekocht, wil gerechtelijke stappen ondernemen tegen iedereen die illegaal beelden van de wedstrijden aanbiedt op het internet. "Deze situatie is onaanvaardbaar", klinkt het in een communiqué. "Be Tv zal alle technische en juridische maatregelen treffen om deze illegale praktijken te bestrijden." Be Tv meldt verder dat het zijn advocaten laat onderzoeken welke schadevergoedingen er kunnen geëist worden.
http://www.demorgen.be
schumike
Starter Plus
Starter Plus

Goztow schreef:Be TV = 37,30 € per maand? Wie gaat dat nemen speciaal voor de voetbal???
Betalen?Het is gratis in mijn geval(telenet) en ik kan maandag afzeggen zonder enig probleem ook.
Goztow
userbase crew
userbase crew

schumike schreef:
Goztow schreef:Be TV = 37,30 € per maand? Wie gaat dat nemen speciaal voor de voetbal???
Betalen?Het is gratis in mijn geval(telenet) en ik kan maandag afzeggen zonder enig probleem ook.
Ik heb het dan ook niet over de testmatchen maar over de mogelijke aanoop van de voetbalrechten door beTV in 2011.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:
schumike schreef:
Ik heb het dan ook niet over de testmatchen maar over de mogelijke aanoop van de voetbalrechten door beTV in 2011.
Hm,vergeet niet be tv hetzelfde gaat moeten doen als bgtv nu he,deze gaan alle matchen moeten aanbieden net zoals bgtv nu aan de mensen en die dan een bepaald bedrag gaan voor moeten betalen zoals nu denk ik 20 euro per maand voor je favo club dat je betaald in HD en gewoon ist 10 euro alsk mij niet vergis.

Dat gaat ong hetzelfde zijn dan bij be tv en telenet gaat mss meedoen,wie weet?

Anderzijds,ik wil die 37,70 euro wel voor geven dan,is goedkoper dan mee te gaan opverplaatsing.

Weet je hoeveel ik kwijt was op kortrijk?

23 euro ticket + 10 euro voor den bus=33 euro + je uiteraard tijd verliest door vroeger te vertrekken en later thuis bent nadien ook maar das het minste van de zorgen natuurlijk maar vooral ook nog eens je nog niet gegeten en gedronken hebt,reken dat er ook nog eens bij en dan ben je voor 1 verplaatsingsmatch meer dan 40 euro kwijt.
Dit wil zeggen ik minstens 80 euro kwijt ben voor 2 verplaatsingsmatchen

Op rc genk hebben we 27,50 euro betaald voor een ticket.Op cl brugge 26 euro.Dus kortrijk zijn dan nog de duurste niet.
Ge kunt ze kussen
Goztow
userbase crew
userbase crew

Bij BGC TV heb je je basis abo voor 10 € + je voetbal abo. Moest Be TV hetzelfde doen, dan zou je een basisabo van 37,30 € hebben (dat wel een heleboel filmnetten en andere omvat maar daar heeft niet iedereen wat aan) + je voetbal abo. Misschien geven ze het voetbal "gratis" bij het basisabo, maar dan nog blijft het voor mij redelijk veel. En moet je hier bovenop nog je telenet digitale tv rekenen? Want zonder dat kan je geen Be TV nemen, zeker?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Bij BGC TV heb je je basis abo voor 10 € + je voetbal abo. Moest Be TV hetzelfde doen, dan zou je een basisabo van 37,30 € hebben (dat wel een heleboel filmnetten en andere omvat maar daar heeft niet iedereen wat aan) + je voetbal abo. Misschien geven ze het voetbal "gratis" bij het basisabo, maar dan nog blijft het voor mij redelijk veel. En moet je hier bovenop nog je telenet digitale tv rekenen? Want zonder dat kan je geen Be TV nemen, zeker?
Het zijn nog 2 jaren en be tv zou graag willen telenet meedoet en het is dus wachten binnen 2tal jaar of telenet al dan niet zal willen meedoen.Ik vrees er een beetje voor maar zoals ik daarnet heb uitgelegd;zelf meegaan op verplaatsing is pakken duurder.

Vergeet niet de mensen in wallonie zelf deze sowieso goedkoper kijken als telenet niet wil meedoen.
Ge kunt ze kussen
Damastaer
Plus Member
Plus Member

Ik ontvang in Brussel BeTV via DVB-T goed, alleen is dit dus gecodeerd.
Met het programma ProgDVB en plugin vPlug lees ik hier "Canal Plus (SECA/MediaGuard)" :-) Is hier een duistere oplossing voor?
Waarschijnlijk mag ik die vraag hier wel niet stellen, maar anderzijds zijn dit nog altijd testuitzendingen en dacht ik dat ze niet van plan zijn om voor 2010 hiermee te zullen werken.
Je weet maar nooit :-D
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Toch fijn eh, zo vrijmaking van de markt :-)
Vroeger, toen 90% via de kabel keek waren gewoon alle zenders beschikbaar + Filmnet. Toen was er geen discussie van deze betaalzender heeft uitzendrechten maar is niet op dit netwerk en alle mogelijke combinaties van tegenwoordig. Toen was het: ofwel is het op tv en kan iedereen het zien, ofwel was het er gewoon helemaal niet en moest ge maar naar Radio 2 luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”