broli schreef:Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
Heel weinig kans dat jij d epolitie meekrijgt; die gaan niet zo maar efkes mee omdat jij met je verhaal afkomt.
broli schreef:Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
Geachte,
Op 5 augustus 2008 heb ik mijn modem, een Fritzbox Fon, binnengebracht op uw kantoor te Diepenbeek. Ik heb hiervoor een getekende ontvangstbevestiging, opgemaakt in 2 exemplaren.
De week nadien heb ik een telefoontje gehad van een medewerker die vroeg achter m'n rekeningnummer om de waarborg terug te storten.
Tot op de dag van vandaag, xx weken na binnenbrengen van de modem, heb ik echter nog geen waarborg ontvangen.
Kan u dit even rechtzetten aub?
Nogmaals mijn rekeningnummer: xxx-xxxxxxx-xx.
Mvg,
xxx
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.
Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.
We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.
Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging
darkzero schreef:Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
drernie schreef:Bijna 4 maanden na het opsturen van de fritzbox heb ik nog steeds geen waarborg teruggekregen. Vandaag opnieuw gebeld. Werd aangegeven dat ze er iemand bij krijgen op de administratieve dienst die er speciaal een opleiding voor heeft genoten. Op mijn vraag wanneer ik nu eindelijk het geld terug krijg kreeg ik geen antwoord. Ik vind het werkelijk schandalige gang van zaken.
ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen isdrernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
xenne schreef:ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen isdrernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
Geachte,
De financiele dienst zal begin volgend jaar alle terugstortingen nalopen en in orde brengen.
U kan best dan terug contact met ons opnemen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Geachte,
Onze financiele dienst zal de terugstortingen opvolgen in januari - februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.
4 weken geleden,: broli schreef:
Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.
7 weken geleden,: darkzero schreef:gisteren, 16 weken en 1 dag na het binnenbrengen van de modem en vele verzonden tickets later eindelijk reactie van hun support:Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.
Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
later diezelfde dag nog een mail van support:Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.
We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.
Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging
ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn
THDBASED schreef:ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...
on4bam schreef:THDBASED schreef:ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...
Is dat een vereiste om binnen een redelijke termijn je geld terug te krijgen van Dommel? Doet dat iets aan het feit dat er mensen een half jaar moeten wachten op terugbetaling?Ik dacht het niet.
Wie zonder zonde is... enz...
Niet dat ik er iets aan heb maar gaat dommel de waarborg terugbetalen met inbegrip van wettelijke interesten? (Ik wil nu niemand op ideeën brengen natuurlijk)
THDBASED schreef:BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
THDBASED schreef:PHP kan je zelf leren en wanneer je Java onder de knie hebt komt .net wel vanzelf.
ceurrrix schreef:THDBASED schreef:BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
Je hebt gelijkTHDBASED schreef:PHP kan je zelf leren en wanneer je Java onder de knie hebt komt .net wel vanzelf.
ceurrrix schreef:Je hebt gelijk,spijtig dat THDBASED ons probeert te overtuigen dat het over taalfouten gaat,
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ?
darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
liger schreef:darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
heb je al geprobeerd om naar dommel te gaan en mss praten met "manager"
t-town schreef:Is er een mogelijkheid om dat ding niet terug te geven zonder dat ze geld laten zien? Ik denk niet dat men vader blij gaat zijn als ie langer dan 2-3 weken moet wachten op dat geld!