Dat is een ding, maar waar het er hier om draait, is dat de Dommel mail een onderdeel van de service is waar je voor betaalt. Die moet dan ook werken. Je betaalt er uiteindelijk ook voor, of je ze nu gebruikt of niet. Je gaat toch ook niet zeggen dat het niet erg is als je geen ADSL-verbinding hebt, omdat je even gemakkelijk en gratis op het draadloos van je buurman kan zitten? Je betaalt voor het ganse product. Ze moeten dan ook het ganse product leveren.Ken schreef:Je bedoeld waarschijnlijk 'goedkoop' internet account (tegenover andere providers). Niet tegenstaand dat er gratis en veel betere alternatieven voor mail bestaan waarmee je veel meer plezier zal hebben dan je er telkens te moeten bij neerleggen dat de Dommel mail service niet werkt. Succes in dat laatste geval dan.lemon schreef:Het is natuurlijk een fantastisch advies (dat ik overigens al jaren toepas maar dan met eigen domein.) Maar ik vind het wel volkomen idioot dat ik met een duur internet account mijn eigen ISP mail niet kan gebruiken en ik denk dat het daar om draait. er zijn uitwijk mogelijkheden maar die Dommel zou toch z'n eigen mail op orde kunnen brengen?
DNS SERVER TERUG ERRUIT !!
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Naar mijn weten leveren ze het ook maar zijn er soms technische problemen. Dat hoort er eenmaal bij, bij Belgacom en/of Telenet is dat ook zo maar al zijn er minder technische problemen...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sta me toe even hartelijk te lachen.....Ken schreef:Naar mijn weten leveren ze het ook maar zijn er soms technische problemen. Dat hoort er eenmaal bij, bij Belgacom en/of Telenet is dat ook zo maar al zijn er minder technische problemen...
![Birthday Smile :bdaysmile:](./images/smilies/icon_bdaysmile.gif)
Klant schreef:Dat is een ding, maar waar het er hier om draait, is dat de Dommel mail een onderdeel van de service is waar je voor betaalt. Die moet dan ook werken. Je betaalt er uiteindelijk ook voor, of je ze nu gebruikt of niet. Je gaat toch ook niet zeggen dat het niet erg is als je geen ADSL-verbinding hebt, omdat je even gemakkelijk en gratis op het draadloos van je buurman kan zitten? Je betaalt voor het ganse product. Ze moeten dan ook het ganse product leveren.Ken schreef:Je bedoeld waarschijnlijk 'goedkoop' internet account (tegenover andere providers). Niet tegenstaand dat er gratis en veel betere alternatieven voor mail bestaan waarmee je veel meer plezier zal hebben dan je er telkens te moeten bij neerleggen dat de Dommel mail service niet werkt. Succes in dat laatste geval dan.lemon schreef:Het is natuurlijk een fantastisch advies (dat ik overigens al jaren toepas maar dan met eigen domein.) Maar ik vind het wel volkomen idioot dat ik met een duur internet account mijn eigen ISP mail niet kan gebruiken en ik denk dat het daar om draait. er zijn uitwijk mogelijkheden maar die Dommel zou toch z'n eigen mail op orde kunnen brengen?
Ja dat lijkt me ook! Vandaag 5 mei weer problemen. Geen mail en de DNS server werkt weer niet. Waarschijnlijk weer die Koreanen? Noord Korea neem Ik aan?
Pyong Yang Noodle Tastes The Best!
CueBoy schreef:@lemon : dan gebruik jij toch een andere DNS server als ik hoor... maw. hier geen problemen (ben al een volledige dag online).
(over de mail kan ik mij niet uitspreken, want die gebruik ik niet)
Ja ik gebruik open dns en de dommel pagina laadt niet als gevolg van hun DNS server... Mijn mail werkt ook niet!
Nameserver trace for www.dommel.be:
Looking for who is responsible for root zone and followed b.root-servers.net.
Looking for who is responsible for be and followed amsterdam.ns.dns.be.
Looking for who is responsible for dommel.be and followed ns2.schedom-europe.net.
Nameservers for www.dommel.be:
ns7.schedom-europe.net returned (SERVFAIL)
ns2.schedom-europe.net returned (NORECORDS)
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Heb je OpenDNS in je router gezet, daarnaa ook je PC gereboot of je netwerkverbinding eens 'gereset'? Hier werkt de Dommel SMTP alleszins goed want ik ontvang nog steeds dagelijks mijn 'log' e-mailtjes op het goede tijdstip met max 1 min vertraging.
Ook toevallig geen andere DNS servers staan in je instellingen van je netwerkverbinding?
Trouwens, dat je kan lachen over één van m'n vorige posts betreffende Belgacom of Telenet is normaal want die mensen hoor je hier of ergens anders niet klangen maar wel rechtstreeks bij de klantendienst van het betreffende bedrijf of op hun eigen forum.
Ook toevallig geen andere DNS servers staan in je instellingen van je netwerkverbinding?
Trouwens, dat je kan lachen over één van m'n vorige posts betreffende Belgacom of Telenet is normaal want die mensen hoor je hier of ergens anders niet klangen maar wel rechtstreeks bij de klantendienst van het betreffende bedrijf of op hun eigen forum.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)