icekiller2k6 schreef: feitelijk kan ik voor de rest weinig klagen... ergens gelezen dat ze vanaf de 1ste in hasselt Adsl2+ leveren.. als dat zo is heb ik niets aan de 12mbits ...
Ik kan best begrijpen dat dommel 'wacht' op abonnees over te schakelen naar 12mbits als er een reële kans is dat ze toch nog op 24mbits komen binnen de ander halve maand..
Daar had ik nog niet aan gedacht ja, misschien zullen ze voor limburg wachten tot ze zelf hier adsl2+ hebben (binnen de 4 maanden zowieso), en dan moeten ze niet heel de moeite doen van belgacom die 12 Mbit te laten activeren
Ik vraag me dan eigenlijk af waar de centrale komt te staan, of bouwen ze dat gewoon in een bestaande centrale?
Dan is er misschien nog een kans dat ik toch sneller internet kan krijgen dan die 3.3Mbit wat ik nu heb.
Marcoos schreef:Ik vraag me dan eigenlijk af waar de centrale komt te staan, of bouwen ze dat gewoon in een bestaande centrale? Dan is er misschien nog een kans dat ik toch sneller internet kan krijgen dan die 3.3Mbit wat ik nu heb.
ze zetten gewoon hun eigen apparatuur in een belgacom centrale. dus dat blijft normaal dezelfde afstand
Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit?
(zone 03)
Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
Zowel het lichtje van 'xdsl' als dat van 'online' branden niet op mijn router.
Het ligt niet aan mijn hardware of aan mijn router zelf.
Heb hem ondertussen al meerdere malen gereset en mijn inloggegevens opnieuw ingevoerd.
Kbegin het stilletjes aan wel beu te geraken. Mijn pa kan ook niet verderwerken op zijn PC aangezien die geen wireless van de buren kan pakken.
Het is de eerste keer dat ik merk dat er een storing is, maar het is dan wel ineens een hevige.
Hebben nog anderen last van geen internet of ben ik écht alleen?
(ohja, heb me geregistreerd om hier mijn vraag te kunnen stellen nadat ik het volledige topic gisteren doorgenomen had.)
hier geen problemen.. En is er een lampje met xdsl?.. Als dat je adsl signaal moet voorstlelen, dan heb je gewoon geen adsl signaal :S En dan wijs ik de vinger naar belgacom
uloewa schreef:Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit? Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
Nee je bent niet de enige, ik heb identiek hetzelfde probleem, nu al 6 dagen zonder internet. Vrijdag komen ze van belgacom hier alles nakijken in de straat. Maar heb zo het gevoel dat ze niets zullen vinden, kdenk dat het eerder bij dommel te zoeken is. We zullen zien.
1. surf naar dommel.be
2. Log in b ij klanten en kijkt of uw account actief is
3. Als uw lampje van xdsl niet brandt.. Betekent het dat je geen adsl signaal hebt op uw lijn (als je dit wel hebt, dan brandt het lichtje constant)
4. Als je geen adsl signaal hebt, moet je bellen naar dommel en zeg je dat je geen adsl signaal hebt
5. Ze doen wat testjes en dan sturen ze hoogst wss een belgacom technieker langs
Maw als je account actief is en je geen adsl signaal krijgt, ligt het vaak aan infrastructuur of centrale van belgacom waardoor belgacom technieker langs moet komen
En allé niet om je bang te maken, maar dit probleem is GEEN algemeen probleem. Het ligt zeker aan een lokaal probleem.. En dat je er niets aan kan doen is ook niet waar want je meot bellen eer er een technieker langskomt
*) status : the adsl signal is installed and operational since 15/02/2007
*) type : broadband
*) ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
Ik zal vandaag nog bellen.
Bedankt voor de info, vindt het enkel raar dat dat weer in mijn streek moet gebeuren na zo een volledige panne, waar wij als klanten officieel nog steeds niks van weten.
uloewa schreef:Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit? Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
Nee je bent niet de enige, ik heb identiek hetzelfde probleem, nu al 6 dagen zonder internet. Vrijdag komen ze van belgacom hier alles nakijken in de straat.
Internet ligt er hier nu ook uit, Vlaams-Brabant, pajotteland. Ik weet niet of het iets lokaal is of algemeen, zal het voorlopig even afwachten. Nog een geluk dat ik via de gsm kan surfen, want de buren hier hebben geen open wifi
Lier (03) - Homeconnect: Internet werkt, maar VOIP voor de zoveelste keer niet up.
Raar ding nog: ik kan momenteel zelfs niet op mijn Siemens Gigaset SX762. Kan dat? Die staat toch in het lokaal netwerk?
HomeConnectUser: terug tevreden
VOIP: stabiliteit soms twijfelachtig
Zone 056, hier een paar uur plat gelegen :'( En ik maar hopen voor een migratie naar ADSL2+. Nog steeds een 4mbit profiel. Waarschijnlijk hebben ze een onaangekondigde upgrade ofzo gedaan.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ken schreef:Zone 056, hier een paar uur plat gelegen :'( En ik maar hopen voor een migratie naar ADSL2+. Nog steeds een 4mbit profiel. Waarschijnlijk hebben ze een onaangekondigde upgrade ofzo gedaan.
Nog steeds niks hier
Hopelijk tegen morgenmiddag en ten laatste tegen morgenavond hersteld. Sowieso morgen eens bellen als er 's ochtends nog niks veranderd is. Gelukkig kan ik nog online via onbeveiligde draadloze netwerken, als je een halfuur geduld hebt om erop te raken
metaldeth schreef:Gelukkig kan ik nog online via onbeveiligde draadloze netwerken, als je een halfuur geduld hebt om erop te raken
Wel ik was zo dom om het bij één van m'n enigste buren die onbeveiligd was het draadloos uit te schakelen gisteren
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)