ps: voor alle duidelijkheid: ik heb niet gebeld, daar geef ik m'n geld echt niet aan!
![Afbeelding](http://i294.photobucket.com/albums/mm99/bmaster007/IMG_6448.jpg)
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Het is ook enkel maar omdat ik wiskunde best leuk vind, dat ik even mee heb gerekend.Resultaat is dat ik me doodgeërgerd heb aan dit soort spelletjes, maar kom. Dus tenzij dit puur bedrog is (voor zover zo'n belspel geen bedrog is natuurlijk) zou er een toch manier moeten zijn om deze uitkomst te bereiken, hoe belachelijk en vergezocht ook, niet? Dus zet haakjes zoveel je wil, verdraai de regels zoveel je wil... Ik zie echt niet hoe je aan dat resultaat komt.MacE501 schreef:Er mankeren overal haakjes, wiskundig trekt deze opgave dus op niks en is inderdaad vatbaar voor interpretatie. Alleen idioten met teveel tijd en/of geld die hieraan meedoen. Er wordt ingespeeld op de hebzucht van het mensdom!
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Belspel_(Vlaanderen) zou dat Home Games moeten zijn.BMaster schreef:De naam van het "bedrijf" dat dit spelletje maakte weet ik niet, anders zou ik daar ook eens naar kunnen mailen..
De methode om tot de oplossing van deze opgave te komen is steeds dezelfde.
Indien we deze zouden vrijgeven, betekent dit dat jij meer informatie hebt dan de andere spelers en dat is uiteraard niet eerlijk.
Daarom geven we deze rekenmethode ook nooit vrij.
Wel is het zo dat elke opgave op voorhand wordt gecontroleerd door een gerechtsdeurwaarder, net om te garanderen dat de methode telkens dezelfde is.
Breek de code en je kan alles oplossen dus.BMaster schreef:Vandaag een antwoord gekregen van Home Games:
De methode om tot de oplossing van deze opgave te komen is steeds dezelfde.
Indien we deze zouden vrijgeven, betekent dit dat jij meer informatie hebt dan de andere spelers en dat is uiteraard niet eerlijk.
Daarom geven we deze rekenmethode ook nooit vrij.
Wel is het zo dat elke opgave op voorhand wordt gecontroleerd door een gerechtsdeurwaarder, net om te garanderen dat de methode telkens dezelfde is.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
welke belspeldel mag dat zijn? En zijn die in het echt ook zo dom?gr4vity schreef:Is er wel een deurwaarder? Is dat niet enkel op papier? Een vriendin van mij is belspel del geweest, dus ik weet wel meer