Ik realiseer mij dat dit zo langzamerhand wel een afgezaagd onderwerp aan het worden is maar ik riskeer het mij dan maar toch ...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik heb sedert 1 week nu de b-box2 in huis (dit na de gratis upgrade van mijn adsl abon, maar had mij niet gerealiseerd dat ik een ander modem moest hebben (dom)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik wil echter terug naar mijn oude (eigen) setup bestaande uit apart modem, en oorspronkelijke Dlink router. Ik heb heel wat (franse) forums afgelopen en threads door gelezen over hoe je dat moet doen. Veel oplossingen gezien, maar niets werkte. En toen kwam ik op dit forum terecht ... en ik blij ...
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Op dit forum staat dus een thread "kan de bbox in 1483 Bridge mode" , en de oplossing is super simpel naar ik lees en begrijp, echter ik krijg dat spul - met de beste wil van de wereld - niet aan de praat ondanks dat ik de aanwijzingen exact heb opgevolgd.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Mijn Dlink staat op PPPoE met correcte logon en password maar krijgt geen connectie. De PPPoE service op de bbox2 is gedisabled. Zie ik iets over het hoofd, of moet er ergens nog een andere setting gedaan worden?
Ik stel hulp zeer op prijs want ik word zo langzamer hand een beetje zot en begin aan mijzelf te twijfelen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
met veel dank