Met het nieuwe jaar dat er aan komt
![Birthday Smile :bdaysmile:](./images/smilies/icon_bdaysmile.gif)
![Birthday Smile :bdaysmile:](./images/smilies/icon_bdaysmile.gif)
Wat zouden we in 2009 willen als extra's bij de huidige abo's.
-vdsl2 aan 4.6Mb@dezelfde prijskarp_p schreef:Hé,
Met het nieuwe jaar dat er aan komt![]()
kunnen we misschien beginnen ons wenslijstje voor Dommel 2009 beginnen opstellen.
Wat zouden we in 2009 willen als extra's bij de huidige abo's.
Ik denk dat je vdsl wens niet realistisch is,... BGC vraagt namelijk enorm veel voor vdsl lijnen, waardoor volgens mij andere providers het onmogelijk aan goedkope tarieven kunnen geven,...silencer schreef:
-vdsl2 aan 4.6Mb@dezelfde prijs
-vdsl2 12Mbit@dezelfde prijs+activatiekost!!
-vdsl2 20Mbit/1,5Mbit up@45€
-(fiber 100/100Mbit @80€)
-Evt. Hoger downloadvolume:150-200GB
-Meer info als er tijdelijke problemen zijn (geweest).
-Een ander muziekje op hun helpdesk/keuzelijst uit diversie melodietjes.
Daarom zijn de mijne veel redelijker !AnubisS schreef: Ik denk dat je vdsl wens niet realistisch is,... BGC vraagt namelijk enorm veel voor vdsl lijnen, waardoor volgens mij andere providers het onmogelijk aan goedkope tarieven kunnen geven,...
Daar wacht ik ook op , al weet ik nu al dat ik uit de boot ga vallen . Wegens de afstand tot de centrale (7.4 km tot bilzen , adsl gaat wel , maar minder dan 1mbit down is ook niks ) . Hopelijk hang jij daar ook niet op , want dan mag je dit zowieso vergeten .VDSL2 is hier al uitgerold , maar nog niet actief ( zal niet meer lang duren ) , maar dan moet eerst BGC verplicht worden om dit open te stellen .regeri schreef:Homeconnect dat zonder problemen gaat werken
cityconnect in Limburg(Riemst)wat dit jaar gepland stond
![]()
That's all,
Inderdaad een aansluiting inclusief enige service zou fijn zijn!Zambo schreef:Wees realistisch en vraag gewoon dat hun huidig product aanbod werkt zoals het hoort. Al de rest is voorlopig maar bijzaak.
En de kandidaat werknemers niet ? ? ?Avenger 2.0 schreef:Betere support en communicatie. Want alles wat ik hier lees schrikt een toekomstige klant wel af...
Zeker ? ?Rootworking schreef:Mijn loon van bij hun te werken
gr4vity schreef:Welke functie had je als ik mag vragen?Rootworking schreef:Mijn loon van bij hun te werken
Speelt heel veel rol, ik dacht dat in het contract stond dat je er niet voor mocht uitkomen dat je bij Dommel werkt.on4bam schreef: Speelt dat een rol? werken = betaald worden toch?
Ok, dat speelt een rol indien je ontslagen wordt. Je gewerkte tijd moet dan toch nog betaald worden.Lord Utopia schreef:Speelt heel veel rol, ik dacht dat in het contract stond dat je er niet voor mocht uitkomen dat je bij Dommel werkt.on4bam schreef: Speelt dat een rol? werken = betaald worden toch?