Hallo,
Ik ben al lang klant bij dommel en heb echter nog nooit noemens waardige problemen ondervonden. Echter nu ik zowat gedwongen ben geweest om @skynet.be om te ruilen voor een @dommel.be mailadres begint precies de misserie.
Het is dus bijna onmogelijk om mijn mails binnen te trekken in Outlook. Soms lukt het, meestal krijg ik telkens het schermke om mijn username en pw opnieuw in te voeren. Deze zijn 100% zeker correct, toch wil de mailserver het niet accepteren. Via webmail kan ik gelukkig wel inloggen, maar is niet zo interessant.
Vraag: moet SSL nu ingeschakeld zijn of niet? Het is mij alleszins al gelukt mails op te vragen via poort 995, maar doorop wel een melding gekregen van een vervallen beveiligingscertificaat ofzo.
Gewoon via poort 110 lukt het al evenmin.
Iemand raad? Dankje wel!
UPDATE 1 : Blijkbaar was ik even de @dommel.be achter mijn accoutname vergeten...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tx for reading
UPDATE 2 : Voor diegen die het zich afvragen, je kan dus kiezen of je SSL gebruikt of niet. Hun security certificate is wel vervallen..
Modedit : gebruik de edit-knop ipv 3 posts op 5 minuten te plaatsen !