blijde nieuws uit Telenet stal

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Patje schreef: De doorsnee internet gebruiker komt meestal toe met hun volume, het hangt echt af welk gedrag je hebt op het internet, als je constant zit te downloaden van programma's/bestanden dan zoek je het zelf.
Uw stelling van 10uurtjes Snelheid trekt op geen ballen en is helemaal geen maatstaf ... :drool:
mja elk zijn hobby eh
Tja , m'n pa komt ook toe met 1 gig per maand , dan overdrijf ik al . Maar het internet is tegenwoordig meer dan mails . Als je bv met een game console zit en je koopt je games op MS xbox360 marketplace , je raad het al , je komt niet ver . En dan hoop ik nog dat je de enige internetgebruiker in het gezin bent .

10 uurtjes , zal beetje meer zijn nu , maar zal niet veel zijn . En jammer genoeg zijn we bij de laatste van de klas als het op limieten , snelheid , en prijs aankomt . Ik weet het , de realiteit is hard , maar je moet ze niet blijven ontkennen :wink: .

Ps , wij komen ook meer dan toe hoor , maar tegen deze prijzen hoort dit voor 100% van hun klanten te zijn , ongeacht wat ze ermee doen ( dat is uw en mijn zaak namelijk niet ) .
Afbeelding
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Lord Utopia schreef:
Patje schreef: De doorsnee internet gebruiker komt meestal toe met hun volume, het hangt echt af welk gedrag je hebt op het internet, als je constant zit te downloaden van programma's/bestanden dan zoek je het zelf.
Uw stelling van 10uurtjes Snelheid trekt op geen ballen en is helemaal geen maatstaf ... :drool:
mja elk zijn hobby eh
Ge betaalt veel voor uw internetverbinding, Telenet adverteert met: "surfen in alle vrijheid", maar dan komt ge tot de constatatie dat ge dat dan tóch niet kunt? ;)
Moet wel beter lezen eh Lord waar ik enkele posts eerder vertelde dat ik altijd toe kom met mijn volume en een Hele Maand geniet van mijn 20Mbps lijntje .... dus ik surf in alle vrijheid !! :-D wie niet toe komt heeft dat enkel aan hun gedrag te danken.
Met limieten heb ik geen probleem, ik kom toe met een goeie 10Gb per maand _ wij zitten hier met 2 computers op het internet.
Maar stellen dat je maar 10 uur snelheid per maand hebt strookt helemaal niet met de waarheid.
Akkoord dat de prijzen wel lager mogen zijn voor internet, maar is nu eenmaal zo in belgie.
Iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken wat hij verkiest, de ene wil snelheid , de andere wil geen limiet ....
Laatst gewijzigd door Patje 28 dec 2008, 23:25, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef: Moet wel beter lezen eh Lord waar ik enkele posts eerder vertelde dat ik altijd toe kom met mijn volume en een Hele Maand geniet van mijn 20Mbps lijntje .... dus ik surf in alle vrijheid !! :-D wie niet toe komt heeft dat enkel aan hun gedrag te danken
Tja, en anderen niet he, twee mensen die intensief gebruik maken van hun verbinding ;)
das 12.5 GB dat ze moeten delen, dat is dus NIET genoeg per persoon.

Gelukkig dat ik de verbinding nu praktisch voor mijn eigen heb, ik kom ook toe, heb nog 10.240 MB met nog 8 dagen te gaan. 'k Ga mij eens amuseren de laatste dagen van de maand, die 25 GB moeten opgebruikt worden, sorry Telenet.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Lord Utopia schreef:'k Ga mij eens amuseren de laatste dagen van de maand, die 25 GB moeten opgebruikt worden, sorry Telenet.
Waarom geen Shake nemen ? meer volume :p hihi :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef: Moet wel beter lezen eh Lord waar ik enkele posts eerder vertelde dat ik altijd toe kom met mijn volume en een Hele Maand geniet van mijn 20Mbps lijntje .... dus ik surf in alle vrijheid !! :-D wie niet toe komt heeft dat enkel aan hun gedrag te danken
Tja , het is dankzij de " ikke ikke en de rest kan stikken " mentaliteit hier in belgie nog zitten met pre historische internet formule's , tegen prijzen van jaar 2050 , . En wie niet toekomt , die heeft dit niet aan zichzelf maar aan TN te danken . Van 10 naar 25 gig is ook niet immens , en we zijn onderhand al van de floppy over de cd en dvd naar de blu ray gegaan ( en de harddisk , die was toen amper zo groot als je limiet , zelfs de uploadsnelheid lag toen boven de 200 KB/s :lol: ) .
Afbeelding
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Met die 20 30 of 40 gb zou ik allang niet meer toekomen toen ik nog bij telenet zat moest ik al blokken bijkopen en had toen de turbo .

Met 3 pc's en een xbox en play3 is dat krap en ook duur want als ik nu ff kijk naar alleen de upload die hier gelukkig niet meetelt zit ik al aan 15gb voor 20 dagen dus nog 10 te gaan en das dan voor de grootste hap xboxlive van de zoon.

Moet ik daar dan de domwload nog bij rekenen van iedereen zit ik allang op smalband en dat never again no way.

Ben blij dat ik weg ben van telenet voor internet al is de snelheid en connectie vrij stabiel vind hun limiet nog steeds debiel wow ik rijm :).

Maar mocht die prijs stijging een feit zijn is het dan misschien ook tijd om daar weg te gaan voor digi tv trop is teveel.
Afbeelding
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Voor telefoon heb ik ze allang de deur gewezen . Tv heb ik nooit gehad, dag dat de deal rond was heb met indi heb ik die HD receiver in z'n doos gestoken en een sat installatie gezet, kost ook veel , maar ik heb de keuze van wat ik koop , en digitaal , voor minder dan een analoog abbo bij TN ( en ik heb daarbovenop geen levenslange huurverplichting om digitaal te MOGEN kijken , kortom winnaar op elk gebied ) .
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Patje schreef:Dan betaal ik liever 10€ meer per maand voor een goed werkend product, 20Mbps is wel 20 en niet zoals een Adsl providerke waar je beetje te ver woont geen snelheid meer over hebt... of nog 4 a 6Mbps :-) nu heb ik de hele maand tenminste 18-20Mbps !
En wat kan je met die 20Mbps MEER dan met die 6Mbps? Niet vergeten de prijs in gedachte te houden wanneer je die vergelijking maakt.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Patje schreef:
dopke schreef: Jij komt mss toe , maar vele gezinnen lopen steeds weer op die limieten ( en da hoeft nie illigaal te zijn ) . Dus TN , 10 uurtjes per maand je snelheid , daarna is het nog steeds noband . Zelfs het fantsoen om hun melkkoeien een mediumband oplossing te geven hebben ze niet .
De doorsnee internet gebruiker komt meestal toe met hun volume, het hangt echt af welk gedrag je hebt op het internet, als je constant zit te downloaden van programma's/bestanden dan zoek je het zelf.
mja elk zijn hobby eh
Jij kijkt naar een doorsnee internet gebruiker, ik bekijk een gezin.
In mijn familie komen de meeste die bij telenet zijn toch niet toe en dan zijn het toch de gezinnen met 2 of 3 tieners.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”