Tommyboy3 schreef:Je moet zeker niet alle reacties geloven die hier geplaatst worden. Vele zijn zelf geen Homeconnect klant en weten dus totaal niet waarover ze spreken. Zij plaatsen ook maar een reactie over wat zij gelezen hebben, dus geen persoonlijke gebruikservaring.
Zelf bezit ik nu al iets meer dan een half jaar Homeconnect. De overstap was bij mij vlekkenloos gelopen, geen moment zonder internet gezeten. Na 1 dag was VOIP inorde. Toen kon ik nog wel niet naar iedereen bellen, of sommige konden mij noet niet bellen omdat de tabellen nog niet aangepast waren. Voor de rest heb ik nog één keer een probleem gehad met VOIP toen dat de switch kapot was bij Dommel, sinds dat opgelost was nooit geen problemen gehad. Altijd een stabiele verbinding.
Als ik naar de suport mail, krijg ik altijd antwoord, het snelste antwoord duurde maar 27 minuten dacht ik. Als ik ernaar bel nemen ze ook altijd direct op en krijg ik de nodige suport. Ben een heel tevederen Homeconnect gebruiker, maar wacht alleen nog maar op de snelheidverhoging.
Mvg Tom
Betwijfel echt of je zelf wel homeconnect hebt...
Ik heb het vanaf het begin en inderdaad heb snel voip gehad maar wat voor een problemen.
De qos van de router is slecht dus als je download + bellen heb je regelmatig problemen. Dit zal vooral op de adsl lijnen zijn. Als je natuurlijk 12Mb of 24Mb hebt zal dit pakken minder zijn door uw hogere upload.
De beloofde zaken zoals antwoordapparaat is er nog steeds niet. Snelheidsverhoging is maar voor een klein percentage van gebruikers.
Bellen van dommel naar dommel geeft altijd een bezet toon.
Soms duurt het 20 seconden eer je de telefoon hoort bellen.
Soms ben je niet bereikbaar voor sommige terwijl je van heel de dag nog niet gebeld hebt.
Support is lange tijd brak geweest en begint nu wel te beteren. Al vind ik dat de support reageert op de zaken dat het wilt reageren via e-mail.
Een gouden tip. Neem internet en een eigen voip provider want anders zit je zoals mij een jaar vast aan dommel.