euh, dus je hebt er een probleem mee dat 15 Mbps beloofd is en je krijgt maar 12 ??? Ik ben 12 Mbps beloofd en blijf blijkbaar op 6.......desolation schreef:Ja en nee, ik ben tot nu toe altijd heel tevreden geweest van EDPNet, maar wat ze me nu lappen gaat me toch wel echt 200% te ver. Alvorens ik zoiets probeer ga ik toch wel eerst goed uitkijken of er vlot kan overgeschakeld worden naar een andere provider, want ik kan me zelfs niet 1 dag downtime veroorloven. Ik vind het ook gewoon ronduit smerig van EDPNet dat ze hun eigen fout niet willen toegeven, en pertinent weigeren om te kijken naar een andere optie of een of andere vorm van compensatie voor te stellen. Overschakelen is nu ook niet zo makkelijk, want naar wa ga je dan ... Scarlet zit met enorme snelheidsproblemen, dommel heeft een waardeloze support en belgacom heeft belachelijke limieten. En binnen afzienbare tijd komt VDSL2 normaalgezien ook publiek beschikbaar, en om dan nu nog eens aansluitingskosten te gaan betalen zie ik niet zittenJan_B schreef: Als je dit hard kunt maken (met je tickets bv), dan denk ik dat je op basis hiervan je overeenkomst met EDPnet kan stopzetten (en een andere provider zoeken).
Waarschijnlijk niet echt de oplossing die je wil, maar zo hang je tenminste niet 1 jaar vast aan een provider waarbij je niet langer klant wil zijn.
Da's volgens mij nog meer reden om niet tevreden te zijn, niet ?
Maar om daar nu een oorlog over te beginnen, lijkt me zelfs in mijn geval niet nodig, teleurgesteld idd, but life is full of disappointments.......