Facturatiesysteem op hol
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
En nu die eerste zin in het Nederlands...gr4vity schreef:testertje heb jij toevallig maanden voordat je je contract later hebt opgestuurd dan je aangesloten bent geweest? Want dat kan dus de mogelijke oorzaak van jou probleem zijn.
If you can't beat them, confuse them.
Volgens mijne glazen bol + de Tarot,heb je dat niet gedaan .gr4vity schreef:Mijn excuses, was een vrij hectische toestand op dat moment.
Heb je het contract toevallig later opgestuurd dan dat je geregistreerd bent geworden bij dommel? Dus ik bedoel, heb ik dommel aangevraagd, dan gewacht en uiteindelijk je contract opgestuurd?
Er zal naar een andere oorzaak gezocht moeten worden.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Hmm, ik heb blijkbaar dit even uit het oog verloren
Sinds de eerste tot de laatste final reminder (+- 2 weken) ben ik geen seconde offline geweest (kabouter die op de 'reconnect' knop duwt?).
Alle proforma's staan nog altijd in mijn CRM en die gingen volgens helpdesk na de laatste final reminder verdwijnen -> 2 weken verder en ze staan er dus nog steeds.
Ik heb nog steeds het geld niet terug gekregen van die maand te veel betaald. Ze kunnen dit normaal gezien zeer simpel oplossen door de renew date aan te passen, maar blijkbaar is dit zelfs te veel gevraagd.
gr4vity: ik heb Homeconnect aangevraagd op 2/7, contract + domi gemailed op 3/7 en aangesloten begin september (komende van Netconnect). Mijn timing is goed, die van Dommel?
Sinds de eerste tot de laatste final reminder (+- 2 weken) ben ik geen seconde offline geweest (kabouter die op de 'reconnect' knop duwt?).
Alle proforma's staan nog altijd in mijn CRM en die gingen volgens helpdesk na de laatste final reminder verdwijnen -> 2 weken verder en ze staan er dus nog steeds.
Ik heb nog steeds het geld niet terug gekregen van die maand te veel betaald. Ze kunnen dit normaal gezien zeer simpel oplossen door de renew date aan te passen, maar blijkbaar is dit zelfs te veel gevraagd.
gr4vity: ik heb Homeconnect aangevraagd op 2/7, contract + domi gemailed op 3/7 en aangesloten begin september (komende van Netconnect). Mijn timing is goed, die van Dommel?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
man, zelfs voor iemand die een dommel voorstander is zoals dit vind ik dit persoonlijk niet kunnen,
dit is gewoon outrageous, ik weet dat ze onderbemand zijn bij dommel, maar dat ze dit niet snel oplossen is een schande
maar zoals ge kunt zien is ceurrix ook weer het perfecte voorbeeld van een goede klant eh, en dan altijd maar zeuren dat dommel in fout is, waarom is hij trouwens niet meer banned? :')
dit is gewoon outrageous, ik weet dat ze onderbemand zijn bij dommel, maar dat ze dit niet snel oplossen is een schande
maar zoals ge kunt zien is ceurrix ook weer het perfecte voorbeeld van een goede klant eh, en dan altijd maar zeuren dat dommel in fout is, waarom is hij trouwens niet meer banned? :')
Omdat ik zoek, naar een manier om Dommel te bannen ? misschien ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!
We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!
We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
hebben dit ook meegemaakttestertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!
We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
helaas hebben ze steeds (on)gelijk in hun facturatiesysteem is het het opgelost krijgen
The eternal and true pessimist
Opgeschort = wegdoor testertje op ma okt 13, 2008 13:37 schreef:Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?
Staan deze facturen ook op crm of niet??
Geen antwoord via mail en heb dan maar gebeld en minder dan 5 minuten moeten wachten.
Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
Het was voorspelbaar
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoi, testertjetestertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!
We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?
Zou je eventueel in contact kunnen geraken met Sandra of Bart ? (aan de telefoon)
En hen vriendelijk verzoeken of ze hier geen spoedzaak kunnen van maken.
Want dit is echt wel iets heel speciaals.
Bij mijn weten, ben je momenteel de enige die dit voorheeft.
Keep us posted
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
En ze hebben waarschijnlijk de lijn terug voor 24 uur geaktiveerd, om u de kans te geven alles in orde te brengen ? ?testertje schreef:En het onvermijdelijke: sinds zaterdagmiddag tot een halfuurtje geleden: GEEN INTERNET, GEEN VOIP
Zojuist even gebeld en inderdaad, de aansluiting was opgeschort!
We zijn nu twee maanden verder en er is niets positiefs veranderd, integendeel, ik kan nu elke dag zonder internet en telefoon zitten.
Braaf, hé ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Gewoonweg onbegrijpelijk !
We kunnen weer met modder naar Dommel beginnen gooien en te beginnen schermen met uitspraken als 'was dat bij bedrijf X of Y gebeurt dan .....', maar ik vind dit gewoonweg te triestig voor woorden. Na zoveel weken/maanden en nadat het al verschillende keren aangekaart is, zijn ze blijkbaar niet in staat om dit probleem op te lossen. Wat moet een mens eigenlijk nog meer doen om een correcte dienstverlening te krijgen ? Naar Diepenbeek rijden en zelf op de knop duwen ?
Eén ding is zeker, ik stap niet in de beerput van Dommel.
We kunnen weer met modder naar Dommel beginnen gooien en te beginnen schermen met uitspraken als 'was dat bij bedrijf X of Y gebeurt dan .....', maar ik vind dit gewoonweg te triestig voor woorden. Na zoveel weken/maanden en nadat het al verschillende keren aangekaart is, zijn ze blijkbaar niet in staat om dit probleem op te lossen. Wat moet een mens eigenlijk nog meer doen om een correcte dienstverlening te krijgen ? Naar Diepenbeek rijden en zelf op de knop duwen ?
Eén ding is zeker, ik stap niet in de beerput van Dommel.
Hoe is het hier mee afgelopen ? ?door testertje op ma aug 04, 2008 18:50 schreef:M'n vriendin heeft op 2 juli haar Homeconnect contract via e-mail doorgestuurd.
Een paar weken later hebben we nog niets in de bus gekregen.
Zij maakt een ticket en krijgt als antwoord 'juiste activatiedatum weten we niet, maar zal weldra gebeuren.'
Verleden week wordt het abonnementsgeld wel afgehouden (evenals het huidige Netconnect abonnement).
Terug een ticket: 'De activatie valt één van de dagen in uw bus'.
We zijn nu dus 7 dagen verder en nog steeds niets.
Ik weet dus niet vanaf wanneer dit Homeconnect abo begint te lopen.
Het zal nog wat worden om dit 100% in orde te krijgen.
Of gaat het hier over hetzelfde geval
of
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
ceurrrix schreef: Hoe is het hier mee afgelopen ? ?
Of gaat het hier over hetzelfde geval
of
Zelfde geval en zonder problemen opgelost door Dommel: renew datum manueel aangepast via telefoon.
Ik had gehoopt dat deze datum voorrang had op 'active' of 'suspended' maar spijtig genoeg dus niet.
* edit * Nog even te vermelden dat gisteren de te veel betaalde maand na 2 maanden is recht gezet. 'Renew' datum is nu 2/2/09. Waarom dit niet direkt kon na mijn eerste ticket / telefoon heb ik het raden naar.
PS Voor de laatste suspended, ticket aangemaakt en (voor vandaag?) terug 'active'.
Victory Not Vengeance
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ondertussen 5 uur later, een ticketje aangemaakt, direkt antwoord, maar nog steeds 'suspended'.
Telefoneren lukt niet.... na optie administratieve of technische vraag krijg ik een foutmelding.
djeezs
Telefoneren lukt niet.... na optie administratieve of technische vraag krijg ik een foutmelding.
djeezs
Victory Not Vengeance
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hopelijk blijft het nu zo.
Zou wel moeten.
By the way, hoe ziet jouw screen er nu uit ? Als je nu een screenshot neemt van je proforma voices.
Is dat ondertussen rechtgezet in je systeem ?
Zou wel moeten.
By the way, hoe ziet jouw screen er nu uit ? Als je nu een screenshot neemt van je proforma voices.
Is dat ondertussen rechtgezet in je systeem ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Er komen dus geen facturen meer bij. Maar die oude blijven er wel nog inzitten. Correct ?
Iemand bij Dommel zou dit toch moeten kunnen rechtzetten.
Iemand bij Dommel zou dit toch moeten kunnen rechtzetten.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik denk dat die systeemadmin Guy Mathot is. "De staatsschuld is er vanzelf gekomen en zal ook weer vanzelf verdwijnen."
Maar dan voor pro-forma facturen.
Maar dan voor pro-forma facturen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Dit kan je vrij eenvoudig nagaan. Vraag bij je bank het dommicilieringsnummer voor de dom. van Dommel, als ze dat niet hebben is je dommiciliering niet in orde anders wel. Normaal gezien sturen zij dat nummer automatisch door naar Dommel vanaf het moment ze die dom. hebben aangemaakt.Gent32m schreef: Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?
Als je dat nummer hebt kan je dat naar Dommel sturen, daarmee moeten zij voldoende info hebben om dat in orde te maken! (ik acht de kans groter dat er bij de bank geen probleem is hiermee dan omgekeerd)
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Hallelujah! (en hier zou dan een reeks van emoticons moeten komen, maar 'k kan ze niet uitstaan (knipoog))
Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.
Vraag van de dag: waarom twee maanden wachten?
Vraag van morgen: na deze rompslomp terug domi aanvragen of niet?
Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.
Vraag van de dag: waarom twee maanden wachten?
Vraag van morgen: na deze rompslomp terug domi aanvragen of niet?
Victory Not Vengeance
Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.Kleine schreef:Dit kan je vrij eenvoudig nagaan. Vraag bij je bank het dommicilieringsnummer voor de dom. van Dommel, als ze dat niet hebben is je dommiciliering niet in orde anders wel. Normaal gezien sturen zij dat nummer automatisch door naar Dommel vanaf het moment ze die dom. hebben aangemaakt.Gent32m schreef: Jouw case hier (op Dommel) vind ik verontrustend. Heeft Dommel problemen met zijn personeel. Want mijn aanvraag tot dommicliering komt ook maar niet in orde. Of zit er iets met dommicliering fout ?
Als je dat nummer hebt kan je dat naar Dommel sturen, daarmee moeten zij voldoende info hebben om dat in orde te maken! (ik acht de kans groter dat er bij de bank geen probleem is hiermee dan omgekeerd)
testertje schreef:Hallelujah! (en hier zou dan een reeks van emoticons moeten komen, maar 'k kan ze niet uitstaan (knipoog))
Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.
Vraag van de dag: waarom twee maanden wachten?
Vraag van morgen: na deze rompslomp terug domi aanvragen of niet?
Ik zou geen domiciliering aanvragen, en iedere maand zelf betalen. Is misschien wel lastig omdat je iedere maand zelf moet ingeven en je de 1 euro korting niet krijgt. maar met domiciliering heb ik al teveel mis zien gaan, en zo kunnen ze zeker niet aan je geld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc
ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is
ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is
The eternal and true pessimist
Ze hebben misschien een camion nieuw personeel laten afkappen voor hun deur!a3ke schreef:als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc
ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
aaah, dan is uw weekend goed begonnen testertje bedankt om ons op de hoogte te houden van uw probleem, dommel moest zich schamen en u minstens 2 maanden gratis hun diensten aanbieden.testertje schreef:Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Als dat 2 maanden worden zoals de 2 laatste maanden dan zou ik er wel eerst over nadenken alvorens die 2 maanden gratis diensten aan te nemen en eerder achter wat eurotjes vragenxenne schreef:aaah, dan is uw weekend goed begonnen testertje bedankt om ons op de hoogte te houden van uw probleem, dommel moest zich schamen en u minstens 2 maanden gratis hun diensten aanbieden.testertje schreef:Mijn proforma overzicht ziet er na twee maanden telefoneren, tickets aanmaken, onterecht afgesloten worden, etc. terug normaal uit.
of
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Je moet voor een domicilieringsformulier zelf naar je bank gaan of het van hun website uitprinten. Je vult daarop je Dommelklantennummer in, bezorgt dat aan je bank en dan komt dat in orde.Wentie schreef:Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.
Ja, dat gaat inderdaad ook, maar dommel wil domicilieringen via dat domicilieringsdocument doen.manu schreef:Je moet voor een domicilieringsformulier zelf naar je bank gaan of het van hun website uitprinten. Je vult daarop je Dommelklantennummer in, bezorgt dat aan je bank en dan komt dat in orde.Wentie schreef:Hij moet zijn domicilieringsdocument nog krijgen Waarmee hij naar de bank dient te gaan. Dat komt maar niet in orde.
Hup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.
Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...
Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...
Ze hebben de Indiërs eraan gezetKleine schreef:Ze hebben misschien een camion nieuw personeel laten afkappen voor hun deur!a3ke schreef:als dommel nu meeleest uitstekend WANT hier is alles sinds vanmorgend ook in orde kwa facturaties etc
ik denk dat de systeemadmin uit opleiding is
hier hetzelfdeHup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.
Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...
reeds betaald op 24/12 maar toch vandaag herinnering gekregen wegens niet betaald
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
hier idem, omdat elke factuur hier de 30e wordt betaald.kawe schreef:hier hetzelfdeHup, daar gaat het systeem weer. Krijg opnieuw een "1st reminder" dat ik mijn factuur niet betaald heb, terwijl ik gewoon een doorlopende domiciliëring heb.
Dit gebeurt elk jaar met nieuwjaar, dat ik een foutieve reminder krijg. Dit is een beetje de nieuwjaarstraditie van Dommel aan't worden...
reeds betaald op 24/12 maar toch vandaag herinnering gekregen wegens niet betaald
=>
2009/01/03 2009/01/04 proforma faktuur (crm)