Ik heb op dit moment thuis een Netconnect lijn van Dommel maar ik had graag een Vdsl2 (Aansluiting hiervan is toepasbaar) lijn gehad omdat ik hier geen Adsl2+ kan krijgen. Maar ik had voor die NetConnect een Annex B modem, speciaal splitter nodig aangezien ik ISDN heb. Nu, mijn vraag is als volgt: Moet ik vernieuwingen doen aan de splitter of telefoon lijn? Om het Annex M (vdsl2) tot aan mijn modem te krijgen en zo te connecteren op Speedconnect ?
Alvast bedankt!
Splitter voor vdsl2
Omdat het ticket systeem van Dommel zo traag is, en ze aan de helpdesk toch geen antwoord weten op mijn vragen (vrouwen eh ) heb ik na lang research op internet heb toch een antwoord gevonden op mijn vraag.
Er zijn namelijk 2 manieren van ISDN 2B1Q en 4B3T
Thuis heb ik een 4B3T ISDN systeem en zit op NetConnect met een Alcatel ADSL 1000 LP splitter en een Siemens Gigaset SE515dsl Annex B modem. Jammer genoeg mag ik de splitter ook nog eens mee veranderen aangezien die geen VDSL eruit filtert. Zou Dommel die splitter meeleveren met de modem die verplicht is ? Nee zeker ?
Veel succes voor de VDSL'ers! correct if im wrong
Er zijn namelijk 2 manieren van ISDN 2B1Q en 4B3T
Thuis heb ik een 4B3T ISDN systeem en zit op NetConnect met een Alcatel ADSL 1000 LP splitter en een Siemens Gigaset SE515dsl Annex B modem. Jammer genoeg mag ik de splitter ook nog eens mee veranderen aangezien die geen VDSL eruit filtert. Zou Dommel die splitter meeleveren met de modem die verplicht is ? Nee zeker ?
Veel succes voor de VDSL'ers! correct if im wrong
Ik heb sinds gisteren ook mijn router ontvangen en probeer nu mijn speedconnect aan de praat te krijgen. Helaas zie ik in de router (sagem) bij status "not connected" staan. Je moet toch alleen je login en wachtwoord ingeven...? Bij mij werkt het niet. En op 10 juni is de lijn al overgezet volgens dommel...
Wie helpt mij?
screenshots van mijn instellingen: http://img401.imageshack.us/gal.php?g=picture1q.gif
Wie helpt mij?
screenshots van mijn instellingen: http://img401.imageshack.us/gal.php?g=picture1q.gif
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Activatie datum was hier ook 10/06 en was tot gisterenochtend in deze toestand, dus niet geactiveerd...ff een belletje doen naar hun helpdesk (maken ze een (upgrade) ticket aan) en nog wat geduld hebben
ik ga nu de helpdesk bellen... maar volgensmij werkt het nummer niet.... t + f = +32 70 224 305
Kwam er zelf ook al achter na een google-poging. In hun emails vermelden ze nog steeds het oude nummer. Erg slecht van ze...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Niets met de splitter te maken ... Volgens (sommige) Belgacom medewerkers is de Bbox niet compatibel met Annex BmaXter schreef:Waarom niet ? als je ADSL voor je NT1 weg filtert, waarom zou dat met VDSL2 niet lukken?S|N schreef:Ik had van een Belgacom technicus vernomen dat VDSL2 over ISDN niet mogelijk was.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.