Facturatiesysteem op hol

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

Is er al bij iemand ook de gesprekskosten gefactureerd ?
of ben ik de enige waar dat nog niet gebeurd?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

testertje heb jij toevallig maanden voordat je je contract later hebt opgestuurd dan je aangesloten bent geweest? Want dat kan dus de mogelijke oorzaak van jou probleem zijn.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

gr4vity schreef:testertje heb jij toevallig maanden voordat je je contract later hebt opgestuurd dan je aangesloten bent geweest? Want dat kan dus de mogelijke oorzaak van jou probleem zijn.

En nu die eerste zin in het Nederlands...
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Mijn excuses, was een vrij hectische toestand op dat moment.

Heb je het contract toevallig later opgestuurd dan dat je geregistreerd bent geworden bij dommel? Dus ik bedoel, heb ik dommel aangevraagd, dan gewacht en uiteindelijk je contract opgestuurd?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

gr4vity schreef:Mijn excuses, was een vrij hectische toestand op dat moment.

Heb je het contract toevallig later opgestuurd dan dat je geregistreerd bent geworden bij dommel? Dus ik bedoel, heb ik dommel aangevraagd, dan gewacht en uiteindelijk je contract opgestuurd?

Volgens mijne glazen bol + de Tarot,heb je dat niet gedaan .
Er zal naar een andere oorzaak gezocht moeten worden. :oops:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Hmm, ik heb blijkbaar dit even uit het oog verloren :wink:

Sinds de eerste tot de laatste final reminder (+- 2 weken) ben ik geen seconde offline geweest (kabouter die op de 'reconnect' knop duwt?).

Alle proforma's staan nog altijd in mijn CRM en die gingen volgens helpdesk na de laatste final reminder verdwijnen -> 2 weken verder en ze staan er dus nog steeds.

Ik heb nog steeds het geld niet terug gekregen van die maand te veel betaald. Ze kunnen dit normaal gezien zeer simpel oplossen door de renew date aan te passen, maar blijkbaar is dit zelfs te veel gevraagd.

gr4vity: ik heb Homeconnect aangevraagd op 2/7, contract + domi gemailed op 3/7 en aangesloten begin september (komende van Netconnect). Mijn timing is goed, die van Dommel?
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

man, zelfs voor iemand die een dommel voorstander is zoals dit vind ik dit persoonlijk niet kunnen,
dit is gewoon outrageous, ik weet dat ze onderbemand zijn bij dommel, maar dat ze dit niet snel oplossen is een schande

maar zoals ge kunt zien is ceurrix ook weer het perfecte voorbeeld van een goede klant eh, en dan altijd maar zeuren dat dommel in fout is, waarom is hij trouwens niet meer banned? :')
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Omdat ik zoek, naar een manier om Dommel te bannen ? misschien ? :beerchug:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!

We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
Victory Not Vengeance
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

testertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!

We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.


hebben dit ook meegemaakt

helaas hebben ze steeds (on)gelijk in hun facturatiesysteem is het het :bang: opgelost krijgen
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

door testertje op ma okt 13, 2008 13:37 schreef:
icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??


Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).

Geen antwoord via mail en heb dan maar gebeld en minder dan 5 minuten moeten wachten.
Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
Opgeschort = weg :lol:

Het was voorspelbaar :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

testertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!

We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.


Hoi, testertje

Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?

Zou je eventueel in contact kunnen geraken met Sandra of Bart ? (aan de telefoon)
En hen vriendelijk verzoeken of ze hier geen spoedzaak kunnen van maken.

Want dit is echt wel iets heel speciaals.
Bij mijn weten, ben je momenteel de enige die dit voorheeft.

Keep us posted
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

testertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!

We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.

En ze hebben waarschijnlijk de lijn terug voor 24 uur geaktiveerd, om u de kans te geven alles in orde te brengen ? ?

Braaf, hé ? :banana:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Gewoonweg onbegrijpelijk !

We kunnen weer met modder naar Dommel beginnen gooien en te beginnen schermen met uitspraken als 'was dat bij bedrijf X of Y gebeurt dan .....', maar ik vind dit gewoonweg te triestig voor woorden. Na zoveel weken/maanden en nadat het al verschillende keren aangekaart is, zijn ze blijkbaar niet in staat om dit probleem op te lossen. Wat moet een mens eigenlijk nog meer doen om een correcte dienstverlening te krijgen ? Naar Diepenbeek rijden en zelf op de knop duwen ?

Eén ding is zeker, ik stap niet in de beerput van Dommel.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

En vandaag weer "suspended"....
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

door testertje op ma aug 04, 2008 18:50 schreef:M'n vriendin heeft op 2 juli haar Homeconnect contract via e-mail doorgestuurd.
Een paar weken later hebben we nog niets in de bus gekregen.
Zij maakt een ticket en krijgt als antwoord 'juiste activatiedatum weten we niet, maar zal weldra gebeuren.'
Verleden week wordt het abonnementsgeld wel afgehouden (evenals het huidige Netconnect abonnement).
Terug een ticket: 'De activatie valt één van de dagen in uw bus'.
We zijn nu dus 7 dagen verder en nog steeds niets.
Ik weet dus niet vanaf wanneer dit Homeconnect abo begint te lopen.

Het zal nog wat worden om dit 100% in orde te krijgen.
Hoe is het hier mee afgelopen ? ? :wink:
Of gaat het hier over hetzelfde geval
:angel: of :twisted:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

ceurrrix schreef:Hoe is het hier mee afgelopen ? ? :wink:
Of gaat het hier over hetzelfde geval
:angel: of :twisted:



Zelfde geval en zonder problemen opgelost door Dommel: renew datum manueel aangepast via telefoon.
Ik had gehoopt dat deze datum voorrang had op 'active' of 'suspended' maar spijtig genoeg dus niet.

* edit * Nog even te vermelden dat gisteren de te veel betaalde maand na 2 maanden is recht gezet. 'Renew' datum is nu 2/2/09. Waarom dit niet direkt kon na mijn eerste ticket / telefoon heb ik het raden naar.

PS Voor de laatste suspended, ticket aangemaakt en (voor vandaag?) terug 'active'.
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

... en weer op 'suspended'....
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Oh boy. Dit is toch echt te triest voor woorden zeg... :bang:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Ondertussen 5 uur later, een ticketje aangemaakt, direkt antwoord, maar nog steeds 'suspended'.
Telefoneren lukt niet.... na optie administratieve of technische vraag krijg ik een foutmelding.

djeezs
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Eindelijk binnnengeraakt en weer 'active'....
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hopelijk blijft het nu zo.
Zou wel moeten.

By the way, hoe ziet jouw screen er nu uit ? Als je nu een screenshot neemt van je proforma voices.
Is dat ondertussen rechtgezet in je systeem ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Persoonlijk denk ik dat het morgen weer 't zelfde is.

Dit is mijn proforma scherm:
Afbeelding

Nog steeds hetzelfde sinds begin oktober.

De faktuur van 2 oktober is sinds gisteren rechtgezet (renew date van 2/1/09 naar 2/2/09)
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Er komen dus geen facturen meer bij. Maar die oude blijven er wel nog inzitten. Correct ?
Iemand bij Dommel zou dit toch moeten kunnen rechtzetten.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Correct.

Sinds 't begin van deze thread krijg ik steeds als antwoord 'de systeemadmin gaat dit in orde brengen'.
Victory Not Vengeance
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik denk dat die systeemadmin Guy Mathot is. "De staatsschuld is er vanzelf gekomen en zal ook weer vanzelf verdwijnen."

Maar dan voor pro-forma facturen.

:lol:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

Gent32m schreef:Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?

Dit kan je vrij eenvoudig nagaan. Vraag bij je bank het dommicilieringsnummer voor de dom. van Dommel, als ze dat niet hebben is je dommiciliering niet in orde anders wel. Normaal gezien sturen zij dat nummer automatisch door naar Dommel vanaf het moment ze die dom. hebben aangemaakt.
Als je dat nummer hebt kan je dat naar Dommel sturen, daarmee moeten zij voldoende info hebben om dat in orde te maken! (ik acht de kans groter dat er bij de bank geen probleem is hiermee dan omgekeerd)
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Hallelujah! (en hier zou dan een reeks van emoticons moeten komen, maar 'k kan ze niet uitstaan (knipoog))

Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.

Afbeelding

Vraag van de dag: waarom twee maanden wachten?
Vraag van morgen: na deze rompslomp terug domi aanvragen of niet?
Victory Not Vengeance
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

Kleine schreef:
Gent32m schreef:Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?

Dit kan je vrij eenvoudig nagaan. Vraag bij je bank het dommicilieringsnummer voor de dom. van Dommel, als ze dat niet hebben is je dommiciliering niet in orde anders wel. Normaal gezien sturen zij dat nummer automatisch door naar Dommel vanaf het moment ze die dom. hebben aangemaakt.
Als je dat nummer hebt kan je dat naar Dommel sturen, daarmee moeten zij voldoende info hebben om dat in orde te maken! (ik acht de kans groter dat er bij de bank geen probleem is hiermee dan omgekeerd)


Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen ;) Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.


testertje schreef:Hallelujah! (en hier zou dan een reeks van emoticons moeten komen, maar 'k kan ze niet uitstaan (knipoog))

Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.

Afbeelding

Vraag van de dag: waarom twee maanden wachten?
Vraag van morgen: na deze rompslomp terug domi aanvragen of niet?



Ik zou geen domiciliering aanvragen, en iedere maand zelf betalen. Is misschien wel lastig omdat je iedere maand zelf moet ingeven en je de 1 euro korting niet krijgt. maar met domiciliering heb ik al teveel mis zien gaan, en zo kunnen ze zeker niet aan je geld.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc

ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is :D
The eternal and true pessimist :D
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

a3ke schreef:als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc

ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is :D

Ze hebben misschien een camion nieuw personeel laten afkappen voor hun deur! :mrgreen:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

testertje schreef:Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.

aaah, dan is uw weekend goed begonnen testertje :beerchug: bedankt om ons op de hoogte te houden van uw probleem, dommel moest zich schamen en u minstens 2 maanden gratis hun diensten aanbieden.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

xenne schreef:
testertje schreef:Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.

aaah, dan is uw weekend goed begonnen testertje :beerchug: bedankt om ons op de hoogte te houden van uw probleem, dommel moest zich schamen en u minstens 2 maanden gratis hun diensten aanbieden.

Als dat 2 maanden worden zoals de 2 laatste maanden dan zou ik er wel eerst over nadenken alvorens die 2 maanden gratis diensten aan te nemen en eerder achter wat eurotjes vragen :lol:
:twisted: of :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Wentie schreef:Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen ;) Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.


Je moet voor een domicilieringsformulier zelf naar je bank gaan of het van hun website uitprinten. Je vult daarop je Dommelklantennummer in, bezorgt dat aan je bank en dan komt dat in orde.
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

manu schreef:
Wentie schreef:Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen ;) Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.


Je moet voor een domicilieringsformulier zelf naar je bank gaan of het van hun website uitprinten. Je vult daarop je Dommelklantennummer in, bezorgt dat aan je bank en dan komt dat in orde.

Ja, dat gaat inderdaad ook, maar dommel wil domicilieringen via dat domicilieringsdocument doen.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Hup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.

Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. :bdaysmile: :bdaysmile: :bdaysmile: Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden... :lol:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Kleine schreef:
a3ke schreef:als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc

ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is :D

Ze hebben misschien een camion nieuw personeel laten afkappen voor hun deur! :mrgreen:


Ze hebben de Indiërs eraan gezet :roll:
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

Hup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.

Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...


hier hetzelfde
reeds betaald op 24/12 maar toch vandaag herinnering gekregen wegens niet betaald
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

heb er ook eentje gekregen, was wel op één dag in orde, eerste keer in 28 maand
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

kawe schreef:
Hup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.

Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...


hier hetzelfde
reeds betaald op 24/12 maar toch vandaag herinnering gekregen wegens niet betaald

hier idem, omdat elke factuur hier de 30e wordt betaald.
=>
2009/01/03 2009/01/04 proforma faktuur (crm)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”