Waarom kan verhuizen nu echt niet zonder problemen ?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste userbasers,

Uit pure verontwaardiging en machteloosheid pen ik mijn verhaal hier maar even neer. Sommige mensen kennen me nog onder m'n alterego "X-2datop" en weten dat ik ook de vorige keer bij m'n verhuis enorm veel problemen heb gehad (8 weken zonder internet, 125€ kosten extra etc ...) zie threads (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=13674 & http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=11888 ).

Nu, deze keer is het verhaal in mijn ogen gewoonweg bizar te noemen en stuit ik op het feit dat edpnet geen enkele commerciële geste wil doen naar hun klant.

In oktober vorig jaar (10/2008) ben ik verhuist van Edegem (03) naar Peer (011). Ik heb dit toen mooi via Belgacom aangevraagd en via hollebollegijs en Genghis een versnelling van het dossier gekregen omdat men bij Belgacom iets fout in OMS had gedaan en de aanvraag vastzat. Belgacom heeft mij toen zelf gecontacteerd (vrijdag) om te melden dat maandag alles in orde ging zijn mét behoud van m'n ADSL signaal. Dit was effectief ook zo en tot mijn vreugde kon ik die maandag terug reeds gebruik maken van mijn EDPNET internet login. Enkele dagen nadien kreeg ik dan ook de te verwachten faktuur voor de installatiekosten e.d.

Alles leek in orde te zijn tot ik, zoals velen onder ons, 2 weken geleden een aanvraag wou doen voor een upgrade naar ADSL Home. Tot mijn verbazing zag ik in "My Edpnet" nog steeds mijn oud adres én telefoonnummer staan onder mijn lijngegevens. Ondanks het feit dat ik op 8 oktober vorig jaar hen via een My Edpnet ticket op de hoogte had gebracht van mijn verhuis én nieuw nummer. Aangezien ik weet dat administratie belangrijk is, maak ik dus een ticket aan om mijn gegevens up te daten aangezien ik dit in orde wou zien alvorens de ADSL Home upgrade uit te voeren, dit om problemen te vermijden. Ik had namelijk ondertussen reeds 4 maand gesurft via Edpnet in mijn nieuwe woonst te Peer ...

2 dagen later krijg ik bevesting van Edpnet dat de gegevens aangepast zijn, en via My Edpnet zie ik effectief de wijzigingen staan. Zeer enthousiast klik op de 2 pijltjes naast mijn xDSL verbinding om de upgrade naar ADSL Home aan te vragen. Tijdens de aanvraag druk ik op het knopje om mijn gegevens van My Edpnet over te nemen en komen er mooi het nieuwe adres én telefoonnummer te staan. Ik pas nog even de fakturatie gegevens aan omdat ik als zelfstandige dit kan inbrengen.

Prompt krijg ik via e-mail een orderbevestiging met daarin een nieuw klantennummer én nieuwe My Edpnet login. Onderaan de orderbevestiging zie ik tevens een zin staan "Replaces sales detail 12345678". Echter, met de nieuwe login voor deze nieuwe bestelling zie ik in MyEdpnet terug het oude telefoonnummer in de bestelling staan :( .. Ik maak hiervoor terug een ticket aan met verwijzing naar de vorige tickets dat dit niet juist is en de week daarvoor door hun diensten reeds was aangepast (tot op heden, geen reactie op dit ticket).

En dan begint de miserie .... (bear with me .. thanks). Plots, 3 dagen later, heb ik thuis geen internet meer. Ik kijk m'n modem na en merk ik dat ik synch op 4640/512, waar dit voorheen steeds het gekende 6/640 Max6Dyn was. Modem vervangen, splitter nagekeken, niets helpt. Ik vermoedde echter dat mijn EDPNET signaal vervangen was door iets anders ...

Ik kijk even op MyEdpnet en zie niets verdachts, buiten dan dat er bij "Mijn xDSL verbindingen" nog steeds het 03 (vorig) nummer staat. Ik bel naar de EDPNET helpdesk en leg aan hen uit dat ik geen internet verbinding meer heb en dat mijn modem aan een ander profiel synchroniseert. De helpdesk persoon is vriendelijk, kijkt alles na en zegt dat hij inderdaad geen ATM connectie heeft. Ik vraag even snel op welk lijnnummer hij test, want volgens mij heeft dat er iets mee te maken. En inderdaad, voor hen staat alles nog op het 03 nummer. Na enkele gerichte vragen stuurt hij mij door naar de commerciële helpdesk. Daar krijg ik "Heidi" aan de lijn. Heidi ziet inderdaad dat dit een rare situatie is, en maakt hiervoor een ticket aan bij Belgacom.

Een dag later weet Heidi me te vertellen dat Belgacom naar mijn volledige gegevens vraagt, want ze vinden geen verhuis terug (Hallo, ik heb toch een faktuur gekregen ??). Enfin, Heidi blijft vriendelijk en behulpzaam en stuurt de gegevens door en wacht op antwoord van Belgacom. Een weekend en 2 dagen verder bel ik zelf terug en krijg te horen dat ze nog eens bij Belgacom gaat luisteren want er was nog steeds geen antwoord. 10 minuten later krijg ik onderstaand mailtje (exact hetzelfde als 2 jaar eerder bij m'n toenmalige verhuis):

Code: Selecteer alles

Geachte, 
Wij hebben vernomen dat de te volgen procedure bij verhuis naar een andere zone niet werd gevolgd, waardoor dit administratief niet meer in orde is bij ons én bij belgacom.  De enige correcte procedure bij verhuis naar een andere telefoonzone is om het huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe bestelling te plaatsen op de nieuwe locatie. 
Wij hebben totaal geen weet of melding van een verhuis en hebben daarmee ook geen been om op te staan indien wij dit probleem willen aankaarten bij de netwerkbeheerder. 
Hartelijke groeten 
Ik had eigenlijk dit al wel verwacht, en bel dus naar terug naar Heidi om te horen naar de juiste procedure. Daar krijg ik doodleuk te horen dat ik moet opzeggen via een ticket, onder de normale voorwaarden (dus 1 maand vooropzeg) en dat ik dus maart en april nog mag betalen (2x 29,90€). En ik gewoon een nieuwe bestelling moet doen voor ADSL Home (geen activatiekost wegens promo). Als ik vraag om dit eventueel sneller te kunnen laten vooruitgaan, is dat niet mogelijk. Ook de 2 fakturen moet ik betalen, daar kan (of wil) men ook niets aan doen.

Dus, na een week zonder internet, krijg ik gewoon te horen dat er dus iemand (wie ?) éénzijdig mijn contract heeft opgezegd. Ik moet zelf voor de kosten opdraaien, want aangezien er bij BGC en/of edpnet geen bewijs is kan men niks doen, én dien ik 1 tot 4 weken te wachten voor een nieuwe aansluiting (als de lijn vrij is, want ik zit dus nog altijd met dat vreemd 4,6/512 synchro profiel).

Bij deze doe ik dus een oproep naar Belgacom en/of EDPNET mensen om te vragen wat ik hier nu in godsnaam verkeerd heb gedaan en hoe dit eigenlijk uberhaupt mogelijk is ??? Ik heb zonder problemen van oktober 2008 tot februari 2009 in peer op mijn nieuw 011 nummer gesurft via EDPNET (en neen, was geen signaal van vorige bewoner, want het was een volledig nieuwe lijn waarvoor ik ook aansluit/installatiekosten heb betaald).

Alvast bedankt,
Een tevreden EDPNET klant die zich nu weeral misbedeeld voelt ...

Grtz,
Sasuke / X2datop
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Tja,

Een beetje een dubbele situatie :
Ik vrees dat de standaardprocedures niet gevolgd zijn toen Hollebollegijs en Genghis tussenbeide gekomen zijn om de zaak vlot te trekken. Je had beter wat geduld gehad en de standaardprocedure gevolgd. Dit zijn echter vijgen na pasen en in het geheel vind ik dit feit maar van minimaal belang.
Je belangrijkste bewijs in deze hele zaak is de factuur van BGC die je ontvangen hebt voor je verhuis. Dat is het bewijs dat je een aanvraag tot verhuis gedaan hebt bij BGC en dat het op de ene of de andere manier wel degelijk door de mallemolen van BGC geraakt is.

Ik vrees dat er op de korte termijn niets anders opzit dan de kosten te betalen anders zal je wel een tijdje zonder internet zitten. Ik zou echter aan Edpnet op een naspeurbare wijze melden dat je niet akkoord gaat met deze gang van zaken maar dat je betaalt om toch snel terug op het internet te geraken. Ik zou klacht indienen bij de Ombudsdienst tegen zowel Edpnet als Belgacom met de factuur van verhuis als bewijs.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Een provider die niet wil meedenken met de klant en zeker je de standaard opzeg wil laten betalen zou niet mijn nieuwe isp worden.

Mijn idee idd opzeggen en naar een andere isp gaan.

4640/512 is een Turboline/BGC profiel.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dit overkomt nu de 2de keer bij EDPNET. Dat dit allemaal is misgelopen wil ik langs de ene kan nog aanvaarden, dat kan altijd. Maar dat EDPNET dan als provider geen tandje bij wil steken voor z'n klant vind ik inderdaad niet kunnen, zoals Tomsworld aanhaalt. Zelfs die opzeg zou ik nog willen betalen, maar dat ik terug tot 4 weken zou moeten wachten (ok, kan sneller), dat gaat er voor mij niet in.

Al bij al ben ik eigenlijk steeds zeer tevreden geweest over Telenet, behalve dan over de limiet, we zien nog wel. Ik wacht nog even 2 dagen af, maar ja ... zal met die maand aan m'n been zitten en ga mij gewoon een andere ISP aanmeten denk ik. Spijtig, want ik was altijd zeer tevreden over EDPNET en hun (technische) klantenservice.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Belgacom vertikt het om de verhuizing aan EDPnet mee te delen, en EDPnet krijgt de schuld omdat zij niet zomaar met het netwerk mogen spelen? Ik vind het spijtig dat je in zo'n situatie bent beland maar de fouten van Belgacom lijken mij toch laakbaarder dan het uitblijven van een geste van EDPnet die hierdoor ook een klant verliezen? :?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

De bizare verhaaltjes over isp's zijn op het internet al niet meer te overzien :angel:
Sasuke schreef:Dit overkomt nu de 2de keer bij EDPNET. Dat dit allemaal is misgelopen wil ik langs de ene kan nog aanvaarden, dat kan altijd. Maar dat EDPNET dan als provider geen tandje bij wil steken voor z'n klant vind ik inderdaad niet kunnen, zoals Tomsworld aanhaalt. Zelfs die opzeg zou ik nog willen betalen, maar dat ik terug tot 4 weken zou moeten wachten (ok, kan sneller), dat gaat er voor mij niet in.

Al bij al ben ik eigenlijk steeds zeer tevreden geweest over Telenet, behalve dan over de limiet, we zien nog wel. Ik wacht nog even 2 dagen af, maar ja ... zal met die maand aan m'n been zitten en ga mij gewoon een andere ISP aanmeten denk ik. Spijtig, want ik was altijd zeer tevreden over EDPNET en hun (technische) klantenservice.

Grtz,
Sasuke
In de algemene voorwaarden staat dat je weg kan als de isp een grove fout maakt,
mits je uw beklag maakt bij de ombudsdienst,doe dat met het formulier dat je vind op,:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-52-.html

Uw klacht word er aanvaard en de inningsprocedure word bevrozen en de opzegvergoeding kan ook kwijtgescholden als Edpnet de fout heeft gemaakt.
Neem ondertussen een abonnement bij een andere isp en je bent bij sommigen binnen de 15 dagen al terug online.

Dat de vechtprocedure dan nog maanden kan verder gaan zonder dat u internetproblemen hebt ,

speelt dan in uw voordeel.

Opzeggen per email en hun ticket kan bij Edpnet zonder problemen
Laatst gewijzigd door ceurrrix 18 feb 2009, 22:42, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

nogChoco schreef:Belgacom vertikt het om de verhuizing aan EDPnet mee te delen, en EDPnet krijgt de schuld omdat zij niet zomaar met het netwerk mogen spelen? Ik vind het spijtig dat je in zo'n situatie bent beland maar de fouten van Belgacom lijken mij toch laakbaarder dan het uitblijven van een geste van EDPnet die hierdoor ook een klant verliezen? :?

Deze info wordt gestructureerd uitgewisselt tussen Belgacom en zijn BROBAII afnemers, dus via XML is die info wel bij scarlet terrechtgekomen. Dat edpnet geen eigen lijnen heeft en alles bij Scarlet huurt is hun Bussiness model. Persoonlijk lijkt het me hier dat edpnet een oplossing moet leveren.

In België is een ADSL verbinding nog altijd een dienst op een raw copper / voice lijn. De raw copper lijn is veronden aan een fysieke locatie en is niet verhuisbaar. Daarentegen een voice lijn is gebonden aan een persoon, een adsl lijn is een dienst aan die lijn. Als je die lijn verhuisd gaan de diensten mee, wat blijkbaar gebeurd is. Dat edpnet dit niet verwerkt krijgt automatisch is spijtig, maar hun probleem. Dat hun enige oplossing het probleem bij de klant leggen is getuigd van weinig service. Zeg je abbo op en bestel een nieuw. Das zoals je garagist die verteld, verkoop je auto en koop een nieuwe dan is het probleem opgelost. Komaan service is onbekend geworden in ons duur internet landje.
murda
Plus Member
Plus Member

Wat ik ook degoutant vind is de tijdspanne die erover gaat om een verbinding actief te maken.

Ik hoop dat het Europees wetsvoorstel er komt dat een proivderwissel binnen de 24uur voltooid moet zijn.
http://tweakers.net/nieuws/56838/intern ... issel.html

Ja en dit grafiekje zegt alles. Je moet ook eens naar speedtest.net surfen en de scores per land rangschikken.
Echt, we worden zelfs belachelijk gemaakt door landen met kar en paard.
http://tweakers.net/nieuws/58164/nederl ... uropa.html
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ik heb mij precies op tijd bedacht bij mijn verhuis.
Had Max6dyn met een Discovery line waarvoor ik de verhuis aangevraagd had, waarna ik me bedacht dat dit misschien kosten meebracht (was vorige keer gratis). Zelf bij BGC wist men precies niet wat het koste (Website: 66€, Helpdesk: 55€).
Gelukkig belde iemand van BGC me toen hij de lijn wou overzetten om mijn bevestiging te vragen, en heb toen gevraagd om dit niet uit te voeren.

Uitendelijk dan DxADSL aangevraagd en had binnen de 9dagen een nieuwe raw copper verbinding.

Toch probeerd men mij een extra maand te laten betalen. Mijn fakturatieperiode loopt van de 5de en had opgezegd op 03/02/2009, dus zou mijn abonnement 03/03/2009 beindigd moeten zijn en toch staat in hun bevestigingsmail dat men de verbinding pas op 05/04/2009 zal afsluiten. :bang:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik zou gewoon niks betalen, .. zeker niet met een factuur als bewijs, .. ik ben van principe dat ik niet betaal wat ik niet gevraagd heb en wat ik niet ontvangen heb, ik zou waar voor mijn geld willen, .. en ik denk niet dat dit erg onredelijk is.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ofloo schreef:ik zou gewoon niks betalen, .. zeker niet met een factuur als bewijs, .. ik ben van principe dat ik niet betaal wat ik niet gevraagd heb en wat ik niet ontvangen heb, ik zou waar voor mijn geld willen, .. en ik denk niet dat dit erg onredelijk is.
Ik heb een gelijkaardige situatie gehad bij edpnet. Toen ik er opstapte om naar BGC te gaan, had de BGC verkoper mij gezegd dat ik niks moest doen voor de opzeg: BGC ging dat allemaal doen. Ik bleef maar facturen krijgen, dus uiteindelijk heb ik toch zelf een aangetekend schrijven naar edpnet gestuurd. Nà ontvangst daarvan moest ik nog 2 maanden betalen waar ik dus geen Internet bij hen meer had (technisch was al afgesloten). Zelf gebeld, het enige antwoord dat ik kreeg, was: zet je probleem op mail en stuur het op. het enige antwoord op die mail was een extract uit de algemene voorwaarden, tot 3 keer toe. Ombudsman ingeschakeld: die kregen telkens hetzelfde antwoord van edpnet. Kheb toen 1 maand betaald en toen niks meer gehoord. 1 jaar later een deurwaarder op mijn dak voor die resterende maand (+ deurwaarderskosten).

Ik snap dat toch niet. Ik ging edpnet aanraden aan meerdere mensen want ik ging enkel terug naar BGC voor BGC TV (en dit ondanks de capaciteitsproblemen die ik had met Edpnet). Ik kreeg totaal geen goedwilligheid, enkel extracten van algemene voorwaarden. ik weet dat ik in de fout was (maar wel van goede wil), maar een commerciële geste, is dat dan zo uitzonderlijk?

Sindsdien heb ik mij voorgenomen nooit nog naar kleine ISP's te om te schakelen. BGC maken ook fouten maar elke keer werd deze wel weer correct rechtgezet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
saffie
Pro Member
Pro Member

Goztow schreef:
Ofloo schreef:
Sindsdien heb ik mij voorgenomen nooit nog naar kleine ISP's te om te schakelen. BGC maken ook fouten maar elke keer werd deze wel weer correct rechtgezet.
Als iedereen zo mocht denken, dan zitten we binnen 2 jaar terug waar we 5 jaar geleden zaten ...

Belgacom maakt het de kleine ISP gewoon soms enorm lastig en alles moet administratief correct zijn, terwijl de fout veelal bij hun ligt ...

Edpnet is hier idd ook niet flexibel in, maar ik zou bgc hier wel de boosdoener durven noemen en idd zijn de procedures waarschijnlijk niet 100% gevold zoals het moest ....
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Niet alle kleine ISP's leveren minder service dan de grote

Kwestie van profilering

Feit blijft dat BCG voor eigen klanten serieuze bergen verzet , spijtig dat ze dit niet doen voor de resellers die eigenlijk ook klant zijn maar zoals het woord zegt , herverkopen
The eternal and true pessimist :D
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik ben akkoord met beide bovenstaande opmerkingen maar voor mij, als individu, maakt dat mijn rekening niet. Ik kijk waar ik voor mij het beste zit en wat voor mij telt is uptime en dienstverlening, prijs wat minder. Tja, dan weet ik het snel.

Ik vind het opmerkelijk dat ik mijzelf toch wel ergens herken in Sasuke's post, terwijl mijn situatie dateert van bijna 2 jaar geleden. het is dus geen kwestie van op een persoon van slecht wil te stoten maar een strategie van harde opstelling tgo. klanten m.b.t. opzegtermijn. Dit is hun goed recht en ik kan daar ook alleen maar akte van nemen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wil hier de mensen toch even bedanken voor de ontopic berichten (en voor het lezen van de lange post). Ik twijfelde eerst nog om toch nog een nieuwe ADSL Home aansluiting te vragen, tenslotte was ik altijd zeer tevreden over hun dienstverlening. Maar aangezien dit al de 2de keer is kan ik er mij principieel niet over heen zetten. Met spijt in m'n hart vrees ik dat ik naar een andere ISP zal moeten overstappen.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Om een lang verhaal kort te houden, ben ik overgestapt naar Scarlet ADSL en puur uit principe voor mij geen edpnet meer. Vind het spijtig, maar ja, zo is het nu eenmaal.

Ik hoop dat dit topic ervoor zorgt dat andere mensen bij hun verhuis ZEEEER goed opletten.

Grtz,
Sasuke

PS: EDPNET is één van de enige providers die de verhuis niet voor u willen regelen, zal ook wel een reden hebben zeker ?
Afbeelding
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Contacteer:

In deze tijd eigenlijk zou je alle jaren zorgenloos en probleemloos moeten kunnen "hoppen" , zoals ge met de spaargelderen nu ook al best alle jaren kan doen

Alleessinds genoeg verhuizne met problemen al gelezen dat ik mensen nu zou aanraden van op te zeggen op het oud adress en terug aan te vragen op het nieuw ....
The eternal and true pessimist :D
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Al bij al ben ik tevreden hoe ze het bij mij af gehandeld hebben.
Ondanks ik geen klant meer ben reageerde men snel op nieuwe tickets. (Deze gingen beiden over twee verschillende verkeerde fakturen, die men dan ook onmiddelijk gecrditeerd hebben.)
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

Toch even een toelichting bij deze kwestie. Zoals ook hier op het forum reeds aangehaald, is de verhuisprocedure via Belgacomlijnen een vrij stroeve procedure waarbij EDPnet geen enkele inspraak heeft. Om het duidelijker te stellen, indien een klant ons aangeeft te gaan verhuizen dan beschikt EDPnet over geen enkele procedure/methode om de verhuis van ADSL signaal aan te vragen bij Belgacom.

Indien een klant zijn telefoonlijn correct verhuist dan zal Belgacom elke dienst op deze lijn (dus ook ADSL van EDPnet) meeverhuizen. Dit is echter de droomsituatie en helaas merkt EDPnet meer dan eens dat niet alle diensten worden meeverhuisd. EDPnet kan enkel trachten om de klant zo correct mogelijk te informeren over de verhuisprocedure.

Wij raden de klant aan om zijn telefonieverhuis aan te vragen via het online verhuisformulier dat te vinden is op de website van Belgacom en niet telefonisch (aangezien van een telefonische aanvraag geen traceerbaar dossier is op niveau van de klant). Bij de online aanvraag krijgt de klant wel degelijk een bevestiging van Belgacom. Hiermee vermijden we dat de verhuis behandeld wordt als het afsluiten van telefonie op adres 1 en het heraansluiten van telefonie op adres 2 waarbij ADSL niet meeverhuisd wordt (what's in a name). De aanvraag moet dus duidelijk geregistreerd worden als een verhuis.

Om de situatie nog wat complexer te maken, kan een klant zijn verhuisaanvraag correct indienen bij Belgacom maar vervolgens weken moeten wachten na desactivatie op het oude adres vooraleer er activatie plaatsvindt op het nieuwe adres (dit kan allerlei oorzaken hebben). Ook voor deze offline periode kan EDPnet geen escalatie opstarten naar Belgacom toe aangezien de verhuisprocedure niet door ons werd aangevraagd.

EDPnet heeft deze situatie weliswaar al meerdere malen aangekaart bij verschillende instanties binnen de belgische telecomsector, vooralsnog zonder resultaat. Onze laatste poging om dit onder de aandacht te brengen van media en telecomsector kan u terugvinden op onze homepage of via link http://nl.edpnet.net/content/download/1 ... n_B_nl.pdf
internet, fiber & telephony
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

even reageren naar aanleiding van mijn eigen verhuis een drietal maanden geleden. Ik ben weliswaar binnen dezelfde telefoonzone (052) gebleven en heb de verhuis telefonisch met Belgacom geregeld. Vermits ik binnen dezelfde zone blijf kon ik mijn telefoonnummer mee verhuizen, iets wat een goeie 10 jaar geleden in omgekeerde richting niet mogelijk was wegens aansluiting op andere centrale. Nu gaat dat plots wel, maar goed. Via de telefoon kreeg ik van de Belgacom medewerker te horen dat op dag X om uur Y mijn lijn afgesloten ging worden op mijn oud adres en dat op dezelfde dag een zestal uur later mijn nieuwe aansluiting operationeel ging zijn op mijn nieuwe adres. En zo is geschied. En Belgacom heeft niet alleen het telefoonsignaal maar ook het ADSL signaal mee verhuisd. Dus mij hoor je niet klagen wat dat betreft.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”