Het grote Homeconnect topic deel 2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

THDBASED schreef:En wie zijn is fout is het denk je dat die overschakeling pas dan kan gebeuren?

dommel. Geen discussie mogelijk.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

liger schreef:
THDBASED schreef:En wie zijn is fout is het denk je dat die overschakeling pas dan kan gebeuren?

dommel. Geen discussie mogelijk.


Dan zou ik toch nog eens diep nadenken en de hele situatie nog eens bekijken dan zal je zien hoe lachwekkend de hele "Belgacom-alternatieve ADSL provider" situatie wel is.
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

hoi allemaal,


Ik ben door een HD-crash, mijn homeconnect software kwijt geraakt, en heb ook geen CD meer. (inlogcodes en CD zijn per ongeluk met het oud papier mee)
Heb al enkele mails gestuurd naar dommel, maar krijg geen reactie.
Ik denk dat ik sneller af ben door m'n vraag hier te stellen.

Kan iemand mij een link bezorgen voor de software te downloaden ?
Heb ik zowieso nog een code nodig ofzo ?


thanks,
Kris
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Lees eerste post in deze topic (http://www.dommel.com/setup.zip).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ge hebt zowieso u activatiecode terug opnieuw nodig.
Aangezien je die niet meer hebt, kunb je best eens bellen naar dommel
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

"
Geachte,

De upgrades zijn allemaal aangevraagd en zijn binnen 2 weken actief.
Indien u op 1 maart geen ADSL2+ heeft is het helaas niet leverbaar op uw locatie.
"

Ik zal wel weer het geluk hebben wrs om op die 2e zin te zitten...
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Sorry ik ben ff niet mee. Dus binnen 2 weken schakelen ze over naar adsl2+?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

chessboxing schreef:Sorry ik ben ff niet mee. Dus binnen 2 weken schakelen ze over naar adsl2+?

Dommel heeft alle bestellingen ingezonden bij Belgacom. Homeconnecters worden binnen twee weken overgeschakeld op ADSL2+ => max. 12 Mbps. Indien je modemwaarden te slecht zijn, zul je verder surfen op 4.6 Mbps of lager.
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

wat zijn goeie modemwaarden?
Afbeelding
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

@ Chessboxing: in Allerlei bevindt zich een topic over lijnwaarden. Daar zal je zeker wel vinden wat je nodig hebt.

Ik ben blij dat ADSL2+ nu eindelijk toch nadert. Een stap vooruit voor Dommel, en dit zal een doorslaggevende zijn. Samen met hun promoties en de verbeterde helpdesk is Dommel begonnen aan een ommekeer. Nu de problemen nog oplossen ivm telefonie en administratie en dan mag er zeker weer door een roze bril gekeken worden. :-)
To download or not to download, that's the question.
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

frado schreef:"
Geachte,

De upgrades zijn allemaal aangevraagd en zijn binnen 2 weken actief.
Indien u op 1 maart geen ADSL2+ heeft is het helaas niet leverbaar op uw locatie.
"

Ik zal wel weer het geluk hebben wrs om op die 2e zin te zitten...


Wat is de bron eigenlijk?
Afbeelding
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

chessboxing schreef:
frado schreef:"
Geachte,

De upgrades zijn allemaal aangevraagd en zijn binnen 2 weken actief.
Indien u op 1 maart geen ADSL2+ heeft is het helaas niet leverbaar op uw locatie.
"

Ik zal wel weer het geluk hebben wrs om op die 2e zin te zitten...


Wat is de bron eigenlijk?


Mail van Dommel zelf...?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Antwoord op een ticket. Over hosting en domeinnaam, en echo geven ze natuurlijk geen oplossing.. Typisch. En dan zijn ze verwonderd waarom er zoveel tickets zijn.. Je mag percies maar 1 vraag stellen per ticket
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Lord Utopia schreef:
chessboxing schreef:Sorry ik ben ff niet mee. Dus binnen 2 weken schakelen ze over naar adsl2+?

Dommel heeft alle bestellingen ingezonden bij Belgacom. Homeconnecters worden binnen twee weken overgeschakeld op ADSL2+ => max. 12 Mbps. Indien je modemwaarden te slecht zijn, zul je verder surfen op 4.6 Mbps of lager.

Leid je dit af uit frado's ticket of heb je hiervoor zelf naar de helpdesk van Dommel gebeld?
Ik ben iig benieuwd of ik hier voor 1maart op 12Mbit zal surfen
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Ik denk dat de interpretatie ergens verkeerd is

Het zal voor al diegene die een speedpack besteld hebben zijn zeker ? of toch niet ?

We zullen het dan binnen een paar weken weten zeker
The eternal and true pessimist :D
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

a3ke schreef:Ik denk dat de interpretatie ergens verkeerd is

Het zal voor al diegene die een speedpack besteld hebben zijn zeker ? of toch niet ?

We zullen het dan binnen een paar weken weten zeker


Homeconnect klanten krijgen toch direct 12mbit, zonder bijbetalen? Dus ik vermoed dat ALLE homeconnect klanten zullen overgeschakeld worden binnen de komende weken (tenzij je natuurlijk te ver van de centrale zit).
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Homelink 2.06 is uit, maar blijkbaar geen zichtbare veranderingen.

Wat fijn toch dat ze een changelog meeleveren. :x
:3
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

bijbetalen voor homeconnecters... No way Gosé. Waar zou dat staan...
Afbeelding
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

chessboxing schreef:bijbetalen voor homeconnecters... No way Gosé. Waar zou dat staan...


Ahja , dat is juist , jullie zijn zo achtergesteld dat netconnecters moeten betalen en jullie alles gratis moeten krijgen

Zover is het nu ook niet nodig eh en stel je eens omgekeerd voor (jij dat netconnect hebt en moet betalen en de homeconnecters dat alles gratis krijgen ...)

Dan kunnen de zovele netconnecters hier ook komen janken daarvoor

En natuurlijk door de geweldige connunicatieskill's van dommel weet niemand met zekerheid wie nu wanneer waarop of waaraan tot het zover is

Daarom vind ik persoonlijk je reactie beetje overdreven
The eternal and true pessimist :D
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

a3ke schreef:
chessboxing schreef:bijbetalen voor homeconnecters... No way Gosé. Waar zou dat staan...


Ahja , dat is juist , jullie zijn zo achtergesteld dat netconnecters moeten betalen en jullie alles gratis moeten krijgen

Zover is het nu ook niet nodig eh en stel je eens omgekeerd voor (jij dat netconnect hebt en moet betalen en de homeconnecters dat alles gratis krijgen ...)

Dan kunnen de zovele netconnecters hier ook komen janken daarvoor

En natuurlijk door de geweldige connunicatieskill's van dommel weet niemand met zekerheid wie nu wanneer waarop of waaraan tot het zover is

Daarom vind ik persoonlijk je reactie beetje overdreven


En wat voor reactie is dit. Niets is gratis. Dit zijn de specificaties van het product. Of zeg jij ook dat je gratis wielen,motor, dashboard...krijgt bij het aankopen van een auto wat eigenlijk een carrosserie is.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

broli schreef:En wat voor reactie is dit. Niets is gratis. Dit zijn de specificaties van het product. Of zeg jij ook dat je gratis wielen,motor, dashboard...krijgt bij het aankopen van een auto wat eigenlijk een carrosserie is.


Omdat alle ADSL lijnen op termijn naar ADSL2+ gratis kostenloos gingen overgezet worden waar mogenlijk herinner ik me nog een goed jaartje geleden door BCG zelf aangekondigd te worden

Dus zie ik niet in waarom homeconnecters persé per direct allemaal ADSL2+ moeten krijgen ....

Mij zegt het al genoeg dat degene dat netconnect nu hebben een speedpack moeten bijnemen tegen betaling

Waar is BIPT en zijn de BCG voorstanders nu weer ?
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

FredWP schreef:Homelink 2.06 is uit, maar blijkbaar geen zichtbare veranderingen.

Wat fijn toch dat ze een changelog meeleveren. :x
Jawel, mensen die hun hosting al hadden geactiveerd maar nog niet de domeinnaam kunnen nu wel hun domeinnaam registreren :D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

sta nu actief, weet juist mijn inlog en host niet...
Afbeelding
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

sta nu actief, weet juist mijn inlog en host niet...

Met "..." wil ik zeggen, "Kan mij iemand zeggen wat mijn ftp, host en gebruikersnaarm/wachtwoord kan zijn?"
Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Je kan best maandag eens bellen ,maar ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat ze die gegevens per brief laten weten. :xmas:

Dat je dat na 7 maand DommeL ervaring nog niet te weten bent gekomen,vind ik wel een beetje (ver)wonderlijk. :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ceurrrix schreef:Je kan best maandag eens bellen ,maar ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat ze die gegevens per brief laten weten. :xmas:

Dat je dat na 7 maand DommeL ervaring nog niet te weten bent gekomen,vind ik wel een beetje (ver)wonderlijk. :wink:

Als alles de voorbije 7 maand perfect werkte, dan is dat toch niet verwonderlijk? Er zijn hier genoeg mensen die al 2 jaar een dommel-verbinding hebben, maar nog nooit naar de helpdesk gebeld hebben...
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Je kan best maandag eens bellen ,maar ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat ze die gegevens per brief laten weten. :xmas:

Dat je dat na 7 maand DommeL ervaring nog niet te weten bent gekomen,vind ik wel een beetje (ver)wonderlijk.


Wat zou ik in godsnaam na 7 maand ervaring bij dommel moeten weten... , nog 2 maand dan voor mij. Bellen is een mogelijkheid maar zoals je zegt, op een maandag, dins... en dan ben ik er niet. jot jot ent weer buiten.

Dus op een brief zal ik wachten.
Afbeelding
driesel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 aug 2007, 16:28

Zelf toch weer een probleem met de omschakeling naar ADSL2+.
Na de omschakeling die zogezegd automatisch zou gebeuren is de ADSL-verbinding weggevallen ('cable disconnected' in modem/router). Dommel ervoor gecontacteerd en Belgacom zou vrijdag langskomen. Niet dus.
Volgens dommel hebben ze in de centrale het verkeerde koperpaar aangesloten. Ik dacht dat de omschakeling automatisch was?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

chessboxing schreef: Bellen is een mogelijkheid maar zoals je zegt, op een maandag, dins... en dan ben ik er niet. jot jot ent weer buiten.

Dus op een brief zal ik wachten.

Je kan ze ook best laten weten dat je van hen een brief verwacht door ze een email te sturen ,
men zal een ticket openen waarin men u een antwoord zal geven dat u kunt beantwoorden.
Het schijnt dat de ticketopvolging verbeterd is en nu terug als alternatief kan gebruikt worden,
de ontvangst van de mail en de opening van een ticket zal door hun automaat bevestigd worden ,
maar maandag of wat later wordt uw vraag gelezen en beantwoord. :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

driesel schreef:Zelf toch weer een probleem met de omschakeling naar ADSL2+.
Na de omschakeling die zogezegd automatisch zou gebeuren is de ADSL-verbinding weggevallen ('cable disconnected' in modem/router). Dommel ervoor gecontacteerd en Belgacom zou vrijdag langskomen. Niet dus.
Volgens dommel hebben ze in de centrale het verkeerde koperpaar aangesloten. Ik dacht dat de omschakeling automatisch was?


De omschakeling gebeurt automatisch in die zin dat je er zelf niks voor moet doen. Meestal moet Belgacom jouw lijn wel op een andere modulatie zetten (en in een andere "poort" steken, weet niet echt de juiste terminologie). Dan ben je normaal even je verbinding kwijt en zou je daarna op de nieuwe snelheid moeten zitten. Als ze natuurlijk het verkeerde koperpaar aansluiten in de centrale, dan zal het niet werken...
driesel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 aug 2007, 16:28

Het is wel typisch, want we hadden een identisch probleem toen homeconnect werd opgeleverd. Ook toen zat het fout in de centrale.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik zie dat het voip gedeelte doorpushe nog steeds niet automatisch is bij hun. Dit is toch wel stom als je je router hard reset dat je niet meteen een werkende telefoon hebt. Waarom geven ze adsl gegevens maar niet voip :?.
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

broli schreef:Ik zie dat het voip gedeelte doorpushe nog steeds niet automatisch is bij hun. Dit is toch wel stom als je je router hard reset dat je niet meteen een werkende telefoon hebt. Waarom geven ze adsl gegevens maar niet voip :?.

Om te voorkomen dat je dit bv aan meerdere mensen kunt geven.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

rpr schreef:
broli schreef:Ik zie dat het voip gedeelte doorpushe nog steeds niet automatisch is bij hun. Dit is toch wel stom als je je router hard reset dat je niet meteen een werkende telefoon hebt. Waarom geven ze adsl gegevens maar niet voip :?.

Om te voorkomen dat je dit bv aan meerdere mensen kunt geven.


Zoals de adsl gegevens of de news login? Sorry maar dit heeft geen steek, probeer maar opnieuw.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Omdat ze anders geen winst meer kunnen maken op de koppelverkoop van die siemensdingen...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

thamar schreef:Omdat ze anders geen winst meer kunnen maken op de koppelverkoop van die siemensdingen...

Jahoor, op die modems zullen ze veel winst maken. Dat heeft niets met winst te maken, maar met de gemakkelijkheid. Als je voor iedere modem aparte support moet leveren, 't is al moeilijk genoeg.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Wat ze maken maken ze...

Support? Euh, dit zijn de instellingen, doe maar.
Iedereen slaagt er toch ook in om zijn adsl login enzo in te stellen... Voor SIP moet ge ook niet oz heel veel ingeven ze...

Bij voipcheap bv
General
SIP port : 5060
Registrar : sip.VoipCheap.com
Proxy server : sip.VoipCheap.com
Outbound proxy server : leave empty
Account name : your VoipCheap username
Password : your VoipCheap password
Display name/number : your VoipCheap username or voipnumber
Stunserver (option) : stun.VoipCheap.com


Moeilijk hoor om daar support op te geven...

Dat ze u vrij laten kiezen voor een ander toestel, maar voor de mensen die het makkelijker willen dat ze toestel van hen kopen...


Groot nadeel aan die siemens is dat ge geen broadcast kunt doen van buitenuit. Wat het al onmogelijk maakt om "wake on wan" te gebruiken...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Het trekt inderdaad op niets. Dit heeft totaal niets te maken met klanten vriendelijkheid of winst. Eerder met luiheid die dommel keer op keer toont.

Ten eerste, net zoals je adsl gegevens/news login. kunnen ze de account op ip, mac adres, typenummer... checken ofzo om zeker van te zijn. Dit simpele checksum is dommel teveel gevraagd. Ten tweede laat de homebox je toe een config bestand in te laden met al je adsl EN voip gegevens. Is dit nu teveel gevraagd om OP ZEN MINST de klant de config bestand te voorzien net als netconnecters hun account gegevens via mail kunnen krijgen dmv 1 knop. Dit zorgt er voor dat de hele modem in 1 minuut volledig is ingesteld ipv uuuuuuren.

Ik zit momenteel al 5 dagen zonder VOIP omdat ze niet zo goed weten hoe ze voip moeten doorpushen.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Lord Utopia schreef:
thamar schreef:Omdat ze anders geen winst meer kunnen maken op de koppelverkoop van die siemensdingen...

Jahoor, op die modems zullen ze veel winst maken. Dat heeft niets met winst te maken, maar met de gemakkelijkheid. Als je voor iedere modem aparte support moet leveren, 't is al moeilijk genoeg.


Die siemens gigaset sx762 koop je particulier al voor 105,58 euro.
In 't groot gekocht kosten die Drommel maar 50 €/stuk schat ik,
en ze verkopen er nog een gratis maand bij ,die de meesten niet zien.

maar da zal wel de schuld van diene uil met zijne bril zijn,zeker ? ?

en dan verdienen ze daar niks aan ? ? :troosten:

Tip voor de late liefhebbers en de eerste kopers die +/- 150 eurokens hebben mogen betalen. :banana:


Te koop ,: Siemens Gigaset Home Boxen voor Dommel Home Connect € 129.00

Wie geeft er ,+/- € 20 niets met winst te maken , weg/terug ? ? :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

broli schreef:Ik zit momenteel al 5 dagen zonder VOIP omdat ze niet zo goed weten hoe ze voip moeten doorpushen.


Welk probleem heb je precies ?
(je hebt een harde reset van je modem gedaan. correct ?)

Een paar weken geleden had ik bij mijn vader ook VOIP problemen. Ik kreeg die niet aan de praat. Wat ik toen moest doen, was (nadat de HomeLink software op de modem gelopen was en die de poorten 22 en 27 opengezet had), me manueel (via mijn vast userid en paswoord, dus geen tempuser!) op de modem inloggen. Daarna via http://whatismyip.com/ mijn IP adres doorgeven (samen met mijn activatie-code).

Dommel ging dan vanop afstand mijn VOIP in orde brengen (ze nemen je modem over).

Klein probleem (in mijn geval). Die modem was stuk. Ik slaagde er dus maar niet in om manueel in te loggen EN die poorten via de homelink software open te zetten. Als ik de modem resette en die homelink software liep, kon ik daarna niet meer op de modem inloggen (manueel). Als ik de modem resetten en manueel inlogde op de modem, stonden die poorten 22 en 27 niet open (doordat de HomeLink software niet gelopen was).

Ik zeg het je, dit was toen echt om zot van te worden :?

Met mijn rug tegen de muur, ben ik toen maar een andere modem gaan halen (heb die bij MediaMarkt omgewisseld voor mijn oude). En na een paar uur, was de VOIP van mijn vader in orde.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”