Goztow schreef:schumike schreef:Goztow schreef:Be TV = 37,30 € per maand? Wie gaat dat nemen speciaal voor de voetbal???
Betalen?Het is gratis in mijn geval(telenet) en ik kan maandag afzeggen zonder enig probleem ook.
Ik heb het dan ook niet over de testmatchen maar over de mogelijke aanoop van de voetbalrechten door beTV in 2011.
Hm,vergeet niet be tv hetzelfde gaat moeten doen als bgtv nu he,deze gaan alle matchen moeten aanbieden net zoals bgtv nu aan de mensen en die dan een bepaald bedrag gaan voor moeten betalen zoals nu denk ik 20 euro per maand voor je favo club dat je betaald in HD en gewoon ist 10 euro alsk mij niet vergis.
Dat gaat ong hetzelfde zijn dan bij be tv en telenet gaat mss meedoen,wie weet?
Anderzijds,ik wil die 37,70 euro wel voor geven dan,is goedkoper dan mee te gaan opverplaatsing.
Weet je hoeveel ik kwijt was op kortrijk?
23 euro ticket + 10 euro voor den bus=33 euro + je uiteraard tijd verliest door vroeger te vertrekken en later thuis bent nadien ook maar das het minste van de zorgen natuurlijk maar vooral ook nog eens je nog niet gegeten en gedronken hebt,reken dat er ook nog eens bij en dan ben je voor 1 verplaatsingsmatch meer dan 40 euro kwijt.
Dit wil zeggen ik minstens 80 euro kwijt ben voor 2 verplaatsingsmatchen
Op rc genk hebben we 27,50 euro betaald voor een ticket.Op cl brugge 26 euro.Dus kortrijk zijn dan nog de duurste niet.