Hallo,
waarschijnlijk is deze vraag hier ergens al eens geland, maar de zoekmachine was me vandaag niet echt gunstig gezind.
Kan iemand me helpen:
Ik heb al even dommel homeconnect maar mijn vriendin heeft nog een email adres van skynet via de account van haar ouders.
Wat moet ik precies invullen in de
pop? smtp? login en paswoord?
Nu kon ze nog alleen maar mails ontvangen, heb het dan ervan gesmeten en nu kan ze natuurlijk niets meer.
:s
iemand die mij kan helpen?
thx
skynet adres in outlook 2003
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Inkomende Mail (POP3) pop.skynet.be
Uitgaande Mail (SMTP) relay.skynet.be
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Inderdaad, de smtp server moet die van de ISP zijn waarbij je aangesloten bent (of een onafhankelijke zoals Gmail...).JM schreef:Volgens mij moet die uitgaande toch relay.dommel.be zijn als je iets wilt kunnen versturen.
Tom
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Als haar ouders een dommel verbinding hebben moet haar skynet adres : uitgaande smtp
relay.dommel.be zijn _ of een onafhankelijke zoals van Gmail
als haar ouders een skynet verbinding hebben is het :
relay.dommel.be zijn _ of een onafhankelijke zoals van Gmail
als haar ouders een skynet verbinding hebben is het :
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Ok zover ben ik al:
Heb de instellingen zo ingesteld: pop.skynet.be en relay.dommel.be
nu kan ik dus al mails versturen, maar er is blijkbaar echter een probleem met de inkomende server.
Hij kan niet inloggen en vraagt me telkens de loginnaam en het paswoord van pop.skynet.be
Ik heb al alle pswd en logins geprobeerd die ik heb, maar welke moet ik eigenlijk precies ingeven?
is dat het email adres en het pswd, de algemene login van belgacom en het paswoord, ....
alvast bedankt
nu kan ik dus al mails versturen, maar er is blijkbaar echter een probleem met de inkomende server.
Hij kan niet inloggen en vraagt me telkens de loginnaam en het paswoord van pop.skynet.be
Ik heb al alle pswd en logins geprobeerd die ik heb, maar welke moet ik eigenlijk precies ingeven?
is dat het email adres en het pswd, de algemene login van belgacom en het paswoord, ....
alvast bedankt
probeer eens haar volledig email-adres (als gebruikersnaam) en bijbehorend paswoord, dat zou moeten werkenDavid schreef:Ok zover ben ik al:
alvast bedankt