Heel weinig kans dat jij d epolitie meekrijgt; die gaan niet zo maar efkes mee omdat jij met je verhaal afkomt.broli schreef:Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb iedere week sinds 5 augustus (heb 'm toen binnengebracht in diepenbeek) onderstaand ticket verstuurd naar hun 4 mailadressen (support, finance, sales, order):
later diezelfde dag nog een mail van support:
ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn
gisteren, 16 weken en 1 dag na het binnenbrengen van de modem en vele verzonden tickets later eindelijk reactie van hun support:Geachte,
Op 5 augustus 2008 heb ik mijn modem, een Fritzbox Fon, binnengebracht op uw kantoor te Diepenbeek. Ik heb hiervoor een getekende ontvangstbevestiging, opgemaakt in 2 exemplaren.
De week nadien heb ik een telefoontje gehad van een medewerker die vroeg achter m'n rekeningnummer om de waarborg terug te storten.
Tot op de dag van vandaag, xx weken na binnenbrengen van de modem, heb ik echter nog geen waarborg ontvangen.
Kan u dit even rechtzetten aub?
Nogmaals mijn rekeningnummer: xxx-xxxxxxx-xx.
Mvg,
xxx
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.
Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
later diezelfde dag nog een mail van support:
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.
We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.
Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging
ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn
En ze maken weeral reklame voor hun € 0.30/ € 0.60/min nummerdarkzero schreef:Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
We kunnen het niet laten,hé ?
Voor de benzine van Sandra's Porsche,zeker ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Bijna 4 maanden na het opsturen van de fritzbox heb ik nog steeds geen waarborg teruggekregen. Vandaag opnieuw gebeld. Werd aangegeven dat ze er iemand bij krijgen op de administratieve dienst die er speciaal een opleiding voor heeft genoten. Op mijn vraag wanneer ik nu eindelijk het geld terug krijg kreeg ik geen antwoord. Ik vind het werkelijk schandalige gang van zaken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Stuur een aangetekende brief en eis binnen de 2 weken terugbetaling. Ga ondertussen ook eens langs in een rechtswinkel of bij een advokaat (een eerste gesprek is gratis) voor verdere stappen. Het heeft geen nut te blijven bellen of mailen naar dommel.drernie schreef:Bijna 4 maanden na het opsturen van de fritzbox heb ik nog steeds geen waarborg teruggekregen. Vandaag opnieuw gebeld. Werd aangegeven dat ze er iemand bij krijgen op de administratieve dienst die er speciaal een opleiding voor heeft genoten. Op mijn vraag wanneer ik nu eindelijk het geld terug krijg kreeg ik geen antwoord. Ik vind het werkelijk schandalige gang van zaken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten. Wat is het voor een administratieve puinhoop bij dommel? Hoe kan je op deze manier een nieuw product introduceren.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen isdrernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hunne facturatieautomaat is waarschijnlijk,nog een cursus telefoonfacturatie aan't volgen.xenne schreef:ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen isdrernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
Wacht maar tot hij er overijverig invliegt,het forum zal te klein zijn. of
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Even ter vergelijking. Heb zo'n twee weken geleden Telenet gebelt ivm de waarborg van hun modem die hier nog stond. Een week later werd me de creditnota opgestuurd en een dag later was 61€ op mijn bankrekening. Dus niet alleen duurde het een week voor ik het geld had en stortte ze 61€ ipv de verwachte 50€. Ik moest zelfs niets opsturen, dus al hun spullen staan hier nog (volgens een vriend die TN technieker is dat gerief afval voor hun).
Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.
Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 jul 2008, 14:45
Heeft er nu eigenlijk al iemand zijn waarborg teruggekregen?
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Nope. 23 december heb ik deze mail gehad:
7 januari een nieuw ticket gemaakt en 12 januari deze reply gehad:Geachte,
De financiele dienst zal begin volgend jaar alle terugstortingen nalopen en in orde brengen.
U kan best dan terug contact met ons opnemen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Geachte,
Onze financiele dienst zal de terugstortingen opvolgen in januari - februari.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Als die van de financiele dienst,hard genoeg kunnen nalopen en opvolgen ,4 weken geleden,: broli schreef:
Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.
zullen jullie die borg binnen de 6 weken allemaal wel ontvangen hebben,zeker ?
De rekening kan bijna gemaakt worden7 weken geleden,: darkzero schreef: gisteren, 16 weken en 1 dag na het binnenbrengen van de modem en vele verzonden tickets later eindelijk reactie van hun support:
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.
Dank u voor uw begrip!
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
later diezelfde dag nog een mail van support:
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.
We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.
Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging
ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn
Waar zijn de rekenknobbels ? ?
Den Optimist
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Zouden ze die Fritzboxen eerst niet moeten verkopen ?,
en dan proberen het geld door hun automaat te laten doorstorten ? ?
en dan proberen het geld door hun automaat te laten doorstorten ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
tja heb nog getwijfeld om 'm te houden. ma het was geen model met wifi dus heb 'm teruggebracht na m'n overstap v netconnect naar homeconnect.
achteraf gezien...
achteraf gezien...
Wettelijk gezien niet,maar je kan hen voorstellen,
dat ze hun Fritzbox terugkrijgen tegen terugbetaling van uw waarborg,gelijk oversteken.
U zult dan waarschijnlijk nooit nog iets van hen horen
dat ze hun Fritzbox terugkrijgen tegen terugbetaling van uw waarborg,gelijk oversteken.
U zult dan waarschijnlijk nooit nog iets van hen horen
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Er moest inderdaad , er bij gezet of/en er bij gezegd staan,
en die combinatie hadt "2009 er bij geze(gd)t " moeten zijn
Maar zo bedoelde u het nu ook weer niet
en die combinatie hadt "2009 er bij geze(gd)t " moeten zijn
Maar zo bedoelde u het nu ook weer niet
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Is dat een vereiste om binnen een redelijke termijn je geld terug te krijgen van Dommel? Doet dat iets aan het feit dat er mensen een half jaar moeten wachten op terugbetaling?Ik dacht het niet.THDBASED schreef:Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Wie zonder zonde is... enz...
Niet dat ik er iets aan heb maar gaat dommel de waarborg terugbetalen met inbegrip van wettelijke interesten? (Ik wil nu niemand op ideeën brengen natuurlijk)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Het hier 100 maal herhalen is blijkbaar wel een vereiste. Indien je iets gedaan wil krijgen moet je maar actie ondernemen, geen woorden maar daden!on4bam schreef:Is dat een vereiste om binnen een redelijke termijn je geld terug te krijgen van Dommel? Doet dat iets aan het feit dat er mensen een half jaar moeten wachten op terugbetaling?Ik dacht het niet.THDBASED schreef:Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Wie zonder zonde is... enz...
Niet dat ik er iets aan heb maar gaat dommel de waarborg terugbetalen met inbegrip van wettelijke interesten? (Ik wil nu niemand op ideeën brengen natuurlijk)
BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Even een reminder...
http://www.ifilmdb.com/Crunchyroll/Pict ... ympics.jpg
Deze thread ging over de waarborg.
http://www.ifilmdb.com/Crunchyroll/Pict ... ympics.jpg
Deze thread ging over de waarborg.
Je hebt gelijk,spijtig dat THDBASED ons probeert te overtuigen dat het over taalfouten gaat,
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ?
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Goede poging om weer een staaltje van uw pure domheid (vorige post) te verbergen...ceurrrix schreef:Je hebt gelijk,spijtig dat THDBASED ons probeert te overtuigen dat het over taalfouten gaat,
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ?
U hebt gelijk, en probeer nu de andere mensen die meelezen,
daarvan ook maar te overtuigen
:slotje:
daarvan ook maar te overtuigen
:slotje:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
ok
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
heb je al geprobeerd om naar dommel te gaan en mss praten met "manager"darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
Ha, dommel en praten does not computeliger schreef:heb je al geprobeerd om naar dommel te gaan en mss praten met "manager"darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
Anyway, misschien een grote lijst maken van de mensen waarvan Dommel de kosten nog niet heeft terugbetaald.
Dit even naar pub,tik,testaankoop en de ombudsman zenden. Het zal rap gefixed zijn.
Doe iets nuttig en vul het topic aan http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
+ een lijst van wie z'n maand gratis niet gekregen heeft,
andere lijst = zijn telefoon niet 100% werkt,+ de lijsten van de andere klachten.
Mag ik het papier voor die lijsten leveren ? ?
andere lijst = zijn telefoon niet 100% werkt,+ de lijsten van de andere klachten.
Mag ik het papier voor die lijsten leveren ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Premium Member
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Is er een mogelijkheid om dat ding niet terug te geven zonder dat ze geld laten zien? Ik denk niet dat men vader blij gaat zijn als ie langer dan 2-3 weken moet wachten op dat geld!
Om de tijd tussen het binnengeven van de box en het terugkrijgen van de borg,te verkorten,t-town schreef:Is er een mogelijkheid om dat ding niet terug te geven zonder dat ze geld laten zien? Ik denk niet dat men vader blij gaat zijn als ie langer dan 2-3 weken moet wachten op dat geld!
kan uw vader best het binnengeven van de box uitstellen.
Hoelang ? Bel en vraag het de HD van Dommel .
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =