Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 27 nov 2008, 11:59
ik wacht al twee maand op het geld.... een tweetal weken geleden het antwoord gekregen dat ze gingen terugstorten eind januari/februari.... kun je nagaan.....
FRITZ Modem reeds 3 maand geleden teruggestuurd, nog steeds geen terugbetaling van de waarborg
Officieel bericht van DOMMEL, via Email support:
De terugstortingen zullen opgevolgd worden door onze financiele dienst in januari en februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.
(Begrip???)Naar de betaling van de laatste facturen kunnen ze momenteel ook fluiten, met dank voor hun begrip!
Officieel bericht van DOMMEL, via Email support:
De terugstortingen zullen opgevolgd worden door onze financiele dienst in januari en februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.
(Begrip???)Naar de betaling van de laatste facturen kunnen ze momenteel ook fluiten, met dank voor hun begrip!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Dan haal je echt zelf zeer veel problemen op je eigen hoorWebbie schreef:FRITZ Modem reeds 3 maand geleden teruggestuurd, nog steeds geen terugbetaling van de waarborg
Officieel bericht van DOMMEL, via Email support:
De terugstortingen zullen opgevolgd worden door onze financiele dienst in januari en februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.
(Begrip???)Naar de betaling van de laatste facturen kunnen ze momenteel ook fluiten, met dank voor hun begrip!
Al begrijp ik de redenering wel maar zoals jij voorsteld ga je er zeker nooit uitgeraken ...
The eternal and true pessimist
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
degoutant gewoonweg, alhoewel dat ik er niet meer van verschiet en daar loopt het dus volledig mis. Dommel is niet te vertrouwen als het aankomt op afspraken nakomen. De klanten moeten wel betalen, maar als Dommel moet crediteren is het njet, of erger, "ja ja binnenkort". Het ergste is dan dat als je durft op je rechten staan en het invordert via het niet betalen van andere facturen, je nog in een veel lastigere situatie terechtkomt.
Ik snap niet dat ja als entrepreneur, met zulks potentieel interessant project, je uiteindelijk alles om zeep helpt!
Ik snap niet dat ja als entrepreneur, met zulks potentieel interessant project, je uiteindelijk alles om zeep helpt!
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik begrijp er eigenlijk ook niks meer van. Dit lijkt me pure onwil, eerder dan facturatieproblemen. Zitten ze dan echt in zo'n cash flow problemen???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
fryelectro schreef:Ik snap niet dat ja als entrepreneur, met zulks potentieel interessant project, je uiteindelijk alles om zeep helpt!
Misschien is de uitleg gewoonweg dat de eigenaars van Schedom wel "innovateurs" maar helemaal geen entrepreneurs zijn.Goztow schreef:Ik begrijp er eigenlijk ook niks meer van.
Ik verklaar me nader: Schedom is vernieuwend (geweest ?) dankzij innoverende producten. Een entrepreneur zou dan op basis van innovatie een stevig groeiend bedrijf maken.
Echter: Schedom bestaat al meer dan 9 jaar en eigenlijk is het nog steeds een 2-mansbedrijf. Dus niet echt wat je een groeiend bedrijf kan noemen.
Ik denk bijgevolg dat ze er zich goed bij voelen om een "mom and pop store" uit te baten en daar is op zich niets verkeerd mee. Dit houdt natuurlijk ook in dat er maar een beperkte capaciteit is om met klanten om te gaan: sommigen hebben daar een probleem mee, anderen niet.
Zolang Schedom maar voldoende klanten heeft die wel tevreden zijn, zal het ze waarschijnlijk worst wezen wat de anderen denken (ttz aangezien ze blijkbaar toch niet echt van plan zijn sterk te groeien).
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Inderdaad, ik volg je reactie grotendeels. Toch, zo'n product op de markt brengen zoals Homeconnect lijkt wel alsof ze willen groeien, daar heb je toch een vorm van entrepreneurship voor nodig (partnering, business plan, etc)... maar de uitwerking is dus navenant...Jan_B schreef:Echter: Schedom bestaat al meer dan 9 jaar en eigenlijk is het nog steeds een 2-mansbedrijf. Dus niet echt wat je een groeiend bedrijf kan noemen.
i rest my case... ben blij met m'n netconnect maar hou toch ergens mijn hart vast voor de toekomst.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ben ook eigenlijk content geweest(zonder noemenswaardige problemen, enkel hun mailserver dan hé) met netconnect en dat al 3 jaar aan 2.2 Mbit..is nu juist hopen op de vdsl2 wholesale (Concurrentiële) aanbiedingen van verschillende providers en hopen dat het niet te lang meer duurt want ik wil ook in deze tijden wel wat meer speedfryelectro schreef:
i rest my case... ben blij met m'n netconnect maar hou toch ergens mijn hart vast voor de toekomst.
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb vandaag mijn rekening gecheckt en heb mijn waarborg vandaag teruggekregen!!!
was al aan't wachten van augustus 2008.
vorige week donderdag (19/03) had ik een nieuw ticket geopend:
dinsdag (24/3) kreeg ik volgende reply:
dik 2 uur later krijg ik nog een reply:
eindelijk m'n geld teruggehad dus
Mod edit: rekeningnr weggehaald
was al aan't wachten van augustus 2008.
vorige week donderdag (19/03) had ik een nieuw ticket geopend:
ik weet dat het mss grof is maar ik was het echt kotsbeu, al die tickets, telefoontjes en loze beloftes...Geachte,
Op 5 augustus 2008 heb ik mijn modem, een Fritzbox Fon, binnengebracht op uw kantoor te Diepenbeek. Ik heb hiervoor een getekende ontvangstbevestiging, opgemaakt in 2 exemplaren.
De week nadien heb ik een telefoontje gehad van een medewerker die vroeg achter m'n rekeningnummer om de waarborg terug te storten.
Tot op de dag van vandaag, 8 maanden(!!!) na binnenbrengen van de modem, heb ik echter nog geen waarborg ontvangen.
Kan u dit even rechtzetten aub?
Nogmaals mijn rekeningnummer: xxx-xxxxxx-79.
Ik heb ondertussen al meerdere antwoorden gekregen: wordt zo snel mogelijk terug gestort, wordt in de loop van volgend jaar teruggestort (2009), ...
de laatste reply (begin januari) was: "Onze financiele dienst zal de terugstortingen opvolgen in januari - februari"
we zitten ondertussen in de 2de helft van maart en ik heb, na 8 maaden (!!!), nog altijd niets ontvangen!
KAN DIT EINDELIJK EENS RECHTGEZET WORDEN???? of moeten jullie daar ook zo lang wachten op jullie loon???
dinsdag (24/3) kreeg ik volgende reply:
Geachte,
wij trachten uw terugstorting deze week in orde te krijgen.
dik 2 uur later krijg ik nog een reply:
Geachte,
De terugstorting van de waarborg van uw digitelbox is uitgevoerd.
eindelijk m'n geld teruggehad dus
Mod edit: rekeningnr weggehaald
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Met interest? Of is dat weer net te veel gevraagd?darkzero schreef: eindelijk m'n geld teruggehad dus
BTW, misschien best je rekeningnr uit je posting halen...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com