Nieuwe bedrijfsvoorwaarden EPDnet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Blijkbaar krijgen de business klanten van EDPnet vanaf vandaag andere voorwaarden.
Bron: http://www.edpnet.be/BE/EDPnet/Algemene ... oorwaarden

Mijn oog viel vooral op:
3.1 Behoudens anders schriftelijk bepaald, vereisen de internetdiensten de betaling van een opstartkost waarna een periodieke facturatie volgt.
3.2 De verrekening van de factuur geschiedt in principe en behoudens specifiekere schriftelijke bepalingen jaarlijks, waarbij de klant/abonnee per post of per email een factuur ontvangt. Betalingen gebeuren aldus jaarlijks en op voorhand.
Euh? Jaarlijks te betalen, verplicht?
4. Betalings- en leveringsvoorwaarden voor dsl-abonnementen

4.1 Abonnementen die per maand dienen betaald te worden, worden met domiciliëring vooraf betaald. Abonnementen die per jaar dienen betaald te worden, worden per overschrijving of kredietkaart vooraf betaald.
Euh, dus ik moet als bedrijf, wil ik maandelijks verrekend worden, sowieso per domiciliëring betalen?
EDPnet heeft dit vroeger ook gevraagd, dit was toen nog voor de businessklant vrij te kiezen (misschien nu nog, officieus?)

Er staat bij dat dit voor nieuwe business klanten geldt, ik hoop in elk geval niet dat ze dit voor de bestaande klanten ook invoeren. Ik betaal zeker geen jaar op voorhand, en al zeker niet als men dit mij verplicht!

Deze nieuwe voorwaarden vind ik nogal "gutsy" van EDPnet, zeker aangezien de nationale operatoren bezig zijn hun snelheid en volume te verhogen. En laten we eerlijk zijn, qua stabiliteit is een Belgacom of Telenet toch nog een ander verhaal dan een BROBAII reseller. Toch? Waarom dan hun voorwaarden voor de businessklanten minder aantrekkelijk maken? :?

Ik hoor graag jullie mening :beerchug:
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Ik denk dat je in principe enkel per jaar kan betalen (dus maandelijkse domiciliering is niet mogelijk), maar ze sluiten afwijkende, individuele afspraken blijkbaar toch niet uit.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik betaal al enkele jaren per maand. Misschien kunnen ze een kleine korting voorstellen voor mensen die per jaar betalen.
Als je ziet hoeveel de maandelijkse facturatie kost voor telkens toch een klein bedrag dan is dat wel een zekere vorm van verspilling.
Anders moeten ze 1 factuur per jaar maken maar de klant de mogelijkheid geven om maandelijks via domiciliëring te betalen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”