Mijn contract loopt nog tot november volgend jaar aangezien ik een boostpack bijgenomen heb vorige maand.
Al sinds het begin vanaf ik Dommel heb, heb ik problemen gehad met de betaling.
Zoals je hier wel meer leest, was mijn domiciliering fout gelinkt aan het verkeerde abonnement waardoor ik 2 maanden dubbel betaald heb.
Dit moet ik nog steeds teruggevorderd krijgen.
Het probleem sleept reeds aan sinds juli en ik heb hiervoor bijna wekelijks gebeld (ruw geschat een 30-tal keer).
Hier zijn meerdere tickets voor geopend en meerdere emails met de exacte transactie's en fouten erin uitgelegd.
Volgens artikel 3.5 (zie onder) van het contract is Dommel verplicht dit terug te storten mits een toelage van 10 euro of in mindering te brengen bij het volgende factuur.
Aangezien dit nog steeds niet gebeurd is zou ik mijn contract willen opzeggen wegens contractbreuk.
Kan Dommel hiertegen verdere acties ondernemen of zouden er verdere complicaties volgen?
Code: Selecteer alles
3.5. Bij een dubbel betaling die werd uitgevoerd door de Klant, kan deze
SCHEDOM VOF hiervan op de hoogte brengen door dit via e-mail aan
[email protected] door te sturen. De Klant dient hierbij duidelijk
melding te maken van:
- de datum van beide betalingen;
- de bedragen van beide betalingen;
- het rekeningnummer van de Klant waarop een eventuele terugstorting
kan gebeuren;
- de keuze van de Klant om de betaling meteen terug uit te voeren op zijn
rekening (hierbij wordt een administratieve kost van 10,00 euro
aangerekend) of dat de Klant het teveel gestortte bedrag wenst vrij te
houden voor een bestelling of verlenging in de toekomst (bij deze optie
dient bij ontvangst van de volgende faktuur hiervoor een mail verstuurd
te worden aan [email protected] waarin de Klant melding doet van
deze overeenkomst samen met het ticketnummer waar deze
overeenkomst betrekking op heeft).