Op hun site staat...
• alle comfortdiensten gratis zoals bv. nummer-weergave, doorschakeling, signaal tweede oproep, …
Ik vul op alle mogelijke manieren een GSM nummer in "indien niet wordt opgenomen" in Homelink (0486... 32486... 486 enz.) maar doorschakelen gebeurt niet. (als time-out eerst 0 laten staan, dan 20 sec....)
Werkt dit enkel voor vaste nummers of zou dit moeten werken? Is dit wel gratis?
Doorschakelen naar GSM in HomeConnect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
de dienst zal wel gratis zijn dat zeker maar die oproep dat je doorschakeld zal je toch moeten betalen hoor
geen enkele provider (landline noch cellular) gaat for free gesprekken gaan forwarden over hun lijnen hoor
geen enkele provider (landline noch cellular) gaat for free gesprekken gaan forwarden over hun lijnen hoor
The eternal and true pessimist
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier werkt het op gsm nummers en vaste nummers. Van vast naar vast betaal je de doorschakeling niet, naar gsm natuurlijk wel.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik ging ervan uit dat de kosten van de oproep voor de beller waren (eventueel met een verwittiging dat hij doorgeschakeld wordt).
Met Belgacom zag je ook nog de naam vd oproeper, hier enkel het nummer... Wat betreft slimme diensten is het geen verbetering.
Met Belgacom zag je ook nog de naam vd oproeper, hier enkel het nummer... Wat betreft slimme diensten is het geen verbetering.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Dit is bij Belgacom zo niet en ook bij Telenet niet. Bij Belgacom kost het dacht ik 1 EUR per maand meer boven je abonnement.mikadoo schreef:Ik ging ervan uit dat de kosten van de oproep voor de beller waren (eventueel met een verwittiging dat hij doorgeschakeld wordt).
Als de naam niet in de telefoon staat dan zie je bij Belgacom toch ook gewoon het nummer alleen?mikadoo schreef:Met Belgacom zag je ook nog de naam vd oproeper, hier enkel het nummer... Wat betreft slimme diensten is het geen verbetering.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Nee, Belgacom stuurde de naam effectief door. Ik zag altijd het nummer met daaronder de naam, wat enorm handig is.Ken schreef:Als de naam niet in de telefoon staat dan zie je bij Belgacom toch ook gewoon het nummer alleen?
Maar hun abonnement ligt te hoog. Voor Dommel ben ik eerst nog overgeschakeld van Classic naar Discovery Line, en toen was de prijs redelijk, maar heb slechts één zo'n factuur gekregen voor ze de prijs van Discovery al optrokken.
Laatst gewijzigd door mikadoo 17 feb 2009, 15:04, in totaal 1 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat is dan ook een extra abonnement bij Belgacom. Je hebt immers nummerweergave en naamweergave. Dommel zal enkel dat eerste aanbieden en niet dat tweede.mikadoo schreef:Nee, Belgacom stuurde de naam effectief door. Ik zag altijd het nummer met daaronder de naam, wat enorm handig is.
Je krijgt toch een factuur per email? En bij oproepen staan de laatste 50 oproepen met de prijs ('"berekend" "nog niet berekend" of "gratis")Yogi schreef:ik heb dat hier aanstaan, en dat werkt weldegelijk...
Al redelijk veel gebruikt eigenlijk. Geen idee of het iets kost, aangezien we nog geen factuur hebben gezien
Hoe staat het gsm numer ingevuld en welke time-out??