Wat een onzin, ik ga ook naar Telenet omdat ik overtuigd ben een goed pakket voor een goede prijs te krijgen. Ik haddopke schreef:Het probleem van die 100 gig , heel simpel , het zit in een veel te duur pakket . En als je alleen internet wil is het onnozel duur . Ik ben al 9 jaar noodgedwongen klant bij dat bedrijf, en heb al wat ellende gekent ( nooit hulp van hun gehad , gelukkig was er interelectra nog met bekwame mensen ) . Service , een woord dat hun totaal vreemd is . Veel te dure en vooral beperkte producten .
Mijn pc staat op de slaapkamer , dus dat nachtsurfen heb ik alvast niks aan .
Dat iemand van dmmel niet tevreden is , kan ik best begrijpen met hun geklungel de laatste tijd . Maar dan heb je alvast nog keus genoeg ( op tv gebied is dvb-t en dvb-s gecombineerd een leuke oplossing ) op de adsl markt . Maar dan naar TN gaan , onbegrijpelijk . Ook al valt het wat duurder uit in aankoop , je bent tenminste VRIJ om goede hardware te kopen ! .
EDPNet MAx6 a 29,95 per maand
Belgacom abo a 17,95 in de maand
Hele dure telefoonrekening bij Belgacom
Nu heb ik Smart shake (€42/maand) + Onbeperkt europa bellen (€10/maand) bij Telenet, Totaal dus €52,- per maand. Ik ga ongeveer 40euro in de maand besparen, en jij vindt het onbegrijpelijk dat ik naar Telenet ga? En voor degenen die alvast willen gaan klagen dat ik maar 30Gb data per maand mag verstoken. Dit is ruim voldoende voor mij.
Hun gewone abo's zijn niet veel soeps, eens. Echter sinds zij de shakes hebben, hebben ze echt een serieus concurrerend aanbod.
Niet waar dus.Lord Utopia schreef:3) opzeggen van diensten moet je zelf doen bij zowel EDPnet als Belgacom, aangetekend !Xanion schreef:Ik zit er sterk over te denken om deze shake te gaan bestellen. Ik heb echter nog wel 3 vraagjes.
1) Hoe groot is het modem (is het 1 modem of aparte voor tel en Internet?) Kabel komt bij mij nl. in de meterkast binnen en wil graag dat het modem daar ook komt te hangen.
2) Voor mijn werk is het belangrijk dat ik een VPN kan opzetten. Moet dus zeker weten dat Telenet dit niet blokkeert op hun netwerk.
3) Ik heb momenteel ADSL bij EDPnet en telefonie bij Belgacom. Zorgt Telenet voor opzegging ADSL en telefonie of moet ik dat zelf doen?
EDPNet mag je opzeggen via hun ticketsysteem. En als je je telefoonnummer transporteert naar Telenet is je Belgacom abo ook meteen opgezegd.