edpnet met momenten zeer traag

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Stoffie schreef:Hoi iedereen,

Bij mij vliegt edpnet eruit.... heb er een jaar mee geprobeerd en de resultaten zijn erg zwak!
Heb Max 6 dyn.
Dit zijn mijn beste resultaten gemeten :

Last Result:
Download Speed: 864 kbps (108 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 216 kbps (27 KB/sec transfer rate)

Verre van 6 mbps... :-(

Groeten,
Stoffie

Met die snelheiden zou ik durven zweren dat je op een 1Mbit/s profiel zit. Aan welke snelheid synchroniseer je ? Heb je dit al opgenomen met Edpnet zelf ?
brommer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2008, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mijn Max6dyn verbinding is nog altijd erbarmelijk traag tijdens de piekuren: tussen 19u en 23u duikt mijn download onder mijn upload en is de lijn heel onstabiel met bijvoorbeeld directe downloads die verbreken of IMAP foutmeldingen in Outlook. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een alternatief en zat te denken aan Telenet. Anderzijds wil ik Edpnet nog een kans geven omdat ik tevreden ben over de support en hun realistische prijzen. Het zijn de kleintjes per slot van rekening die de markt hier een beetje opengebroken hebben.

Daarom dacht ik eraan om naar een 12Mbit profiel over te stappen, zodat ik van de Turboline van Scarlet overga naar het netwerk van Belgacom. Als ik zo een stap zet wil ik niet opnieuw intekenen want als blijkt dat het even traag is, dan zit ik echt wel vast voor een jaar, terwijl ik nu bij machte ben om direct aangetekend op te zeggen. Zouden ze daar bij Edpnet op ingaan? Is dat een goed idee?
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Vanavond ook weer miserie hier (zone 016): speeds van 116 KB/s tot 7 KB/s... Moet niet te lang meer duren. :evil:
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Phuncz schreef:Ticketstatus is geupdate:

26/11/2008 13:55:09
aanvraag tot vp-upgrade gedaan
feedback niet voorzien voor half december

Ik ben benieuwd :)

Ondertussen is de VP upgrade doorgevoerd en ik merk dat de lijnsnelheid hier toch veel hoger blijft nu. Nog niet echt uitgediept maar hij lijkt nauwelijks nog te vertragen met de drukke uren. Hurrah !
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Proficiat Phuncz! :-) Ik overweeg sterk om naar Scarlet ADSL20 over te stappen. Besparing van +/- 150€ het eerste jaar... :wink:
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Ondertussen, een dikke maand na aanpassing, merk ik na 2x een VP upgrade gegeven te zijn, dat de snelheid hier nu hoger ligt tijdens de drukke uren. Concrete tests heb ik nog niet gedaan maar als ik het niet merk, kan het mij niet boeien :)
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Vandaag weer tergend traag in 09 zone, ze kunnen hun nieuwe abonnementen in hun gat steken.
Morgen ben ik weg naar Scarlet. :evil:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Pluis schreef:Vandaag weer tergend traag in 09 zone, ze kunnen hun nieuwe abonnementen in hun gat steken.
Morgen ben ik weg naar Scarlet. :evil:

En je denkt dat het daar beter zal zijn ? :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Patje schreef:
Pluis schreef:Vandaag weer tergend traag in 09 zone, ze kunnen hun nieuwe abonnementen in hun gat steken.
Morgen ben ik weg naar Scarlet. :evil:

En je denkt dat het daar beter zal zijn ? :lol:

Inderdaad, ze moeten niet eens het kabeltje switchen :D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Zijn er in ons apenland dan echt geen degelijke alternatieven ?

Het is alsof we met z'n allen terug in het 14.4kbps tijdperk beland zijn. :evil:

Zit te denken om over te schakelen op Telenet kabelinternet, maar aangezien ons appartement met een rijgnet zit, zal ook dit géén optie zijn vrees ik. :x
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Je kan je probleem ook altijd bij Edpnet aankaarten. Doe op regelmatige basis speedtests. Open een ticket en blijf de resultaten van je speedtests toevoegen aan je ticket. Er zijn genoeg gevallen waarin Edpnet de capaciteit op de DSLAM uitgebreid heeft na zulke klachten.

Als je zelf geen actie onderneemt, zal er inderdaad niets gebeuren ... bij welke ISP je ook zit !
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Pluis schreef:Zijn er in ons apenland dan echt geen degelijke alternatieven ?

Het is alsof we met z'n allen terug in het 14.4kbps tijdperk beland zijn. :evil:

Zit te denken om over te schakelen op Telenet kabelinternet, maar aangezien ons appartement met een rijgnet zit, zal ook dit géén optie zijn vrees ik. :x

van meest risicovolle naar het minst risicovolle alternatief
1) overschakelen op formule met adsl2+ -> kans dat je dan niet op overbevolkte plaats zit
2) dommel
3) telenet
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

liger schreef:
Pluis schreef:Zijn er in ons apenland dan echt geen degelijke alternatieven ?

Het is alsof we met z'n allen terug in het 14.4kbps tijdperk beland zijn. :evil:

Zit te denken om over te schakelen op Telenet kabelinternet, maar aangezien ons appartement met een rijgnet zit, zal ook dit géén optie zijn vrees ik. :x

van meest risicovolle naar het minst risicovolle alternatief
1) overschakelen op formule met adsl2+ -> kans dat je dan niet op overbevolkte plaats zit
2) dommel
3) telenet

Bedankt, eerlijk gezegd geloof ik niet in al die adsl2+ fabeltjes, aangezien de gewone adsl al te kampen heeft met overbelasting van het netwerk zal adsl2+ daar mi niets aan veranderen.

Wat telenet betreft, weet er iemand of dat mogelijk is, internet via de kabel in een appartement met een rijgnet (iedereen gebruikt dezelfde kabel) ?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Pluis schreef:
liger schreef:
Pluis schreef:Zijn er in ons apenland dan echt geen degelijke alternatieven ?

Het is alsof we met z'n allen terug in het 14.4kbps tijdperk beland zijn. :evil:

Zit te denken om over te schakelen op Telenet kabelinternet, maar aangezien ons appartement met een rijgnet zit, zal ook dit géén optie zijn vrees ik. :x

van meest risicovolle naar het minst risicovolle alternatief
1) overschakelen op formule met adsl2+ -> kans dat je dan niet op overbevolkte plaats zit
2) dommel
3) telenet

Bedankt, eerlijk gezegd geloof ik niet in al die adsl2+ fabeltjes, aangezien de gewone adsl al te kampen heeft met overbelasting van het netwerk zal adsl2+ daar mi niets aan veranderen.

Wat telenet betreft, weet er iemand of dat mogelijk is, internet via de kabel in een appartement met een rijgnet (iedereen gebruikt dezelfde kabel) ?

dat zijn geen "fabeltjes"
je wordt geplaatst op een andere "kaart" zeg maar. Als er op die andere kaart niet TE veel mensen zitten, heb je geluk. Dat is wat er bij mij gebeurde. Ik kon toen nog met mijn oude login van edpnet inloggen en had ineens geen last van snelheid....
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Pluis schreef:Wat telenet betreft, weet er iemand of dat mogelijk is, internet via de kabel in een appartement met een rijgnet (iedereen gebruikt dezelfde kabel) ?


Geeft teveel storing en slechte kwaliteit

Als de technieker het zelf niet merkt zal het achteraf wel uitkomen en dan is iedereen gezien want dan verdwijnt de kabel of de gratis kabel voor allen ...
The eternal and true pessimist :D
Patrick V
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2009, 21:09

de snelheid is triestig, je hebt meer dan gelijk, was vroeger stukken sneller maar nu ...
het is zeer de vraag of VDSL vrijgegeven gaat worden aan de alternatieve ISP's :???:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patrick V schreef:de snelheid is triestig, je hebt meer dan gelijk, was vroeger stukken sneller maar nu ...
het is zeer de vraag of VDSL vrijgegeven gaat worden aan de alternatieve ISP's :???:

Dat is het al :!:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

euhm waar kan ik vdsl(2) bestellen bij een alternatieve ISP ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

kaise1 schreef:euhm waar kan ik vdsl(2) bestellen bij een alternatieve ISP ?

Voorlopig wensen de alternatieve providers het dus niet af te nemen, dat wil niet zeggen dat het nog niet beschikbaar is...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Lord Utopia schreef:
Patrick V schreef:de snelheid is triestig, je hebt meer dan gelijk, was vroeger stukken sneller maar nu ...
het is zeer de vraag of VDSL vrijgegeven gaat worden aan de alternatieve ISP's :???:

Dat is het al :!:

Hahaha :lol: daar moet ik eens goed mee lachen ... (10-15 %) vdsl beschikbaar (goe bezig) en nog geen enkele isp die het aanbied (buiten BC)
tegen dat heel belgie kan beschikken over vdsl(2) zijn we weeral 3 a 4 jaar verder ... :drool:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef:
Lord Utopia schreef:
Patrick V schreef:de snelheid is triestig, je hebt meer dan gelijk, was vroeger stukken sneller maar nu ...
het is zeer de vraag of VDSL vrijgegeven gaat worden aan de alternatieve ISP's :???:

Dat is het al :!:

Hahaha :lol: daar moet ik eens goed mee lachen ... (10-15 %) vdsl beschikbaar (goe bezig) en nog geen enkele isp die het aanbied (buiten BC)
tegen dat heel belgie kan beschikken over vdsl(2) zijn we weeral 3 a 4 jaar verder ... :drool:

Jahoor Patje, 15% beschikbaar, ik lach eens heel goed met uw cijfers :lol:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Lord Utopia schreef:
kaise1 schreef:euhm waar kan ik vdsl(2) bestellen bij een alternatieve ISP ?

Voorlopig wensen de alternatieve providers het dus niet af te nemen, dat wil niet zeggen dat het nog niet beschikbaar is...


Dat Dommel die almaandenden geleden hun speedconnect aankondigde vdsl2 niet graag zou releasen ?? ken je de oorzzaak ???
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

kaise1 schreef:Dat Dommel die almaandenden geleden hun speedconnect aankondigde vdsl2 niet graag zou releasen ?? ken je de oorzzaak ???
Te duur waarschijnlijk.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

VDSL2 is inderdaad al beschikbaar als wholesaleaanbod voor alternatieve ISP's (zie http://www.belgacom.be/nationalwholesale/nl/jsp/dynamic/standardPage.jsp?dcrName=vdsl2). Het probleem is dat de spelregels nog absoluut niet vastleggen. Er wordt dus nog duchtig over onderhandeld (zie http://www.bipt.be/nl/614/ShowDoc/2999/LLU_en_Bitstream/Raadpleging_van_28_januari_2009_met_betrekking_tot.aspx).

Ik ga ervan uit dat eens de spelregels 100% vastliggen, de alternatieve ISP's wel op de kar van VDSL2 zullen springen. Het is alleen maar de vraag wanneer dat zal zijn.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

oké tnx jullie beiden, ons 2/3mbit sukkelaarkens gaan voor een bv 12 mbit/s vdsl2 lijn waarshijnlijk weeral veel centjes mogen neertellen bij een aternatieve isp release,en weeral heel lang mogen wachten op normale abbo prijzen op z'n vdsl2'en
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Om effe terug ontopic te gaan :

Afbeelding

:bang:
Patrick V
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2009, 21:09

Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

tja anderzijds heb ik dan al altijd een constante 2.2 Mbit/s, wat jull
e meemaken moet erg frustrerend zijn,allezja die adsl miserie hé, maar heb een hekel aan kabel gekweekt, en ga het nog effe uitzitten op adsl1 :-(
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Lord Utopia schreef:
Lord Utopia schreef:
Patrick V schreef:de snelheid is triestig, je hebt meer dan gelijk, was vroeger stukken sneller maar nu ...
het is zeer de vraag of VDSL vrijgegeven gaat worden aan de alternatieve ISP's :???:

Dat is het al :!:

Jahoor Patje, 15% beschikbaar, ik lach eens heel goed met uw cijfers :lol:

Wel lord die cijfers komen uit jou mond en ik citeer een stukje

Code: Selecteer alles

technisch 85% Adsl2+ en 15% Vdsl(2)
uit een andere topic.

Ik weet dat het al wholesale is, maar enkele bedrijven enzo kunnen reeds genieten van fiber.
het gaat wel om de gewone internet klant met de pet op die het niet kan bestellen bij een alternatieve isp.
Enkel bij Belgacom " in combinatie met B-TV " kan men Vdsl2 krijgen, maar nog niet overal in belgie is het beschikbaar.
Wat de cijfers juist zijn maakt mij niet uit, feit is dat het nog niet beschikbaar is voor iedereen wat ik hier probeer duidelijk te maken en dat er nog lang zal moeten gewacht worden vooraleer een gewone klant dat zal kunnen bestellen... (bipt, lastig doen van belgacom etc) en nog enkele jaren zullen moeten geduld uit oefenen om gewoon vdsl2 te hebben voor internet alleen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, later is er door hollebolle gezegd dat het nu op 65% zit.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Afbeelding

met een 3.3Mbit/s.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ziet er terug normaal uit bij mij

Afbeelding


Enfin, ik ben begonnen met de speedtests in een word documentje bij te houden .... als dit probleem 's avonds blijft aanhouden log ik het bij Edpnet.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Patje schreef: feit is dat het nog niet beschikbaar is voor iedereen wat ik hier probeer duidelijk te maken en dat er nog lang zal moeten gewacht worden vooraleer een gewone klant dat zal kunnen bestellen... (bipt, lastig doen van belgacom etc) en nog enkele jaren zullen moeten geduld uit oefenen om gewoon vdsl2 te hebben voor internet alleen.


Zolang ga ik het nu ook weer niet uitzitten hoor op dat miezerig laag adsl1 profieletje :wink: hoogstens enkele maanden...
Patrick V
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2009, 21:09

Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Bij mij is het nu een dagelijks weerkerend fenomeen. 's Avonds tussen pakweg 20u00 en 22u00 geraak ik niet boven 1Mbit/s download. Ik ben begonnen met de nodige speedtests bij te houden in een word document. Wanneer ik een aantal dagen bijeen heb, open ik een ticket.
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Hier ook hetzelfde probleem sinds een dikke week...
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Heeft er al iemand een ticket gelogd bij Edpnet ? Wat was de reactie ?

Ik wacht tot vanavond om een ticket te openen. Op die manier heb ik meetgegevens van 4 avonden over de afgelopen pakweg 2 weken.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb een ticket geopend bij Edpnet.

Reactie : snelheiden zijn niet gegarandeerd. Zolang de snelheden niet onder de 1Mbit/s zakken, kan Edpnet niets doen.
We zullen dus moeten wachten tot het wat erger wordt.

Is er eigenlijk nog 1 provider waar de dingen werken zoals het moet ?
* Edpnet : vertragingen op het netwerk
* DXADSL : idem
* Scarlet : idem
* Dommel : zullen we maar over zwijgen
* ....

Welke provider moet men nemen om zonder problemen te kunnen surfen ????
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Uzzi schreef:Ik heb een ticket geopend bij Edpnet.

Reactie : snelheiden zijn niet gegarandeerd. Zolang de snelheden niet onder de 1Mbit/s zakken, kan Edpnet niets doen.
We zullen dus moeten wachten tot het wat erger wordt.

Is er eigenlijk nog 1 provider waar de dingen werken zoals het moet ?
* Edpnet : vertragingen op het netwerk
* DXADSL : idem
* Scarlet : idem
* Dommel : zullen we maar over zwijgen
* ....

Welke provider moet men nemen om zonder problemen te kunnen surfen ????


Ik denk dat de capaciteit problemen van ADSL meestal in dezelfde regio is. Wil je een goede en gegarandeerde snelheid is kabel beter. Dit is algemeen geweten.
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Uzzi schreef:Ik heb een ticket geopend bij Edpnet.

Reactie : snelheiden zijn niet gegarandeerd. Zolang de snelheden niet onder de 1Mbit/s zakken, kan Edpnet niets doen.
We zullen dus moeten wachten tot het wat erger wordt.

Is er eigenlijk nog 1 provider waar de dingen werken zoals het moet ?
* Edpnet : vertragingen op het netwerk
* DXADSL : idem
* Scarlet : idem
* Dommel : zullen we maar over zwijgen
* ....

Welke provider moet men nemen om zonder problemen te kunnen surfen ????


euhm dommel netconnect :wink:

Of scarlet op turboline (heb ik net gelezen dat ze er nu ook opzitten)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”