Daar had ik nog niet aan gedacht ja, misschien zullen ze voor limburg wachten tot ze zelf hier adsl2+ hebben (binnen de 4 maanden zowieso), en dan moeten ze niet heel de moeite doen van belgacom die 12 Mbit te laten activerenicekiller2k6 schreef:
feitelijk kan ik voor de rest weinig klagen... ergens gelezen dat ze vanaf de 1ste in hasselt Adsl2+ leveren.. als dat zo is heb ik niets aan de 12mbits ...
Ik kan best begrijpen dat dommel 'wacht' op abonnees over te schakelen naar 12mbits als er een reële kans is dat ze toch nog op 24mbits komen binnen de ander halve maand..
Netwerk Schedom plat?
ze zetten gewoon hun eigen apparatuur in een belgacom centrale. dus dat blijft normaal dezelfde afstandMarcoos schreef:Ik vraag me dan eigenlijk af waar de centrale komt te staan, of bouwen ze dat gewoon in een bestaande centrale?
Dan is er misschien nog een kans dat ik toch sneller internet kan krijgen dan die 3.3Mbit wat ik nu heb.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
buren bij BGC hadden ook op dat moment geen internet, het ligt dus gewoon aan de slecht geïsoleerde lijn van BGC(zij ziten op 3.3Mbit, ik op 4.6).silencer schreef:ongeveer een 10-15min?franssen00 schreef:was bij mij juist ook even plat geen internet en telefoon meer
even modem gereset en klaar
Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit?
(zone 03)
Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
Zowel het lichtje van 'xdsl' als dat van 'online' branden niet op mijn router.
Het ligt niet aan mijn hardware of aan mijn router zelf.
Heb hem ondertussen al meerdere malen gereset en mijn inloggegevens opnieuw ingevoerd.
Kbegin het stilletjes aan wel beu te geraken. Mijn pa kan ook niet verderwerken op zijn PC aangezien die geen wireless van de buren kan pakken.
Het is de eerste keer dat ik merk dat er een storing is, maar het is dan wel ineens een hevige.
Hebben nog anderen last van geen internet of ben ik écht alleen?
(ohja, heb me geregistreerd om hier mijn vraag te kunnen stellen nadat ik het volledige topic gisteren doorgenomen had.)
(zone 03)
Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
Zowel het lichtje van 'xdsl' als dat van 'online' branden niet op mijn router.
Het ligt niet aan mijn hardware of aan mijn router zelf.
Heb hem ondertussen al meerdere malen gereset en mijn inloggegevens opnieuw ingevoerd.
Kbegin het stilletjes aan wel beu te geraken. Mijn pa kan ook niet verderwerken op zijn PC aangezien die geen wireless van de buren kan pakken.
Het is de eerste keer dat ik merk dat er een storing is, maar het is dan wel ineens een hevige.
Hebben nog anderen last van geen internet of ben ik écht alleen?
(ohja, heb me geregistreerd om hier mijn vraag te kunnen stellen nadat ik het volledige topic gisteren doorgenomen had.)
Dommel User since feb. 07
inderdaad, er is een lampje met xdsl...
Waarom? omdat ik nog steeds gebruik maak van mijn philips modem vanin mijn belgacom adsl go tijdperk...
en daar heb ik al die tijd dat ik bij dommel zit nog geen enkel probleem mee gehad...
Waarom? omdat ik nog steeds gebruik maak van mijn philips modem vanin mijn belgacom adsl go tijdperk...
en daar heb ik al die tijd dat ik bij dommel zit nog geen enkel probleem mee gehad...
Dommel User since feb. 07
Nee je bent niet de enige, ik heb identiek hetzelfde probleem, nu al 6 dagen zonder internet. Vrijdag komen ze van belgacom hier alles nakijken in de straat. Maar heb zo het gevoel dat ze niets zullen vinden, kdenk dat het eerder bij dommel te zoeken is. We zullen zien.uloewa schreef:Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit?
Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
ook regio 03 (sint-niklaas?)
In ieder geval al bedankt voor even te reply'en...
Nu weet ik toch ZEKER dat het niet bij mij ligt...
Maar meer kan ik ook niet doen dan vloeken en op het internet van de buren zitten.
Hopelijk hebben ze een redelijke dll limiet, want ik ben het niet meer gewoon om zuinig met een limiet om te springen...
In ieder geval al bedankt voor even te reply'en...
Nu weet ik toch ZEKER dat het niet bij mij ligt...
Maar meer kan ik ook niet doen dan vloeken en op het internet van de buren zitten.
Hopelijk hebben ze een redelijke dll limiet, want ik ben het niet meer gewoon om zuinig met een limiet om te springen...
Dommel User since feb. 07
Ok eventjes een snelcursus
1. surf naar dommel.be
2. Log in b ij klanten en kijkt of uw account actief is
3. Als uw lampje van xdsl niet brandt.. Betekent het dat je geen adsl signaal hebt op uw lijn (als je dit wel hebt, dan brandt het lichtje constant)
4. Als je geen adsl signaal hebt, moet je bellen naar dommel en zeg je dat je geen adsl signaal hebt
5. Ze doen wat testjes en dan sturen ze hoogst wss een belgacom technieker langs
Maw als je account actief is en je geen adsl signaal krijgt, ligt het vaak aan infrastructuur of centrale van belgacom waardoor belgacom technieker langs moet komen
En allé niet om je bang te maken, maar dit probleem is GEEN algemeen probleem. Het ligt zeker aan een lokaal probleem.. En dat je er niets aan kan doen is ook niet waar want je meot bellen eer er een technieker langskomt
1. surf naar dommel.be
2. Log in b ij klanten en kijkt of uw account actief is
3. Als uw lampje van xdsl niet brandt.. Betekent het dat je geen adsl signaal hebt op uw lijn (als je dit wel hebt, dan brandt het lichtje constant)
4. Als je geen adsl signaal hebt, moet je bellen naar dommel en zeg je dat je geen adsl signaal hebt
5. Ze doen wat testjes en dan sturen ze hoogst wss een belgacom technieker langs
Maw als je account actief is en je geen adsl signaal krijgt, ligt het vaak aan infrastructuur of centrale van belgacom waardoor belgacom technieker langs moet komen
En allé niet om je bang te maken, maar dit probleem is GEEN algemeen probleem. Het ligt zeker aan een lokaal probleem.. En dat je er niets aan kan doen is ook niet waar want je meot bellen eer er een technieker langskomt
*) status : the adsl signal is installed and operational since 15/02/2007
*) type : broadband
*) ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
Ik zal vandaag nog bellen.
Bedankt voor de info, vindt het enkel raar dat dat weer in mijn streek moet gebeuren na zo een volledige panne, waar wij als klanten officieel nog steeds niks van weten.
Ik ga mijn centen mogen bovenhalen zeker?
*) type : broadband
*) ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
Ik zal vandaag nog bellen.
Bedankt voor de info, vindt het enkel raar dat dat weer in mijn streek moet gebeuren na zo een volledige panne, waar wij als klanten officieel nog steeds niks van weten.
Ik ga mijn centen mogen bovenhalen zeker?
Dommel User since feb. 07
Was probleem bij dslam, opgelost.RedJane schreef:Nee je bent niet de enige, ik heb identiek hetzelfde probleem, nu al 6 dagen zonder internet. Vrijdag komen ze van belgacom hier alles nakijken in de straat.uloewa schreef:Ben ik nu echt de enige die nog zonder internet zit?
Ik krijg zelfs geen IP toegewezen.
- NuKeM
- Content Editor
- Berichten: 5132
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Internet ligt er hier nu ook uit, Vlaams-Brabant, pajotteland. Ik weet niet of het iets lokaal is of algemeen, zal het voorlopig even afwachten. Nog een geluk dat ik via de gsm kan surfen, want de buren hier hebben geen open wifi
-
- Pro Member
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
- Locatie: Oostende
- Contacteer:
Lier (03) - Homeconnect: Internet werkt, maar VOIP voor de zoveelste keer niet up.
Raar ding nog: ik kan momenteel zelfs niet op mijn Siemens Gigaset SX762. Kan dat? Die staat toch in het lokaal netwerk?
Raar ding nog: ik kan momenteel zelfs niet op mijn Siemens Gigaset SX762. Kan dat? Die staat toch in het lokaal netwerk?
HomeConnectUser: terug tevreden
VOIP: stabiliteit soms twijfelachtig
VOIP: stabiliteit soms twijfelachtig
Youtube lijkt niet meer te werken bij dommel terwijl bij andere het wel werkt, kunnen jullie checken of het aan mij ligt of algemeen is?
zone 03 btw.
zone 03 btw.
Laatst gewijzigd door broli 17 sep 2008, 15:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
in zone 03 geen enkel probleem.
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
011, works like a charm over here
- ctgilles
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
- Locatie: 016
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Probleem lag bij Turboline netwerk. Mijn Belgacom ADSL lag er ook uit zonder sync.RaPMaN schreef:zone 016 (regio Lubbeek): dommel al down vanaf 17u30 en nu nog steeds...
Nog mensen met dit probleem?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
alles oké in zone 09
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Ah oké, rond 21u00 was het probleem opgelostctgilles schreef:Probleem lag bij Turboline netwerk. Mijn Belgacom ADSL lag er ook uit zonder sync.RaPMaN schreef:zone 016 (regio Lubbeek): dommel al down vanaf 17u30 en nu nog steeds...
Nog mensen met dit probleem?
Zat jij ook in zone 016?
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
Hier werkte alles perfect. (zone 050 )broli schreef:Nu draait het weer allemaal. Mss een korte down time periode.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Zone 056, hier een paar uur plat gelegen :'( En ik maar hopen voor een migratie naar ADSL2+. Nog steeds een 4mbit profiel.
Waarschijnlijk hebben ze een onaangekondigde upgrade ofzo gedaan.
Waarschijnlijk hebben ze een onaangekondigde upgrade ofzo gedaan.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Nog steeds niks hierKen schreef:Zone 056, hier een paar uur plat gelegen :'( En ik maar hopen voor een migratie naar ADSL2+. Nog steeds een 4mbit profiel.
Waarschijnlijk hebben ze een onaangekondigde upgrade ofzo gedaan.
Hopelijk tegen morgenmiddag en ten laatste tegen morgenavond hersteld. Sowieso morgen eens bellen als er 's ochtends nog niks veranderd is.
Gelukkig kan ik nog online via onbeveiligde draadloze netwerken, als je een halfuur geduld hebt om erop te raken
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wel ik was zo dom om het bij één van m'n enigste buren die onbeveiligd was het draadloos uit te schakelen gisterenmetaldeth schreef:Gelukkig kan ik nog online via onbeveiligde draadloze netwerken, als je een halfuur geduld hebt om erop te raken
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)