Hier is het ook huilen met de pet op
ik ondervind ook allerlei problemen .... o.a. om rechtstreeks vanuit een e-mail notificatie link naar de desbetreffende topic te gaan en er ook automatisch bij ingelogd geraken.
Ik kom wel op de topic,.... meestal op de eerste pagina wat ook niet interressant is ...., en blijk steeds niet ingelogd te zijn.
Inloggen nadat ik bvb. de "Reageer" button heb ingedrukt werkt ook niet,... ik geraak niet ingelogd ...... als ik dan ik eerst eens langs het Portaal van userbase ben gepasseerd waar ik WEL steeds automatisch wordt ingelogd, .... dan werkt het inloggen soms ... niet altijd ... automatisch ook op het forum.
edit:
na 10 min. prutsen eindelijk terug ingelogd geraakt
Er is duidelijk een probleem met de functie "log me automatisch in bij ieder bezoek" .... cookie probleem of zoiets
Ik ga niet kijken hoe die functie exact noemt, .... anders ben ik hier weer 10min. bezig om tot aan deze topic te geraken.
Ik heb ook eens geprobeerd om eens alle forumcookies te verwijderen ..... daar lijkt alles op vast te lopen en het helpt me uiteindelijk ook geen meter verder.
Als ik me dan inlog en remember aanvink,..... dan wordt ik steeds automatisch terug doorgestuurd naar de Log-in pagina en kan ik weer opnieuw beginnen .... en zo geraak je dus in een loop.
Best wel vervelend en vroeger met het oude forum nooit last mee gehad.
Misschien nog belangrijk om te vernoemen,.... ik gebruik Firefox 3.0.6