skynet adres in outlook 2003

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
David
Starter
Starter

Hallo,

waarschijnlijk is deze vraag hier ergens al eens geland, maar de zoekmachine was me vandaag niet echt gunstig gezind.

Kan iemand me helpen:
Ik heb al even dommel homeconnect maar mijn vriendin heeft nog een email adres van skynet via de account van haar ouders.
Wat moet ik precies invullen in de
pop? smtp? login en paswoord?

Nu kon ze nog alleen maar mails ontvangen, heb het dan ervan gesmeten en nu kan ze natuurlijk niets meer.

:s

iemand die mij kan helpen?
thx
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Inkomende Mail (POP3) pop.skynet.be
Uitgaande Mail (SMTP) relay.skynet.be

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
JM
Starter
Starter

Volgens mij moet die uitgaande toch relay.dommel.be zijn als je iets wilt kunnen versturen. :???:
tw2007
Plus Member
Plus Member

JM schreef:Volgens mij moet die uitgaande toch relay.dommel.be zijn als je iets wilt kunnen versturen. :???:
Inderdaad, de smtp server moet die van de ISP zijn waarbij je aangesloten bent (of een onafhankelijke zoals Gmail...).

Tom
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Als haar ouders een dommel verbinding hebben moet haar skynet adres : uitgaande smtp
relay.dommel.be zijn _ of een onafhankelijke zoals van Gmail
als haar ouders een skynet verbinding hebben is het :
Inkomende Mail (POP3) pop.skynet.be
Uitgaande Mail (SMTP) relay.skynet.be
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
David
Starter
Starter

ok bedankt

nu nog heel even proberen,

ik laat het jullie weten

thx
David
Starter
Starter

Ok zover ben ik al:

Heb de instellingen zo ingesteld: pop.skynet.be en relay.dommel.be
nu kan ik dus al mails versturen, maar er is blijkbaar echter een probleem met de inkomende server.
Hij kan niet inloggen en vraagt me telkens de loginnaam en het paswoord van pop.skynet.be

Ik heb al alle pswd en logins geprobeerd die ik heb, maar welke moet ik eigenlijk precies ingeven?
is dat het email adres en het pswd, de algemene login van belgacom en het paswoord, ....

alvast bedankt
kos
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

David schreef:Ok zover ben ik al:

Heb de instellingen zo ingesteld: pop.skynet.be en relay.dommel.be
nu kan ik dus al mails versturen, maar er is blijkbaar echter een probleem met de inkomende server.
Hij kan niet inloggen en vraagt me telkens de loginnaam en het paswoord van pop.skynet.be

Ik heb al alle pswd en logins geprobeerd die ik heb, maar welke moet ik eigenlijk precies ingeven?
is dat het email adres en het pswd, de algemene login van belgacom en het paswoord, ....

alvast bedankt
probeer eens haar volledig email-adres (als gebruikersnaam) en bijbehorend paswoord, dat zou moeten werken
JM
Starter
Starter

Normaal is uw gebruikersnaam iets van de vorm: 2letters + 6 cijfers bv. fa123456
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”