Het grijze bakje waarover je het hebt, wordt door TN-medewerkers/-techniekers de
paddestoel genoemd.
Onder zijn hoedje zit enkel de aansluiting voor Telenet, niet voor Belgacom.
Als je vreest dat je binnenbekabeling rot is, dan moet je de binnenbekabeling vervangen. De buitenbekabeling is, wat Belgacom betreft, niet eens jouw eigendom (en moet je dus afblijven!
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
). Dit om hun infrastructuur zo storingsvrij mogelijk te houden.
Je zal voor jouw specifieke situatie moeten nagaan waar de Belgacomdraad binnenkomt. Vanaf dat punt (het IS/RA-punt genoemd) mag je (binnenshuis) vervangen wat je wil, maar niet ervoor!
Als je de Belgacom-aansluiting/draad verdenkt, dan kan je door Belgacom een lijntest laten uitvoeren. Indien hieruit blijkt dat er inderdaad een probleem is, zullen ze bij jou langs komen. Indien blijkt dat je maar 2 koperdraadjes hebt, zullen ze de boel komen opengooien en een nieuwe aansluiting maken. Indien je 4 koperdraadjes hebt, is het mogelijk dat ze je aansluiten op de twee andere koperdraadjes (op dezelfde aansluiting dus).