Snelheids verhoging komt er aan???

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
bartvm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 jun 2008, 10:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Nysos schreef: bartvm schreef:Net lag m'n verbinding eruit; na een speedtest zit ik nu op een 9 Mbit profiel! (Is geen 12 maar is wel al dubbel zo snel als voordien)

Ben Homeconnecter.



:!:

welke regio?


Regio 02 (Grimbergen)
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Technieker van Belgacom is langs geweest en haal atm de volle 1207kb/sec oftwel 1.18mb/sec maw 12mbit profiel
Zone 014, moet wel zeggen dat ik nogal dicht tegen de centrale woon.
Anyway mij hoor je niet klagen, van te voren ook niet trouwens.
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Net telefoon gekregen van Belgacom. Ze hadden opdracht gekregen van Dommel om iets aan mijn verbinding te doen. Hij vroeg of ze dat mochten uitvoeren en of ik op de hoogte was. Compleet uit de lucht gevallen, antwoordde ik hem dat ik van niets wist. U zit nog niet op Dommel? vroeg hij. Jawel, zei ik, maar misschien is het voor de omschakeling naar ADSL2. Dit kon de sympathieke Belgacom-man niet bevestigen. Ik heb dan maar toestemming gegeven om de werken uit te voeren. Er moest niemand voor langskomen, enkel m'n lijn zou er een half uurtje uit liggen en dan zou 't in orde zijn...
Ben eens benieuwd of het daadwerkelijk de snelheidsverhoging gaat zijn...!!!

BTW: ik woon ook in zone 014
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

hm vanochtend zag ik ook dat mijn downlaods waren stil gevallen, maar dit was gewoon omdat die kutrouter weer moeite had om te herverbinden met dommel(is precies altijd rond 4u snachts). Ahja, ik krijg toch ook iets he :beerchug:
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Je kan afzetten dat je router 's nachts reconnect
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

is dat niet verplicht? Zoals elke 36u bij skynet?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

het is inderdaad verplicht om om de 36 uur te herconnecteren.

De modem heeft echter een ingebouwde functie waardoor hij altijd automatisch reconnect @ 4uur.
Dit is er voor te zorgen dat uw modem niet herstart om 4 uur 's avonds ofzo.

Omdat ze veronderstellen dat je toch niet gaat bellen om 4 uur 's nachts (of internetten;))
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ja maar blijkbaar loopt het daar soms eens fout. Ik merk het toch enkele keren per maand dat hij niet terug verbindt met het internet. Moet dan router opnieuw opstarten, en dan gaat het meestal terug na een tijdje
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Geachte,

Indien adsl2+ mogelijk is op lijn gaat u voor 1 maart automatisch omgezet zijn naar 9 a 12 megabit.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen.



met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service


OEF dus ook voor HC klanten blijkbaar
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

frado schreef:hm vanochtend zag ik ook dat mijn downlaods waren stil gevallen, maar dit was gewoon omdat die kutrouter weer moeite had om te herverbinden met dommel(is precies altijd rond 4u snachts). Ahja, ik krijg toch ook iets he :beerchug:


Mischien dat dommel / belgacom niet al die reconnects tegelijk aankan, beetje sprijden zou mischien wel nodig zijn
ccke500
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:49
Locatie: Hasselt

Vandaag onaangekondigd snelheidsverhoging gehad regio 013 Lummen, niet de beloofde 12 maar toch
Download Speed: 7453 kbps (931.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 358 kbps (44.8 KB/sec transfer rate)
dus maar content zijn, niet ?

ps, is homeconnect
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

klooooon schreef:Geachte,

Indien adsl2+ mogelijk is op lijn gaat u voor 1 maart automatisch omgezet zijn naar 9 a 12 megabit.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen.



met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service


OEF dus ook voor HC klanten blijkbaar

Bron? Ticket?
Want ik lees niets bij Dommel news en ook niet in m'n email inbox.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

logion schreef:
klooooon schreef:Geachte,

Indien adsl2+ mogelijk is op lijn gaat u voor 1 maart automatisch omgezet zijn naar 9 a 12 megabit.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen.



met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service


OEF dus ook voor HC klanten blijkbaar

Bron? Ticket?
Want ik lees niets bij Dommel news en ook niet in m'n email inbox.


Was een antwoord op een ticket ivm HC en de beloofde 12mbits
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Ik vind het raar dat mijn lijn waardes 8 Mbps download (niet 12 Mbps) aangeven en 1 Mbps upload terwijl ik super lijn waardes heb en een efficiency heb van ongeveer 90 - 94% op gewoon ADSL.

Dit zijn lijnwaardes, zit nog altijd op 4.6 Mbps download bij Homeconnect.

Gebruiken ze dan andere centrales voor ADSL2? Of zal ik pas echter een soort van "volledige ADSL2 unlock" hebben als ik degelijk op ADSL2 zit?
:3
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Upload is nog steeds hetzelfde, een schamele 40kbs/sec wat veel te weinig is naar 12mbit normen
van de download speed heb ik absoluut geen klagen, een constante 1.18mb/sec
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

FredWP schreef:Je moet denken dat die mensen die klagen meestal ex-Dommel klanten waren die weggegaan zijn toen er in het begin een hoop problemen waren (die nu voor de meerderheid opgelost zijn).

Als je nu nog mensen hoort klagen dat de klantendienst lange wachttijden heeft, dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen, dan kan je met zekerheid zeggen dat het ex-Dommel klanten zijn die nog niet bekend zijn met de momentele situatie.

Ik ben nog steeds gelukkig met Homeconnect en zou het voor niets opgeven. Ik heb een tijdje geleden overwogen om over te schakelen naar Scarlet omdat ik sneller wilde surfen (toen de geruchten rond gingen dat Homeconnect nooit de upgrade zou krijgen), maar nu lijkt die snelheidsupgrade voor Homeconnect toch veelbelovend kort bij hoor, dus ik blijf mooi hier. :)

Je zou beter zwijgen over zaken waar je niets van weet.
Hoeveel ex-homeconnect klanten denk je dat er zijn, als je bedenkt dat die homeconnect nog geen jaar bestaat, en je voor minstens één jaar eraan vasthangt?
Wil jij beweren dat ik kan bellen naar andere homeconnecters? Nee, dat is nog steeds niet zo, en als je naar de helpdesk belt krijg je altijd hetzelfde antwoord: Vanaf eind deze week is 't in orde...
Nee, het is nog steeds niet mogelijk om elkaar te bellen (net nog eens geprobeerd, en steeds diezelfde idiote zin, dat ze aan de andere kant niet kunnen opnemen omdat ze aan 't bellen zijn...) Het werkt gewoon niet, en daarmee uit. Gewoonweg belachelijk dat dit na al die tijd nog niet geregeld krijgen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Geuf je kan dommel ingebreke stellen als die Home connect niet werkt, dus reden genoeg om bvb op te stappen bij dommel _ zelfs als je nog geen jaar klant bent ;)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
jimghw
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 apr 2004, 11:31
Bedankt: 12 keer

Ook hier is de snelheidsupgrade uitgevoerd, ik haal nu volgende snelheden (thx Dommel!!!)

Afbeelding
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Hier in Beringen beloofde dommel voor 31/12/2008 24mbit aan te bieden.
Nu iedereen verhogingen begint te krijgen dacht ik het eens na te trekken op de site: met mijn telefoonnummer 4.6mbit max, verdere data van 12/24mbit niet zijn niet bekend :?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Welke regio's zijn er al omgeschakeld ?

014 ?
09 ?

En zo ja, in welke mate precies... (bepaalde straat, wijk, postcode ofzo ?)

Ik zit zelf in zone 09 (Postcode 9820).
Ik ben een 1,5 km verwijderd van een tussencentrale (die ADSL2 aankan)

Of ik ga aangesloten worden op 12 Mpbs en wanneer.. .Geen idee :?
Mijn Siemens modem toont max ADSL snelheden van 8 Mpbs aan (maar dat komt wss omdat ik nog op een ADSL profiel ermee zit, dit is de max lijn van ADSL). Als ik de noise margins, etc vergelijk, zou ik zeker 9 Mpbs (of zelfs 12) moeten kunnen halen. Ben alvast benieuwd, wanneer Belgacom mijn bekabeling in de straat hiervoor "bijwerkt"...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

ik heb een beetje te vroeg geroepen denk ik :D Voormiddag telefoon gehad van belgacom in opdracht van 'schedom' (dommel)
Ik zit zonet op 12mbit :). Zone 011, Beringen => Centrum
jimghw
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 apr 2004, 11:31
Bedankt: 12 keer

Gisteren dus de omschakeling gekregen, zit in de zone 011, postcode 3400, geen telefoon van Belgacom gekregen trouwens
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik zit nu al bijna een half uur eruit (zit ff op wifi van buren). Ze zijn wrss met de verhoging bezig. Zone 03 Borgerhout.

Edit: Ondertussen al 1u20 lang geen verbinding.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Allez, de trein is blijkbaar aan het rollen, :-D for you all guys....hopelijk wordt er vlug werk gemaakt om een vdsl2 aanbod te kunnen releasen voor ons "ver van de centrale sukkelaars" dus hopend op de goodwill van BGC :-)

(Ik heb nooit begrepen dat een gemeente met zoveel inwoners als gullegem, er enkel een centrale(s) gezet is in Wevelgem op min 4-5-6 km afstand, of is het mogelijk dat er toch éne staat in Gullegem maar dat ik er niet aangesloten ben, streekgenoten????(modemspecs van bv een bgc,alternatieve isp klant in Gullegem die op adsl surft en hun modemwaarden ff willen posten?)
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Gent32m schreef:Welke regio's zijn er al omgeschakeld ?

014 ?
09 ?

En zo ja, in welke mate precies... (bepaalde straat, wijk, postcode ofzo ?)

Ik zit zelf in zone 09 (Postcode 9820).
Ik ben een 1,5 km verwijderd van een tussencentrale (die ADSL2 aankan)

Of ik ga aangesloten worden op 12 Mpbs en wanneer.. .Geen idee :?
Mijn Siemens modem toont max ADSL snelheden van 8 Mpbs aan (maar dat komt wss omdat ik nog op een ADSL profiel ermee zit, dit is de max lijn van ADSL). Als ik de noise margins, etc vergelijk, zou ik zeker 9 Mpbs (of zelfs 12) moeten kunnen halen. Ben alvast benieuwd, wanneer Belgacom mijn bekabeling in de straat hiervoor "bijwerkt"...


Ik zit ook in 09, maar nog niks gehad helaas. - Momenteel zit ik ook op max 7.7 op ADSL1 dus ben benieuwd of ik 12 krijg of 9 :)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Bijna 2 uur al en nog steeds eruit. Iemand in zone 03 met dezelfde probleem? Wou proberen te bellen met voipbuster maar wifi van buren is te traag om stabiel te bellen.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

broli schreef:Bijna 2 uur al en nog steeds eruit. Iemand in zone 03 met dezelfde probleem? Wou proberen te bellen met voipbuster maar wifi van buren is te traag om stabiel te bellen.


Hier 03 (Aartselaar) en geen problemen.
Victory Not Vengeance
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Daarjuist gebeld naar dommel ivm de email die niet werkte (nu weer wel) en ondertussen gevraagd naar de snalheidsverhoging (roeselare -051).
Komt hij doodleuk vertellen dat ik geen snelheidsverhoging zal krijgen hoewel als ik kijk via hun adsl check ze wel zeggen dat ik wel max. 12mbit/s kan krijgen.
Komt roeselare dan zo ver achter, dat hier geen adsl 2 centrales staan ???

Ik kan er eigenlijk nie mee lachen.
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

Raar maar waar ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, Belgacom is al een ganse dag voor mijn appartementsgebouw in een put aan het werken :-D , maar daarnet stel ik vast dat mijn downloadsnelheid opeens de hoogte is ingegaan. het ene zal wel niets met het andere te maken hebben, maar van toeval gesproken, ze zijn trouwens nog bezig.
Bedankt Dommel het is al iets sneller dan hiervoor...., voor de liefhebbers dit is Gent, regio Rabot.
Dit zijn de waarden die ik nu in mijn router terug vind :

Downstream-snelheid: 8480 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn

Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: ADSL2+
Maximale lijnsnelheid: 8804 kbps (downstream) / 1189 kbps (upstream)
Ruismarge: 6.7 dB (downstream) / 26.4 dB (upstream)
Lijndemping: 35.6 dB (downstream) / 11.3 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 20.7 dBm (downstream) / 12.2 dBm (upstream)




Een tevreden Hommeconnect gebruiker die met Mandriva 2009 werkt.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Regio 03. Heb net telefoon gekregen van Belgacom dat mijn lijn is overgezet naar ADSL2+. Straks als ik thuis kom eens testen... :banana:
HaraldDP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mei 2008, 11:13

Kreeg volgende mail

Geachte,

Bedankt voor uw mail!

U zit op 3,9 km van de centrale, hier is de aanvraag voor een speedpack dus niet
mogelijk, u dient op maximum 2 km te wonen om dit pakket aan te kunnen vragen.

Tegen eind april zou het mogelijk zijn op uw locatie om cityconnect te bestellen.


Jammer dat ik zo ver woon van de centrale ... Zone 09 (9070)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Heb ondertussen de helpdesk kunnen bereiken en de persoon aan de lijn bevestigde inderdaad dat belgacom bezig was met de snelheid verhoging op mijn nummer. Nu is dit wel heel goed nieuws enz maar als zij dit op hun computers kunnen zien waarom delen ze deze downtimes niet mee? Zat nu al 3u30 zonder internet of telefonie zonder enige waarschuwing van downtime.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

HaraldDP schreef:Kreeg volgende mail

Geachte,

Bedankt voor uw mail!

U zit op 3,9 km van de centrale, hier is de aanvraag voor een speedpack dus niet
mogelijk, u dient op maximum 2 km te wonen om dit pakket aan te kunnen vragen.

Tegen eind april zou het mogelijk zijn op uw locatie om cityconnect te bestellen.


Jammer dat ik zo ver woon van de centrale ... Zone 09 (9070)


Kreeg ook iets dergelijks geen speedpack als ik geen mail heb ontvangen maar voor 30/04 zou ik city kunnen bestellen

zone 056

maar eerst zien en dan geloven :D
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Pfff nog geen internet. Ze hebben het niet in orde gekregen. Ik denk dat die werkmannen van bgc het voor morgen hebben gelaten ofzo want ik kan nog steeds niet connecten en dommel helpdesk is dicht.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Maandag technieker geweest om om te schakelen.
Had niet direct verbinding, maar hem zei dat't minuutje of 10 kon duren maar de lijn syncte dus ging wel in orde komen.
Naar dommel gebeld een uur later, het grootste licht van de helldesk die maar half luistert bezig zitten dat mijn modem niet goed ingesteld was. En blablabla, na 5 minuten toen'k hem voor de 3de of 4de keer zei dat't de vorige 6 maand goed gewerkt heeft tot die technieker gekomen is, moest'k ook nog ff proberen en was het omdat de servers van dommel overbelast zouden zijn door de vele omschakelingen.
Dag nadien nog niks, weer gebeld, deze keer een competent iemand, blijkbaar had die technieker mij op verkeerde koperpaar gezet. Belgacom moest komen, vandaag donderdag is die kerel geweest zat'm eerst te melken tegen mijn vriendin dat't aan de modem lag want zijn tuterke maakte lawaai. Na veel vijven en zessen heeft'm dan gebeld naar dispatch en daar zeiden ze hem dat't verkeerd zat. Toch ongelooflijk wat voor clowns er rond lopen!

Ma bon, ik zit op 12mbit.
Downstream-snelheid: 11998 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps

Maximale lijnsnelheid: 20164 kbps (downstream) / 1269 kbps (upstream)


Gent, rond St Pietersstation.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

thamar schreef:Ma bon, ik zit op 12mbit.
Downstream-snelheid: 11998 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps

Maximale lijnsnelheid: 20164 kbps (downstream) / 1269 kbps (upstream)

Gent, rond St Pietersstation.


Ik krijg hier straks nog natte dromen, van al die snelheden (van fellow Homeconnectors) te zitten lezen :P

Voorlopig blijf ik er nog effe nuchter bij. Tot op heden, heb ik nog geen email ontvangen van Dommel (ze zijn daar idd druk bezig om alle potentiële klanten om te zetten en we moeten daarbij rustig onze 'beurt' afwachten. Dat is maar logisch).

Maar toch, zo al die verhalen hier lezen. Is ergens niet goed voor mijn fantasie.
Kun je je dat voorstellen ? Unlimited surfen aan 12 Mpbs ? :-D

Ik knijp hier effe mijn ogen dicht..
Ben ik nu wakker ? Of slaap ik :wink:

P.S. Die techniekers van Belgacom kunnen idd soms echt clowns (lees prutsers) zijn. Je moet die mannen goed in de gaten houden. De volgende keer dat er hier nog een technieker bij me langskomt, blijf ik alvast thuis. Zodat ik kan zien wat hij doet en of erna nog alles bij me werkt.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Als het morgen vroeg nog niet draait zal ik eens dommel bellen en zien wat ze zeggen. Ik begin te denken dat die techniekers iets hebben verprutst. Wij hebben thuis twee koperaars waarvan 1 dommel is en de andere gewoon inactief. Ik denk dat ze de andere hebben geactiveerd of gewoon een draad verkeerd hebben gestoken in hun straat kastjes.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Overgeschakeld naar ADSL2+ hier. Doch niet aan 12 mbps:

Downstream-snelheid: 9023 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn

Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: ADSL2+
Maximale lijnsnelheid: 14752 kbps (downstream) / 1269 kbps (upstream)
Ruismarge: 12.9 dB (downstream) / 29.7 dB (upstream)
Lijndemping: 27.2 dB (downstream) / 9.3 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 18.3 dBm (downstream) / 12.1 dBm (upstream)

Maar enfin, ben toch al blij dat we een 9 mbps profiel hebben.

EDIT: ons internet is nu alles behalve stabiel geworden.. zucht. Wat zal nu weer de oorzaak zijn. Internet is instabiel, maximale snelheid is 5,5 tot 6,5 mbps, hoger raakt ie niet, en in brokken.
To download or not to download, that's the question.
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

Patje schreef:Geuf je kan dommel ingebreke stellen als die Home connect niet werkt, dus reden genoeg om bvb op te stappen bij dommel _ zelfs als je nog geen jaar klant bent ;)

Het ging me niet om het feit dat ik niet kan bellen, het ging er mij om dat die mens daar beweerde dat al wie zegt van niet te kunnen bellen, dat dat ex-klanten zouden zijn. Trouwens, ik ben er vet mee, als ik legaal weg zou kunnen. Zit ik daar met een modem die nog geen jaar oud is, en die ik enkel nodig had om Homeconnect te kunnen nemen.
Het zagen over Dommel zelf heb ik al lang opgegeven, maar als er iemand voor de zoveelste keer beweert dat het allemaal gelogen is, dan wil ik toch wel effe iets posten om dat toch wel even tegen te spreken.
Buiten het niet kunnen bellen naar andere Homeconnecters heb ik geen klachten, maar wat dat betreft worden we toch wel ferm aan 't lijntje gehouden.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Geuf schreef:Het ging me niet om het feit dat ik niet kan bellen, het ging er mij om dat die mens daar beweerde dat al wie zegt van niet te kunnen bellen, dat dat ex-klanten zouden zijn. Trouwens, ik ben er vet mee, als ik legaal weg zou kunnen. Zit ik daar met een modem die nog geen jaar oud is, en die ik enkel nodig had om Homeconnect te kunnen nemen.


Je kan die modem perfect bij een andere ADSL provider gebruiken. Eventueel een harde reset en firmware flashen... Wie weg wil laat zich niet tegenhouden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”