Zambo schreef:De problemen omtrent Home-connect bestaan al sinds de lancering, nog eens 6 maanden wachten is gelijk aan een jaar dat het product niet werkt. Een beetje lang hé om daar zoveel geld aan te besteden en een bedrijf te sponseren die dit normaal vindt?
Voor 47 Euro per maand kan je onbeperkt bellen + gratis binnen Europa in daluren en ben je zeker van je 12Mbits snelheid en moet je niet wachten op de goede wil van Belgacom. Dat is per maand nog altijd 3 Euro goedkoper en je bent zeker dat je kan bellen, gebeld worden, de hulpdiensten kan bereiken, ... op goede facturen. Het enige is dan wel dat je nog altijd met een harde limiet zit. Vraag hierbij wel nog altijd af wat mensen effectief doen met die hoge of onbeperkte volumes (ethisch verantwoord???)
Het blijft voor mij nog altijd onbegrijpelijk dat mensen een bedrijf ophemelen die een slecht tot niet werkend product levert. Blijkbaar zijn alle ethische normen hier aan het vervagen als men dit normaal vindt. Even de lijn doortrekken, de belastingsdienst mag dus bij die mensen 10% meer vragen om terug te betalen. Want ze vinden zo een zaken doodnormaal als ze het reeds ok vinden om te betalen voor iets die niet werkt. Hier is duidelijk sprake van algehele normvervaging.
Waarom gebruik jij het woordje sponseren ? Je betaalt voor een pakket. En bepaalt ergens zelf waarvoor je die 50 euro betaalt. Misschien is dat voor de één vooral het onbeperkt surfen in het aanbod, voor de ander is het misschien eerder het onbeperkt bellen naar de vaste lijnen dat die prijs waard maakt, voor nog een ander misschien het (meer psycholgisch) aspect dat je dan geen telefonie abonnement bij Belgacom meer nodig hebt. Zulkes keuzes en (product) waardebeoordelingen zijn altijd subjectief van aard. Hierin ben je als klant volledig vrij (om je waardeoordeel te bepalen).
Waarom jij het woordje sponseren daarbij in de mond neemt, snap ik dus niet goed. Het lijkt wel alsof jij vind dat Dommel hier misbruik maakt van de mensen. Terwijl ik vind dat ze proberen een alternatief product op de markt te lanceren (ook al kampt het hier en daar nog met wat problemen)
Je voorbeeld met de belastingen, vat ik niet.
Je haalt het zelf aan. Voor 47 euro, kun je ook een andere formule nemen. Niemand houd je daarin tegen. Echter, de mensen die voor HomeConnect kiezen, hebben ook het recht, hiervoor te gaan. Als die mensen vrede nemen (voor die prijs) met een product dat kwa telefonie momenteel minder werkt. Is dat toch hun goed recht ? Daar hoeft niemand toch over te oordelen ? Ofwel ?
Als jij met die formule van 47 euro gelukkig bent, ben ik gelukkig voor jou. En jij bent dit hopelijk ook voor mij
Nogmaals (en dat heb ik tegen veel mensen hier al gezegd). Als je echt niet tevreden bent, zoek dan naar een alternatief. Bv GSM in samenwerking met Homeconnect gebruiken (voor wanneer die Homeconnect niet werkt). Wat geduld hebben (op bugfixes) of Dommel in gebreke stellen en op een ander gaan. Er zijn keuzes genoeg. Maar bij gelijk welke ISP kan er altijd iets fout lopen.
De ideale wereld bestaat niet. "Je maakt voor jezelf uit, in welke situatie jij je gelukkig voelt"
Zambo schreef:Niet onmiddelijk? laat dat maar vallen en maak er maar van "het product is goedkoop en werkt maar voor 50% als je geluk hebt, voor die overige 50% zullen we absoluut geen moeite doen om het werkend te krijgen" Het komt er dus op neer dat je 50Euro betaald voor internet, telefonie gedeelte werkt toch niet.
Dit is een heel subjectief antwoord. Waarom maar 50% ? Heb jij zelf Homeconnect ? 50% is veel te laag gekwoteerd (vind ik). Ik heb op die 6 maand tijd, nog maar één keer niet kunnen bellen. De andere keren altijd. Mij opbellen, is soms iets moeilijker. Aangezien Dommel klanten elkaar ook niet kunnen opbellen (en dit er nog niet zoveel zijn), geef ik het 85%. Maar wederom dit is een heel subjectieve beoordeling. Kun je objectief niet meten...
Zambo schreef:Gent32m schreef:Ik heb nog altijd vertrouwen in Dommel.
Algehele normvervaging, je hebt vertrouwen in een bedrijf die producten levert die niet werken. Er is duidelijk iets serieus mis in deze maatschappij.
Lol

Dat klinkt heavy

Degene die vertrouwen hadden in Fortis, hoe denk je dat die mensen zich voelen ? Hadden die ook last van normvervaging ? En hoe de regering Leterme daarmee omgegaan is. Hoe vind je dat ? Ook normvervaging.
Ik heb vertrouwen in Dommel omdat ik weet dat ze aan hun producten werken. Het is een bedrijf in groei. Ze sleutelen, misschien niet altijd even snel, maar het evolueert in de goede richting. Dat is met Netconnect, Cityconnect vroeger ook zo geweest. Nou ja, vertrouwen is wederom een subjectief gevoel hé. Je kan daarin ook altijd bedrogen worden. Then again, dan ga je gewoon op een ander. Toen Argenta me bedrogen heeft, ben ik naar Rabobank overgestapt.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).