Tja , m'n pa komt ook toe met 1 gig per maand , dan overdrijf ik al . Maar het internet is tegenwoordig meer dan mails . Als je bv met een game console zit en je koopt je games op MS xbox360 marketplace , je raad het al , je komt niet ver . En dan hoop ik nog dat je de enige internetgebruiker in het gezin bent .Patje schreef: De doorsnee internet gebruiker komt meestal toe met hun volume, het hangt echt af welk gedrag je hebt op het internet, als je constant zit te downloaden van programma's/bestanden dan zoek je het zelf.
Uw stelling van 10uurtjes Snelheid trekt op geen ballen en is helemaal geen maatstaf ...
mja elk zijn hobby eh
10 uurtjes , zal beetje meer zijn nu , maar zal niet veel zijn . En jammer genoeg zijn we bij de laatste van de klas als het op limieten , snelheid , en prijs aankomt . Ik weet het , de realiteit is hard , maar je moet ze niet blijven ontkennen

Ps , wij komen ook meer dan toe hoor , maar tegen deze prijzen hoort dit voor 100% van hun klanten te zijn , ongeacht wat ze ermee doen ( dat is uw en mijn zaak namelijk niet ) .