Nysos schreef: bartvm schreef:Net lag m'n verbinding eruit; na een speedtest zit ik nu op een 9 Mbit profiel! (Is geen 12 maar is wel al dubbel zo snel als voordien)
Ben Homeconnecter.
welke regio?
Regio 02 (Grimbergen)
Nysos schreef: bartvm schreef:Net lag m'n verbinding eruit; na een speedtest zit ik nu op een 9 Mbit profiel! (Is geen 12 maar is wel al dubbel zo snel als voordien)
Ben Homeconnecter.
welke regio?
frado schreef:hm vanochtend zag ik ook dat mijn downlaods waren stil gevallen, maar dit was gewoon omdat die kutrouter weer moeite had om te herverbinden met dommel(is precies altijd rond 4u snachts). Ahja, ik krijg toch ook iets he
klooooon schreef:Geachte,
Indien adsl2+ mogelijk is op lijn gaat u voor 1 maart automatisch omgezet zijn naar 9 a 12 megabit.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
OEF dus ook voor HC klanten blijkbaar
logion schreef:klooooon schreef:Geachte,
Indien adsl2+ mogelijk is op lijn gaat u voor 1 maart automatisch omgezet zijn naar 9 a 12 megabit.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
OEF dus ook voor HC klanten blijkbaar
Bron? Ticket?
Want ik lees niets bij Dommel news en ook niet in m'n email inbox.
FredWP schreef:Je moet denken dat die mensen die klagen meestal ex-Dommel klanten waren die weggegaan zijn toen er in het begin een hoop problemen waren (die nu voor de meerderheid opgelost zijn).
Als je nu nog mensen hoort klagen dat de klantendienst lange wachttijden heeft, dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen, dan kan je met zekerheid zeggen dat het ex-Dommel klanten zijn die nog niet bekend zijn met de momentele situatie.
Ik ben nog steeds gelukkig met Homeconnect en zou het voor niets opgeven. Ik heb een tijdje geleden overwogen om over te schakelen naar Scarlet omdat ik sneller wilde surfen (toen de geruchten rond gingen dat Homeconnect nooit de upgrade zou krijgen), maar nu lijkt die snelheidsupgrade voor Homeconnect toch veelbelovend kort bij hoor, dus ik blijf mooi hier.
Gent32m schreef:Welke regio's zijn er al omgeschakeld ?
014 ?
09 ?
En zo ja, in welke mate precies... (bepaalde straat, wijk, postcode ofzo ?)
Ik zit zelf in zone 09 (Postcode 9820).
Ik ben een 1,5 km verwijderd van een tussencentrale (die ADSL2 aankan)
Of ik ga aangesloten worden op 12 Mpbs en wanneer.. .Geen idee
Mijn Siemens modem toont max ADSL snelheden van 8 Mpbs aan (maar dat komt wss omdat ik nog op een ADSL profiel ermee zit, dit is de max lijn van ADSL). Als ik de noise margins, etc vergelijk, zou ik zeker 9 Mpbs (of zelfs 12) moeten kunnen halen. Ben alvast benieuwd, wanneer Belgacom mijn bekabeling in de straat hiervoor "bijwerkt"...
broli schreef:Bijna 2 uur al en nog steeds eruit. Iemand in zone 03 met dezelfde probleem? Wou proberen te bellen met voipbuster maar wifi van buren is te traag om stabiel te bellen.
Geachte,
Bedankt voor uw mail!
U zit op 3,9 km van de centrale, hier is de aanvraag voor een speedpack dus niet
mogelijk, u dient op maximum 2 km te wonen om dit pakket aan te kunnen vragen.
Tegen eind april zou het mogelijk zijn op uw locatie om cityconnect te bestellen.
HaraldDP schreef:Kreeg volgende mailGeachte,
Bedankt voor uw mail!
U zit op 3,9 km van de centrale, hier is de aanvraag voor een speedpack dus niet
mogelijk, u dient op maximum 2 km te wonen om dit pakket aan te kunnen vragen.
Tegen eind april zou het mogelijk zijn op uw locatie om cityconnect te bestellen.
Jammer dat ik zo ver woon van de centrale ... Zone 09 (9070)
thamar schreef:Ma bon, ik zit op 12mbit.
Downstream-snelheid: 11998 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps
Maximale lijnsnelheid: 20164 kbps (downstream) / 1269 kbps (upstream)
Gent, rond St Pietersstation.
Patje schreef:Geuf je kan dommel ingebreke stellen als die Home connect niet werkt, dus reden genoeg om bvb op te stappen bij dommel _ zelfs als je nog geen jaar klant bent
Geuf schreef:Het ging me niet om het feit dat ik niet kan bellen, het ging er mij om dat die mens daar beweerde dat al wie zegt van niet te kunnen bellen, dat dat ex-klanten zouden zijn. Trouwens, ik ben er vet mee, als ik legaal weg zou kunnen. Zit ik daar met een modem die nog geen jaar oud is, en die ik enkel nodig had om Homeconnect te kunnen nemen.