Dus ging ik opzoek naar een alternatief. Ik kwam terecht bij scarlet adsl20 no limit.
Ik nam contact met hen op en ze stelde een contract op(Aansluiting zou op 13 februari plaats vinden). Ze zeide me dat ik een aangetekende schrijven moest doen naar dommel maar aangezien ze ook email als aangetekend schrijven aanvaarden deed ik het per email.
Dus ik stuurde een mail naar dommel met het verzoek om mijn internet op 23/02/2009 op te zeggen. Na 2 dagen kreeg ik nog altijd geen antwoord dus ik belde hen. De werknemer zei dat hij het ging verder vertelle aan zijn collega maar ik zou nog een opzeg maand moeten betalen voor de maand Maart... Oké, tegen men zin moest ik dit wel accepteren omdat ik een dag te laat was... De volgende dag belde ik weer naar dommel, weer die vriendelijk werknemer die mij al herkende
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu zijn we 30 januari... En mijn internet lijn is opgezegd... Wat moet ik nu doen? Ze kunnen toch niet verwachten dat ik nog voor de maand Maart ga betalen als ik nog niet eens de volledige maand februari kan gebruiken?
Ben ik nu helemaal verkeerd of is dit een perfect voorbeeld van een onprofessionele firma?
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Graag hulp, want weet het echt niet meer en betalen voor iets wat ik niet krijg??? Wie doet dat wel graag?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
mvg YcKe