Vroeger kwam ik om het uurtje nieuwe posts checken en was ik even bezig..
Nu is het om de dag en ben ik er op 5 min door
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Waarom is het hier zo kalm en op welke andere fora zijn jullie wel actief?
Ik persoonlijk op http://www.bimmerboard.be/
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dat is alleszins voor mij het geval.seagull schreef:Volgens mij haken verschillende mensen af door het login/loguit probleem met de nieuwe layout.
Overdrijf je nu ook niet een beetje? Ik bekijk momenteel de site op een Samsung 205bw, venster niet eens full screen en +70% van de breedte van het scherm is ingenomen door het 'witte' deel van het forum. Die discussie was trouwens al eens gevoerd dacht ik en daar heeft de meerderheid gewonnen.brooklyn schreef:Het is vooral die nieuwe layout die op niks trekt, forum is veel te smal. iedereen heeft een 21 inch van scherm en je ziet maar 12 inch tekst de rest is kleur. sommige dagen kan ik gewoon niet aanmelden ook niet na verwijdering van cookies etc..
Ehm, ik spreek je niet graag tegen, maar onder Chrome vind ik de inlogproblemen best wel irritant (maw het gaat over meer dan een extra klik).Sub Zero schreef:Ik geef toe dat er nog steeds wat inlogproblemen zijn. Ik heb ook mijn 'surfgedrag' wat moeten aanpassen hierdoor, maar ik stoor me er al heel erg lang niet meer aan. Vroeger kwam ik de site binnen direct op het forum zonder omwegen. Nu heb ik mijn bookmarks aangepast zodat ik eerst op de portal terecht kom en dan doorklik naar het forum. Het lijkt ongelofelijk banaal en oh wee, een extra klik. Maar alles werkt nu wel naar behoren.
Chrome is "gemaakt" voor andere programmeurs als voorbeeld. Als je een browser gebruikt zoals firefox, dan heb je deze problemen allemaal niet!Jan_B schreef:Che ?reyntjensw schreef:Chrome is ook niet bedoeld om als browser te gebruiken hé
Een beetje off-topic, maar ik ben het niet met je eens (van welke bron heb je je statement ?).reyntjensw schreef:Chrome is "gemaakt" voor andere programmeurs als voorbeeld. Als je een browser gebruikt zoals firefox, dan heb je deze problemen allemaal niet!Jan_B schreef:Che ?reyntjensw schreef:Chrome is ook niet bedoeld om als browser te gebruiken hé
Met een overweldigend aandeel van 3.4%! Geloof het of niet, maar IE staat nog altijd op kop met 51.41%. Chrome is dan ook nog een beta-browser, zoals bijna alles van google.Jan_B schreef:Chrome is ook de 3rde meest gebruikte browser op userbase.
Gebruik ondertussen al een tijdje firefox en chrome naast mekaar en ik neig meer en meer om enkel nog Chrome te gaan gebruiken.Sub Zero schreef:Met een overweldigend aandeel van 3.4%! Geloof het of niet, maar IE staat nog altijd op kop met 51.41%. Chrome is dan ook nog een beta-browser, zoals bijna alles van google.Jan_B schreef:Chrome is ook de 3rde meest gebruikte browser op userbase.
Daar zegt ge zoiets.Arqentus schreef:Best grappig dat Belgacom hun eigen installateurs naar userbase surfen voor de speed test... O wacht, whoeps... Geen speedtest meer ... hmmmm.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Mja, ik weet dat het zwaartepunt van deze site het forum is, maar omdat we toch een aantal contentpagina's hebben die in de vorige site op "most complex way of doing things" in de site gehaxorized was wilden we toch een CMS onderliggend hebben. Joomla voldoet qua specs best wel aan die vereisten, het is enkel de symbiose tussen beide platformen waar het een beetje fout gaat.crapiecorn schreef:Joomla droppen en alleen het forum houden ?
En op een ander is het dan weer "forum droppen en alleen Drupal houden", omdat ginder het zwaartepunt van de site op Drupal ligt.meon schreef:Mja, ik weet dat het zwaartepunt van deze site het forum is, maar omdat we toch een aantal contentpagina's hebben die in de vorige site op "most complex way of doing things" in de site gehaxorized was wilden we toch een CMS onderliggend hebben. Joomla voldoet qua specs best wel aan die vereisten, het is enkel de symbiose tussen beide platformen waar het een beetje fout gaat.crapiecorn schreef:Joomla droppen en alleen het forum houden ?
Had ik maar wat meer tijd dan al te graagcloink schreef:Ik ruik een vrijwilliger !Goztow schreef:Eigen CMS, dat is eigenlijk een fluitje van een cent voor wat jullie nodig hebben
Wel, ik heb in der tijd met The Oddity de oude portal nog op poten gezet. De backbone was daar nog steeds het forum. Eigenlijk was dat niet slecht, nieuws kwam op het forum en als men reageerde zat dat ook netjes onder de forum kapstok. Heel wat geknutsel, dat klopt en iets veranderen of toevoegen was inderdaad een hel, dat moest dus veranderen.meon schreef:Mja, ik weet dat het zwaartepunt van deze site het forum is, maar omdat we toch een aantal contentpagina's hebben die in de vorige site op "most complex way of doing things" in de site gehaxorized was wilden we toch een CMS onderliggend hebben. Joomla voldoet qua specs best wel aan die vereisten, het is enkel de symbiose tussen beide platformen waar het een beetje fout gaat.
Als er nog andere mensen zich geroepen voelen, dan is dit hun queueGoztow schreef:Had ik maar wat meer tijd dan al te graagcloink schreef:Ik ruik een vrijwilliger !Goztow schreef:Eigen CMS, dat is eigenlijk een fluitje van een cent voor wat jullie nodig hebben.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]