![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
't is mij al wel opgevallen hoe goe ge die maps al kent in zo ne korten tijd ... chapeau !
Anyway ... gisteren (zaterdag) crap gespeeld ... rug speelde mij parten
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kheb geprobeerd maar deftig spelen zat er niet in
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zeg, hoe kunt ge in feite zien wie op dit moment allemaal op de server bezig is en welke map draait? Gaat dat op te vragen via SyStats?
Is namelijk vervelend om telkens ET op te starten om dan te merken dat het vol zit of zo.
Ik probeer te connecten naar et.bat5.serverdust.org maar het is precies of hij niet wil connecten, server down? Dan vlieg ik ook direct terug naar het hoofdmenu.....
meon schreef:Wat ik ook vervelend vind is dat ie meteen een serverlist ophaalt van het moment dat je "Play online" doet. Det NAT-pool van m'n router is meteen vol en ik krijg dan ook "Error: Connection Limit Reached". Ik heb die ondertussen wel al verhoogd naar 2048 connecties, maar toch blijf ik dat voor hebben. Is er ook geen 'favorieten' of zo? Want ik geef altijd maar jullie adres in bij "connect to IP"...
Visi0n4ir schreef:zou toch graag eens een defitge link willen naar die kut venice map. dus geen zip-file ofzo met enkele mappen in maar gewoon een pk3 file
meon schreef:De download van de venice-map wilde bij mij ook altijd mislukken; té groot. Dus heb ik hem maar maar van hier gedownload en in m'n etmain-map gezet, en dat ging.
(als je een beetje met de url speelt vind je daar nog heel veel andere maps ook)
Visi0n4ir schreef:zou toch graag eens een defitge link willen naar die kut venice map. dus geen zip-file ofzo met enkele mappen in maar gewoon een pk3 file
meon schreef:Visi0n4ir schreef:zou toch graag eens een defitge link willen naar die kut venice map. dus geen zip-file ofzo met enkele mappen in maar gewoon een pk3 filemeon schreef:De download van de venice-map wilde bij mij ook altijd mislukken; té groot. Dus heb ik hem maar maar van hier gedownload en in m'n etmain-map gezet, en dat ging.
(als je een beetje met de url speelt vind je daar nog heel veel andere maps ook)
Ik heb de link in deze topic nochtans al 2x gegeven
meon schreef:Zeg, hoe kunt ge in feite zien wie op dit moment allemaal op de server bezig is en welke map draait? Gaat dat op te vragen via SyStats?
Is namelijk vervelend om telkens ET op te starten om dan te merken dat het vol zit of zo
contains a temporary workaround for the lockup conflict with nVidia v5x.xx forceware drivers until nVidia corrects their backwards compatibility issues - the workaround may or may not solve the lockup problem for individual users depending on hardware combinations
Styno schreef:K heb mijn php kennis eens afgestoft en een quake3 stats scrîpt omgezet naar ET...
http://bat5.serverdust.org/etinfo.php
meon schreef:En de hoeveelste map het is in de campaign
Het is immers leuker om in het begin te joinen wanneer niemand XP heeft
C-Phest schreef:Visi0n4ir schreef:Styno nice dude, just downloaded it at 400K
Hela, daar hebde mij voor te bedanken