Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Motorcycle Boy
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 nov 2008, 11:59

ik wacht al twee maand op het geld.... een tweetal weken geleden het antwoord gekregen dat ze gingen terugstorten eind januari/februari.... kun je nagaan.....
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

da's nog niet lang. ik wacht al van 5 augustus 2008!
Webbie
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:04

FRITZ Modem reeds 3 maand geleden teruggestuurd, nog steeds geen terugbetaling van de waarborg :evil:
Officieel bericht van DOMMEL, via Email support:

De terugstortingen zullen opgevolgd worden door onze financiele dienst in januari en februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.


(Begrip???)Naar de betaling van de laatste facturen kunnen ze momenteel ook fluiten, met dank voor hun begrip! :!:
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

heb ik in dit topic al meerdere keren gemeld
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Webbie schreef:FRITZ Modem reeds 3 maand geleden teruggestuurd, nog steeds geen terugbetaling van de waarborg :evil:
Officieel bericht van DOMMEL, via Email support:

De terugstortingen zullen opgevolgd worden door onze financiele dienst in januari en februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.


(Begrip???)Naar de betaling van de laatste facturen kunnen ze momenteel ook fluiten, met dank voor hun begrip! :!:


Dan haal je echt zelf zeer veel problemen op je eigen hoor

Al begrijp ik de redenering wel maar zoals jij voorsteld ga je er zeker nooit uitgeraken ...
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

degoutant gewoonweg, alhoewel dat ik er niet meer van verschiet en daar loopt het dus volledig mis. Dommel is niet te vertrouwen als het aankomt op afspraken nakomen. De klanten moeten wel betalen, maar als Dommel moet crediteren is het njet, of erger, "ja ja binnenkort". Het ergste is dan dat als je durft op je rechten staan en het invordert via het niet betalen van andere facturen, je nog in een veel lastigere situatie terechtkomt.

Ik snap niet dat ja als entrepreneur, met zulks potentieel interessant project, je uiteindelijk alles om zeep helpt!
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik begrijp er eigenlijk ook niks meer van. Dit lijkt me pure onwil, eerder dan facturatieproblemen. Zitten ze dan echt in zo'n cash flow problemen???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

fryelectro schreef:Ik snap niet dat ja als entrepreneur, met zulks potentieel interessant project, je uiteindelijk alles om zeep helpt!

Goztow schreef:Ik begrijp er eigenlijk ook niks meer van.

Misschien is de uitleg gewoonweg dat de eigenaars van Schedom wel "innovateurs" maar helemaal geen entrepreneurs zijn.

Ik verklaar me nader: Schedom is vernieuwend (geweest ?) dankzij innoverende producten. Een entrepreneur zou dan op basis van innovatie een stevig groeiend bedrijf maken.

Echter: Schedom bestaat al meer dan 9 jaar en eigenlijk is het nog steeds een 2-mansbedrijf. Dus niet echt wat je een groeiend bedrijf kan noemen.

Ik denk bijgevolg dat ze er zich goed bij voelen om een "mom and pop store" uit te baten en daar is op zich niets verkeerd mee. Dit houdt natuurlijk ook in dat er maar een beperkte capaciteit is om met klanten om te gaan: sommigen hebben daar een probleem mee, anderen niet.

Zolang Schedom maar voldoende klanten heeft die wel tevreden zijn, zal het ze waarschijnlijk worst wezen wat de anderen denken (ttz aangezien ze blijkbaar toch niet echt van plan zijn sterk te groeien).
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Jan_B schreef:Echter: Schedom bestaat al meer dan 9 jaar en eigenlijk is het nog steeds een 2-mansbedrijf. Dus niet echt wat je een groeiend bedrijf kan noemen.


Inderdaad, ik volg je reactie grotendeels. Toch, zo'n product op de markt brengen zoals Homeconnect lijkt wel alsof ze willen groeien, daar heb je toch een vorm van entrepreneurship voor nodig (partnering, business plan, etc)... maar de uitwerking is dus navenant...

i rest my case... ben blij met m'n netconnect maar hou toch ergens mijn hart vast voor de toekomst.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

fryelectro schreef:
i rest my case... ben blij met m'n netconnect maar hou toch ergens mijn hart vast voor de toekomst.


Ben ook eigenlijk content geweest(zonder noemenswaardige problemen, enkel hun mailserver dan hé) met netconnect en dat al 3 jaar aan 2.2 Mbit..is nu juist hopen op de vdsl2 wholesale (Concurrentiële) aanbiedingen van verschillende providers en hopen dat het niet te lang meer duurt want ik wil ook in deze tijden wel wat meer speed :wink:
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Ook ik heb nog steeds geen waarborg ontvangen. Wel kreeg ik vandaag uit het niets een telefoonrekening voor maar liefst 2.66 voor de maand september van vorig jaar? Heeft iemand ook een oude rekening gekregen?
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ja dat heb ik ook gekregen. Ergens begin deze maand. Het oudste gesprek was zelfs van 19/4/2008.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik heb vandaag mijn rekening gecheckt en heb mijn waarborg vandaag teruggekregen!!!
was al aan't wachten van augustus 2008.

vorige week donderdag (19/03) had ik een nieuw ticket geopend:

Geachte,

Op 5 augustus 2008 heb ik mijn modem, een Fritzbox Fon, binnengebracht op uw kantoor te Diepenbeek. Ik heb hiervoor een getekende ontvangstbevestiging, opgemaakt in 2 exemplaren.
De week nadien heb ik een telefoontje gehad van een medewerker die vroeg achter m'n rekeningnummer om de waarborg terug te storten.
Tot op de dag van vandaag, 8 maanden(!!!) na binnenbrengen van de modem, heb ik echter nog geen waarborg ontvangen.
Kan u dit even rechtzetten aub?
Nogmaals mijn rekeningnummer: xxx-xxxxxx-79.

Ik heb ondertussen al meerdere antwoorden gekregen: wordt zo snel mogelijk terug gestort, wordt in de loop van volgend jaar teruggestort (2009), ...
de laatste reply (begin januari) was: "Onze financiele dienst zal de terugstortingen opvolgen in januari - februari"
we zitten ondertussen in de 2de helft van maart en ik heb, na 8 maaden (!!!), nog altijd niets ontvangen!

KAN DIT EINDELIJK EENS RECHTGEZET WORDEN???? of moeten jullie daar ook zo lang wachten op jullie loon???


ik weet dat het mss grof is maar ik was het echt kotsbeu, al die tickets, telefoontjes en loze beloftes... :bang:


dinsdag (24/3) kreeg ik volgende reply:

Geachte,

wij trachten uw terugstorting deze week in orde te krijgen.



dik 2 uur later krijg ik nog een reply:

Geachte,

De terugstorting van de waarborg van uw digitelbox is uitgevoerd.



eindelijk m'n geld teruggehad dus :beerchug:

Mod edit: rekeningnr weggehaald
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

darkzero schreef:eindelijk m'n geld teruggehad dus :beerchug:


Met interest? Of is dat weer net te veel gevraagd?

BTW, misschien best je rekeningnr uit je posting halen... :bang:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

nope gewoon de 99€ waarborg
mja had gewoon copy&paste gedaan dus rekeningnr vergete weg te doen (thnx mod!)
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Vandaag opnieuw een rekening van ruim 100 euro voor telefoonkosten van vorig jaar. Nu is het verhaal dat uiterlijk eind april de waarborg moet zijn terugbetaald.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”